Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wireless probleem niet verbinden

Pagina: 1
Acties:

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:57
Beste mensen,

Als ik mijn pc opstart/met een wifi verbind kan deze enkel beperkte verbinding maken.
Na de probleemoplossing krijg ik het volgende probleem:
De netwerkadapter ondervindt problemen:
- De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter.

Ik heb de driver van de netwerkadapter verwijderd, opnieuw geinstalleerd etc, maak niks helpt.

Wat kan ik doen om weer een stabiele wifi connectie te krijgen?

P.S. Na een tijdje beperkte toegang werkt wifi wel weer 100%

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Kan je meer info geven? Wat voor netwerkadapter? Wat voor computer? Welke Windows? Geldt het probleem maar bij 1 router of heb je het bij meerdere routers? Heb je de router al opnieuw gestart? Enzovoort...

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:57
Netwerkadapter: Broadcom 802.11n-Netwerkadapter
Stuurprogrammversie: 6.34.223.5
Router: Netgear wnr2000v4

Dit probleem is alleen bij mijn desktop, alle andere devices werken gewoon goed met de router. Het opnieuw opstarten/instellen van de router helpt niet, ook de stuurprogramma verwijderen en herinstalleren verhelpt niks.

Dit probleem is zomaar ontstaan.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Wat is het IP adres van jouw desktop op moment dat de WiFi verbinding beperkt is? Dit kun je zien onder netwerkcentrum -> bij verbindingen klik je op Wi-Fi en in het scherm wat dan verschijnt op details. Vervolgens kijk je bij IPv4-adres.

200 fish found!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT hebben we verschillende subfora voor verschillende onderwerpen. Je opent hier in Processors, Moederborden & Geheugen een topic wat niets met een processor, moederbord of geheugen te maken heeft. Beetje raar, niets?

Je vraag gaat over netwerken. Daar hebben we een subforum voor. Die heet vreemd genoeg Netwerken. Ik verplaats even.

Move PMG -> NT
Artopaper schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:45:
Netwerkadapter: Broadcom 802.11n-Netwerkadapter
Stuurprogrammversie: 6.34.223.5
Dat is een uitdraai van een of ander tooltje, en is de fabrikant van de netwerkchip, niet het adapter of zelfs exacte type chip. Aub alsnog opzoeken exact welke adapter je hebt, allicht dat we je dan specifieker kunnen helpen :o
Router: Netgear wnr2000v4

Dit probleem is alleen bij mijn desktop, alle andere devices werken gewoon goed met de router.
Die WNR2000 is erg low-end, maar als andere devices het probleem niet hebben zal dat niet oorzaak zijn van je probleem.
Het opnieuw opstarten/instellen van de router helpt niet, ook de stuurprogramma verwijderen en herinstalleren verhelpt niks.

Dit probleem is zomaar ontstaan.
Focus even daarop.

Wanneer was 'zomaar' exact?
Zijn er Windows updates geweest rond dat moment? (tip: check logs)
Heb je bepaalde hard- of software geinstalleerd?
Heb je je desktop verplaatst?
Heb je mogelijk iets anders gedaan waardoor er bijv kabels in de buurt van je netwerkadapter/antenne zouden kunnen zijn gaan hangen?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Kijk eens naar de onderstaande link, het kan aan de virusscanner liggen.

http://answers.microsoft....3f-4792-9aa7-3e4617d7876c
Pagina: 1