Wijziging User Review - [roermond82] [Toewan]

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Bij deze het verzoek tot wijziging (of verwijdering) van de volgende onterechte User Review.

Het gaat over de volgende advertentie.
Allereerst vind ik het maar vreemd dat een verkoper mij als koper een negatieve beoordeling kan geven op "Voldoet aan beschrijving" en "Aflevering". Ik beschrijf namelijk niks en ik haal alleen op. Maar dat terzijde, wellicht aandachtspuntje. ;)

Op donderdag 4 juni neem ik contact op met roermond1982 om te vragen welke voeding in de pc zit, omdat ik tzt een 2e GTX970 er naast wil zetten. Op vrijdagochtend krijg ik een antwoord. Ik geef aan nog steeds geïnteresseerd te zijn en we wisselen telefoonnummers uit zodat we elkaar kunnen bellen om afspraken te maken.
Ik geef aan 700 euro te bieden voor de pc zonder ssd. En dan quote ik nu uit een DM die ik op 5 juni om 10:56 van roermond1982 heb gekregen de volgende tekst:
Wat mij betreft dus prima.
Done deal dus.

Omdat Amsterdam - Limburg nogal een eind rijden is besluit ik het ophalen van de pc (op zondag 7 juni rond de middag) te combineren met een bezoekje aan familie op zaterdag. We zouden bellen om een afspraak te maken. Een aantal keer geprobeerd te bellen, wordt niet opgenomen.
Via whatsapp wordt uiteindelijk gereageerd, met excuses van roermond1982 dat hij laat reageerde door familieomstandigheden. Maar ik wilde nog wel weten of de afspraak van zondag rond de middag door zou gaan. Aan het einde van zondagochtend krijg ik een afzegging, het is niet mogelijk vanwege de eerder genoemde omstandigheden. Dus ik wens roermond1982 sterkte en wil afspraken maken voor verdere verloop van de Done deal.

Chronologische samenvatting:
* roermond1982 wilde de pc op zondag langsbrengen, maar ik zei dat ik langs wilde komen om de pc bij hem te zien en te testen. Mocht er iets niet bevallen dan heeft roermond1982 niet de moeite gedaan om 2 uur in de auto te zitten, dat was mijn risico. Zeker met het oog op de familieomstandigheden. (Tevens was roermond1982 op dat moment nog een relatief nieuwe gebruiker zonder user reviews)
* Uiteindelijk is de afspraak niet doorgegaan op zondag 7 juni. Maar ik bracht begrip op voor zijn familieomstandigheden en heb hem nogmaals sterkte gewenst.
* Ik heb aangegeven dat ik de pc niet direct nodig had oftewel het kon ook een aantal weken wachten, wanneer het leven van roermond1982 weer in rustiger vaarwater was terecht gekomen.
* roermond1982 bedankte me voor het begrip, gaf aan op dit moment de pc niet te kunnen verkopen maar hij zou mij op de hoogte houden.
* Then there was silence, tot de review van BramVU over de geweldige afhandeling van roermond1982 inzake de verkochte pc. Na hier met verbazing op gereageerd te hebben (en wellicht ook enige frustratie) vroeg ik via whatsapp om een reactie.
* Het bleef stil, ik heb roermond1982 ruim 2 weken de ruimte gegeven te reageren en er als volwassen mensen over te praten. Na 2 weken was ik er wel klaar mee en heb toen zelf een negatieve user review geschreven over communicatie. En niet over aflevering of voldoet aan beschrijving omdat ik e.e.a. niet heb gezien / opgehaald.

Nog steeds geen feedback, tot de negatieve review van roermond1982 over mij. Dat ik opdringerig ben en maar bleef pushen. (met negatieve beoordeling op Voldoet aan beschrijving en Aflevering, naast Communicatie).

Bottom line, ondanks Done Deal heb ik afspraken afgezegd op 7 juni voor niets, geen pc, ben ik een onterechte user review rijker en heb ik gewoon een rotgevoel overgehouden aan de gang van zaken.

Roermond1982, kom er maar in voor jouw visie! Leg jouw kant van het verhaal uit, laat me nog meer begrip voor je situatie krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door Toewan op 21-07-2015 16:31 . Reden: Naamswijziging, naam van de user is roermond1982 in plaats van roermond82. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Gebruiker roermond1982 via DM op de hoogte gesteld van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Ik zie de melding: "Let op! De laatste reactie in deze discussie is meer dan 2 weken oud!", helaas heb ik geen reactie meer gekregen van roermond1982.
Kan de user review worden verwijderd? Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Toewan op 10-08-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done!

Dit topic is gesloten.