Beste lezers,
Mijn vader heeft een computer met een Asus M2N68-AM Plus moederbord met daarin een AMD Athlon (tm) II x4 640 porcessor 3.01 GHz en 4gb RAM.
Nu wil ik voor hem een goede videokaart kopen waarmee hij ook de nieuwe Need for Speed 2015 op kan spelen. Hieronder staan de systeemvereisten van EA. Hij voldoet aan alles behalve een videokaart.
Welke kaart zouden jullie willen adviseren? Dit is het enige dat hij speelt, incl oudere versies van het spel. Liefst onder de 100 Euro.
PS: IK heb zelf lopen zoeken maar weet niet welke specs nu belangrijk zijn. Een beetje uitleg erbij zou ook welkom zijn. Dank alvast voor de moeite.
Voor de PC-versie van Need for Speed Rivals gelden de volgende minimale systeemvereisten:
Besturingssysteem: Windows Vista 32-bits met Service Pack 2 en update KB971512
Processor: AMD Athlon X2 2,8 GHz, of Intel Core 2 Duo 2,4 GHz
RAM: 4 GB of meer
Beschikbare schijfruimte: 30 GB
Processor: AMD Athlon X2 2,8 GHz of hoger; Intel Core 2 Duo 2,4 GHz of hoger
Videokaart: AMD Radeon 3870 of hoger; NVIDIA GeForce 8800 GT of hoger
Mijn vader heeft een computer met een Asus M2N68-AM Plus moederbord met daarin een AMD Athlon (tm) II x4 640 porcessor 3.01 GHz en 4gb RAM.
Nu wil ik voor hem een goede videokaart kopen waarmee hij ook de nieuwe Need for Speed 2015 op kan spelen. Hieronder staan de systeemvereisten van EA. Hij voldoet aan alles behalve een videokaart.
Welke kaart zouden jullie willen adviseren? Dit is het enige dat hij speelt, incl oudere versies van het spel. Liefst onder de 100 Euro.
PS: IK heb zelf lopen zoeken maar weet niet welke specs nu belangrijk zijn. Een beetje uitleg erbij zou ook welkom zijn. Dank alvast voor de moeite.
Voor de PC-versie van Need for Speed Rivals gelden de volgende minimale systeemvereisten:
Besturingssysteem: Windows Vista 32-bits met Service Pack 2 en update KB971512
Processor: AMD Athlon X2 2,8 GHz, of Intel Core 2 Duo 2,4 GHz
RAM: 4 GB of meer
Beschikbare schijfruimte: 30 GB
Processor: AMD Athlon X2 2,8 GHz of hoger; Intel Core 2 Duo 2,4 GHz of hoger
Videokaart: AMD Radeon 3870 of hoger; NVIDIA GeForce 8800 GT of hoger
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 17:23 ]