Heb dringend een nieuwe computer nodig (deze week nog). Ben grafisch ontwerpster en heb hierdoor een aantal eisen. De computer wordt voor mij gebouwd. Ik hoef alleen de onderdelen aan te leveren. Graag jullie advies. Mijn kennis betreft het interieur van de computer is niet zo heel denderend. Na wat onderzoek heb ik mijn producten lijstje gemaakt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn doel is 3 a 5 Adobe programma's tegelijk te draaien.
Combinaties van Adobe Photoshop, Illustrator, Bridge, Premiere, After Effects, InDesign (niet per sé in deze volgorde).
Ook wil in de nabije toekomst een Cintiq Wacom tablet gebruiken (of direct, afhankelijk van kosten aankoop onderdelen). Dat moet allemaal soepeltjes lopen op Windows 8.1 en binnenkort 10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Jammer genoeg max. €1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik wil graag de volgende (Reeds in bezit) randapparatuur aansluiten: Asus VX239H Wit beeldscherm & in de nabije toekomst 2e scherm erbij. Pixma MP630 printer USB port wat waarschijnlijk na 6 mnd wordt vervangen voor een ander nieuwer Canon pixma model. Samson GO Mic miniatuur USB condensator microfoon, 2 externe harde schijven voor opslag van WD Elements (deze zijn niet constant aangesloten. Muis en toetsenbord allebei USB. Sitecom Card reader USB Port (wordt nog aangeschaft).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoe dan ook: goede grafische kaart. Een goeie processor en SSD opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst geen DELL..geen goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Middelgrote kast (zoals een standaard desktop?). Hij mag lekker stil zijn maar hoeft niet geruisloos. Energie gebruik liever niet al te hoog. Weet niet over overklokken wel nodig is voor mijn situatie.
Heb reeds advies gevraagd aan een vriend die mijn lijst beetje heeft aangepast maar een second of third opinion kan geen kwaad lijkt mij.
Graag feedback/advies/tips voor een "budget" pc optimaal voor professioneel grafische doeleinden.
Mijn lijst:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn doel is 3 a 5 Adobe programma's tegelijk te draaien.
Combinaties van Adobe Photoshop, Illustrator, Bridge, Premiere, After Effects, InDesign (niet per sé in deze volgorde).
Ook wil in de nabije toekomst een Cintiq Wacom tablet gebruiken (of direct, afhankelijk van kosten aankoop onderdelen). Dat moet allemaal soepeltjes lopen op Windows 8.1 en binnenkort 10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Jammer genoeg max. €1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik wil graag de volgende (Reeds in bezit) randapparatuur aansluiten: Asus VX239H Wit beeldscherm & in de nabije toekomst 2e scherm erbij. Pixma MP630 printer USB port wat waarschijnlijk na 6 mnd wordt vervangen voor een ander nieuwer Canon pixma model. Samson GO Mic miniatuur USB condensator microfoon, 2 externe harde schijven voor opslag van WD Elements (deze zijn niet constant aangesloten. Muis en toetsenbord allebei USB. Sitecom Card reader USB Port (wordt nog aangeschaft).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hoe dan ook: goede grafische kaart. Een goeie processor en SSD opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst geen DELL..geen goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Middelgrote kast (zoals een standaard desktop?). Hij mag lekker stil zijn maar hoeft niet geruisloos. Energie gebruik liever niet al te hoog. Weet niet over overklokken wel nodig is voor mijn situatie.
Heb reeds advies gevraagd aan een vriend die mijn lijst beetje heeft aangepast maar een second of third opinion kan geen kwaad lijkt mij.
Graag feedback/advies/tips voor een "budget" pc optimaal voor professioneel grafische doeleinden.
Mijn lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 312,79 | € 312,79 |
| 1 | Asus H97-PRO | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Arctic White - Window | € 90,92 | € 90,92 |
| 1 | Asus VX239H Wit | € 159,99 | € 159,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT4C4G3D1608ET3LX0BEU | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | LG BH16NS40 Bulk Zwart | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 500GB | € 186,99 | € 186,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.187,99 | |