Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om vanaf een 32-bits versie van Windows 7 te upgraden naar een 64-bit versie van Windows 10, zodra die straks uitkomt? Ik zie dat het niet mogelijk is van W7/32 naar W7/64 te gaan, geld dit straks ook voor W10?

Indien niet mogelijk, zal ik dan eerst W10 installeren, om dan naar W10/64 te gaan, of is het beter om eerst W7/64 te installeren en vanaf daar te upgraden?

Bedankt voor de input :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Upgraden van de ene naar de andere bitversie is, ongeacht de Windows versie, niet mogelijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 21-07-2015 13:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Ik had toch echt ergens gelezen dat het bij de upgrade naar 10 wel mogelijk was. 32bit zou ondertussen echt afgebouwd worden. Ik ga zoeken waar ik het had gelezen want ik was er ook verbaasd over dat het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik neem aan dat je je 32-bit Windows 7 kunt updaten naar Windows 10, en daarna clean install naar 64-bit Windows 10.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
Ik weet niet of de 32-bit key geldig is voor de 64-bit versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:01
LongBowNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:28:
Dat heeft met elke Windows versie gewerkt dus dat zal nu niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LongBowNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:28:
Voor Window 7 wel:
http://answers.microsoft....-9e9d-72d19b71bc36?auth=1
Yes, you can use the same product key with the 32 and 64 bit version of Windows 7, as long as its the same edition. So if you initially downloaded Windows 7 Professional 32 bit and decide to move to Windows 7 Professional 64 bit, you can use the same product key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
Bing-fu helpt: http://answers.microsoft....45-4bcb-bb2f-aeab312caf74
Users who want to switch from 32 bit versions of Windows to Windows 10 64 bit should be aware the migration is a multi-step process. Due to changes how the compliance check is done for the free upgrade offer for Windows 10. Windows 10 64 bit requires a custom install, but before you can perform that, you need to first upgrade from your current 32 bit version of Windows to Windows 10 32 bit. Ensure you are signed in with a Microsoft Account and also ensure Windows 10 32 bit is activated.

[ Voor 8% gewijzigd door LongBowNL op 21-07-2015 14:39 . Reden: Betere link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Aha okidoki, duidelijk. Dus eerst naar W10/32 en dan een custom installation. Dan denk ik dat ik nu alvast naar W7/64 ga en dan straks gewoon naar W10, zit ik in ieder geval eerder op 64-bit :) snap eigenlijk sowieso niet echt waarom mijn collega van wie ik deze PC heb overgenomen 32-bit geïnstalleerd heeft (IT Service Desk zou beter moeten weten lijkt me) :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaardenier
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-01-2024
Naar 64bit gaan is zowel mogelijk vanuit W7 als vanuit W10. Het enige dat je nodig hebt is een ISO. Als je nog een installatieschijf hebt van W7 64bit (of er een leent) dan kan je na het installen gewoon je licentiecode die je van je 32 bit installatie hebt ingeven (het wordt trouwens gesuggereerd door MS zélf, als je de eigenschappen van je pc navraagt met je rechter muisknop.
Als dat in orde is kan je gewoon W10 over de W7 installeren, en je krijgt dan automatisch een door MS gegenereerd lic. nr. voor je W10 64 bit versie.

Als je niet aan een ISO van W7 64 bit aangeraakt doe je gewoon de upgrade naar W10 32 bit. Weer krijg je een Lic.nr. Dit kan je zichtbaar maken via Speccy. Dat nr onthoud je, schrijf je over, enz. Dan overschrijf je weer de 32bit installatie met een ISO 64bit. De S/N verandert waarschijnlijk zelfs automatisch naar degene die je al toegewezen kreeg. Zoniet doe je het zelf.

Struikelen zal ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47
rikoos schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:54:
Ik had toch echt ergens gelezen dat het bij de upgrade naar 10 wel mogelijk was. 32bit zou ondertussen echt afgebouwd worden. Ik ga zoeken waar ik het had gelezen want ik was er ook verbaasd over dat het kon.
Dat is niet mogelijk (met behoud van applicaties en data)...
Gaardenier schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:02:
Naar 64bit gaan is zowel mogelijk vanuit W7 als vanuit W10. Het enige dat je nodig hebt is een ISO. Als je nog een installatieschijf hebt van W7 64bit (of er een leent) dan kan je na het installen gewoon je licentiecode die je van je 32 bit installatie hebt ingeven (het wordt trouwens gesuggereerd door MS zélf, als je de eigenschappen van je pc navraagt met je rechter muisknop.
Als dat in orde is kan je gewoon W10 over de W7 installeren, en je krijgt dan automatisch een door MS gegenereerd lic. nr. voor je W10 64 bit versie.

Als je niet aan een ISO van W7 64 bit aangeraakt doe je gewoon de upgrade naar W10 32 bit. Weer krijg je een Lic.nr. Dit kan je zichtbaar maken via Speccy. Dat nr onthoud je, schrijf je over, enz. Dan overschrijf je weer de 32bit installatie met een ISO 64bit. De S/N verandert waarschijnlijk zelfs automatisch naar degene die je al toegewezen kreeg. Zoniet doe je het zelf.
Je hoeft je key niet op te schrijven/uit te lezen......als je een upgrade van 7 (32 bit) naar 10 (32 bit) hebt gedaan, kun je daarna (op dezelfde hardware) gewoon een clean install doen en de vragen om de key overslaan. Aan het eind heb je dan een geactiveerde machine...

[ Voor 62% gewijzigd door TheVMaster op 30-08-2015 21:16 ]

• Wevenhuis
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01-2021
Hallo, ik heb met enige interesse deze draad gevolgd.

Mijn situatie:
Ik heb een 64 bit systeem compatible oudere computer die draait op windows 7 ultimate officiele retail kopie met licentie. De doos bevat een dvd voor 32 en 64 bit windows.
Nu wil ik mijn 32 bit windows overschrijven met 64 bit op dezelfde computer. Kan ik dit zomaar doen? En werkt mijn license code dan nog? Ik heb begrepen dat de code maar een keer geldig is op een computer. Mijn gedachte is, dat omdat ik de ene met de andere overschrijf, de ene licente vervalt en ik de licentie code kan gebruiken om 64 bit windows 7 te activeren. Klopt deze wijze van redeneren?

Hoe kan ik het beste te werk gaan?
Ik heb een backup gemaakt van mijn belangrijkste bestanden. Het maakt me verder niet uit dat programma's en windows 32 bit gewist wordt. Ik heb op een aparte geheugenkaartje de nodige drivers voor randapparatuur klaarliggen.

Ik zat zelf te denken windows 7 64 bit tijdelijk op een aparte partitie op dezelfde computer te installeren. Als alles werkt naar behoren, dan wis ik uiteindelijk windows 7 32 bit en reclaim is de gewiste partitie.Maar ik weet niet of mijn sleutel dan nog werkt. Immers er zijn twee windows op een apparaat. En de sleutel zou maar voor een kopie geldig zijn per keer. Ik weet niet of Microsoft tijdelijk twee kopien op een pc systeem toelaat voor eigen gebruik.

Andere optie is tijdens installatie windows 7 64 bit, windows 7 32 partitie te wissen en te overschrijven met 64 bit. Mijn enige zorgen is of ik dan nog mijn muis en keyboard kan gebruiken. Dan kan ik tenminste nog werken, en dan stap voor stap de randappratuur zoals wifi en printer handmatig te installeren of via het web op te halen of up te daten. Ik hoor verhalen dat ook basale drivers zoals muis en keyboard kunnen fallen. Maar ik weet niet hoe frequent dit werkelijk voorkomt in de praktijk, en of ik me teveel zorgen daarom maak.
Enige feedback hierop zou ik op prijs stellen.

Alvast bedankt.

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Als ik het goed begrijp wil je je PC die nu met Windows 7 32bit is geïnstalleerd opnieuw installeren met Windows 7 64bit?

Dat kan, de code kun je daar gewoon voor gebruiken.

Als je alle relevante bestanden in een back-up hebt kun je gewoon opnieuw installeren, is ie ook weer eens vers. Windows 7 x64 (64bit) werkt probleemloos, je hoeft dat niet eerst te proberen of het goed werkt. Anders heb je straks misschien weer gedoe om de andere installatie goed te verwijderen.

[ Voor 46% gewijzigd door jeryz op 16-11-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
JeRyZ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:13:
Als ik het goed begrijp wil je je PC die nu met Windows 7 32bit is geïnstalleerd opnieuw installeren met Windows 7 64bit?

Dat kan, de code kun je daar gewoon voor gebruiken.

Als je alle relevante bestanden in een back-up hebt kun je gewoon opnieuw installeren, is ie ook weer eens vers. Windows 7 x64 (64bit) werkt probleemloos, je hoeft dat niet eerst te proberen of het goed werkt. Anders heb je straks misschien weer gedoe om de andere installatie goed te verwijderen.
Dus als ik je goed begrijp hoef ik alleen de 64 bit windows 7 DVD in de computer te steken, windows 7 64 bit installatie gewoon laten draaien en het overschrijven gebeurt vanzelf over de C schijf met windows 7 32 bit? En na installatie doet de computer het gewoon, muis en keyboard en scherm ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

nelizmastr

Goed wies kapot

Wevenhuis schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:49:
[...]

Dus als ik je goed begrijp hoef ik alleen de 64 bit windows 7 DVD in de computer te steken, windows 7 64 bit installatie gewoon laten draaien en het overschrijven gebeurt vanzelf over de C schijf met windows 7 32 bit? En na installatie doet de computer het gewoon, muis en keyboard en scherm ook?
Overschrijven gaat niet vanzelf. Niets gaat vanzelf met Windows ;)

Je doet de DVD erin, start ervan op en daarna krijg je de keuze voor een schijf om W7 64 op te installeren. Beste is om de schijf te formatteren, dan installeer je een schone Windows zonder dat je een vervuild bestandssysteem gaat aanvullen.

Belangrijke software moet je toch herinstalleren, dat kan niet mee. Even netjes bestanden back-uppen dus.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
nelizmastr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:32:
[...]

Overschrijven gaat niet vanzelf. Niets gaat vanzelf met Windows ;)

Je doet de DVD erin, start ervan op en daarna krijg je de keuze voor een schijf om W7 64 op te installeren. Beste is om de schijf te formatteren, dan installeer je een schone Windows zonder dat je een vervuild bestandssysteem gaat aanvullen.

Belangrijke software moet je toch herinstalleren, dat kan niet mee. Even netjes bestanden back-uppen dus.
Dank je wel.
Kan ik formatteren tijdens de installatieproces van windows 7 64 bit? Ik zag op enkele demo videos online dat je de partities kan kiezen en bewerken voor de daadwerkelijke installatie begint. Ik kon niet direct afleiden of formateren, gevolgd door vers windows 7 installeren tot de opties hoort. Weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:46

MsG

Forumzwerver

Wil je bewust op Windows 7 blijven? Je productcode zal namelijk ook prima werken bij een kale Windows 10-installatie.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

nelizmastr

Goed wies kapot

Wevenhuis schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:51:
[...]

Dank je wel.
Kan ik formatteren tijdens de installatieproces van windows 7 64 bit? Ik zag op enkele demo videos online dat je de partities kan kiezen en bewerken voor de daadwerkelijke installatie begint. Ik kon niet direct afleiden of formateren, gevolgd door vers windows 7 installeren tot de opties hoort. Weet jij dat?
Jep. Bij de partitiekeuze heb je mogelijkheden tot verwijderen, aanmaken en formatteren.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
nelizmastr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:01:
[...]

Jep. Bij de partitiekeuze heb je mogelijkheden tot verwijderen, aanmaken en formatteren.
Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
MsG schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:00:
Wil je bewust op Windows 7 blijven? Je productcode zal namelijk ook prima werken bij een kale Windows 10-installatie.
Nee. Na 64 bit windows upgrade ik naar windows 10 via accessibility upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan kan je toch net zo goed meteen een Windows 10 64-bits installatie doen? Met Media Creation Tool een USB-stick maken. Windows 7 code invoeren bij installatie en gaan met die banaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:26

basdej

OutSystems Consultant

MsG schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:04:
Dan kan je toch net zo goed meteen een Windows 10 64-bits installatie doen? Met Media Creation Tool een USB-stick maken. Windows 7 code invoeren bij installatie en gaan met die banaan.
helaas werkt het invoeren van de windows 7 code niet. Ook al eens gehad. Beste is upgraden via accessiblity upgrade.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
basdej schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:36:
[...]

helaas werkt het invoeren van de windows 7 code niet. Ook al eens gehad. Beste is upgraden via accessiblity upgrade.
Hier werkte het gewoon, was welliswaar augustus dus misschien dat ze het daarna uit hebben geschakeld?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

basdej schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:36:
[...]

Dat werkt prima hoor, gebruik dat bijna dagelijks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
Bedankt voor jullie hulp.
Het is mij gelukt te upgraden van windows 7 ultimate 32 bit naar windows 10 pro 64 bit.

Situatie:
10 jaar oude core 2 quad toren pc 64 bit compatibel.

Voorbereiding:
-backup persoonlijke bestanden
-driver software deels via officiële bedrijfssites gedownload op geheugenkaart.
-driver software deels bijgehaald van bewaarde cds/dvds
-windows 10 accessbility upgrade gebrand op dvd. link upgrade: https://www.microsoft.com...sibility/windows10upgrade
-windows 7 64 retail dvd+ key paraat.

Procedure:
-dvd in dvd speler
-bios: "primary boot drive" veranderen naar dvd speler
-computer opnieuw starten
-er verschijnt een melding: "press any key to boot from cd/dvd drive". een willekeurige toets gedrukt. Dit moet binnen 5-10 seconden na de melding, anders start windows gewoon op.
-hierna start windows setup menu.
-aanwijzing volgen
-bij keuze upgrade/custom install, kiezen voor "custom install"
-aanwijzingen volgen.
-bij partitie menu kiezen voor de (c:) schijf met windows 7 32 bit. Druk vervolgens op "delete". Er is ook een optie voor format. Maar dit leek bij mij niks te doen. Ik heb op YouTube demo's gezien dat meerdere kiezen voor delete. Mogelijk dat dit en wist en formatteert, vermoed ik.
-hierna start het installatieproces. Bij mij duurde dit 15-30 minuten.
-tijdens de installatie start windows een aantal keren opnieuw op. Belangrijk hierbij is om de melding "press any key to boot from cd/dvd" te negeren. na 5-10 seconden gaat de installatie automatisch verder. Als je wel drukt dan start de windows installatie setup opnieuw en installeer je nog een kopie op je computer, dus 2 windows 7 64 bit! enz. enz! Was een harde les voor mij. Situatie is makkelijk op te lossen door de installatieproces nog een keer te doorlopen (dus in dit voorbeeld voor een derde keer), nog een keer de (c:) windows schijf te wissen en de installatie proces verder af te maken. Nu wel rekening houden tijdens deze installatie NIET MEER REAGEREN op "press any key to boot from cd/dvd". Na afloop van de installatie is er dan nu maar een kopie van windows 7 64 bit op je harde schijf.
-installatie gecontroleerd. Muis en keyboard werkt tijdens en na de installatie van windows 7 64 bit gewoon. installatie van 64 bit windows gecontroleerd via windows systeem informatie (start>rechter muis knop op computer> kies eigenschappen)
-Na installatie werkten twee componenten niet. Mijn usb 3.0 poorten en mijn netgear usb wifi adapter. Dit was eenvoudig opgelost met de drivers op cd voor beide componenten.
-Hierna windows 10 iso dvd in dvd speler gedaan. Nu in windows 7 windows setup gestart. Begint automatisch wanneer de dvd afspeelt.
-aanwijzingen menu gevolgd
-nu bij installatiekeuze upgrade/custom install kiezen voor: "upgrade".
-druk op install, en de installatie start. Dit duurde voor mijn ongeveer 30 minuten.
-ook hier negeer de melding: "press any key to boot from cd/dvd drive"
-verder menu volgen wanneer deze zich aandienen.
-windows 10 werkte in een keer vlekkeloos. usb 3.0 poorten en wifi werkten direct tijdens en na installatie.
-alleen printer installeren werkt niet. Ik heb een 10 jaar oude hp all-in-one. Lukt ook niet via windows instellingen> apparaat installeren. Enige optie hier was de driver van hp. Maar deze was makkelijk te installeren van de driver die ik eerder vond op de website en al op de geheugenkaart had. kwestie van setup starten en was na 10-15 minuten klaar, en het deed het.
-na afloop in bios de "primary boot drive" volgorde hersteld naar "harddrive" als "primary boot drive". In mijn geval verloopt het opstarten van de computer en windows net wat sneller.

Al met al viel het allemaal wel mee, maar wel bij een goede voorbereiding.

Zaken om over na te denken:
-De licentie code werkt. Het wordt gekoppeld aan een digital licentie. Dit is je actieve microsoft email account. Lees hier voor meer informatie: https://support.microsoft...440/windows-10-activation
-Vraag: wat is handiger. je bestaande microsoft account gebruiken als digitale licentie, of een nieuwe actieve microsoft account aanmaken. Ik wil een zo'n "clean" mogelijke installatie, dus ik dacht dan misschien ook een nieuwe geactiveerde microsoft account. Bevat dan minder "troep" dan de bestaande account.
-Als ik windows 10 opnieuw moet installeren, bijvoorbeeld bij troubleshooten, wat moet ik dan doen? Is "windows 10 repareren" via de windows 10 64 bit iso voldoende met licentie sleutel + account. Of moet ik nu eerst windows 7 64 bit opnieuw installeren en dan weer upgraden met de windows 10 64 bit iso (want, denk ik dan, de sleutel is van windows 7, dus moet misschien windows 7 installatie ook opnieuw doorlopen worden, om de licentie procedure valide te houden). Weet iemand dit?

observaties:
-deze windows 10 is niet anders dan "standaard windows 10". Wel is dit een gratis upgrade naar windows 10 vanaf windows 7. Upgrade gratis t/m 31-12-2017
-windows 10 64 bit lijkt nu 50% met RAM in "rust"te gebruiken. Windows 7 32 bit 0,8-1,0 Gb RAM, in windows 10 64 bit 1,8-2,0 RAM.
-ik merk geen grote verandering in snelheid van gebruik. menu's en knoppen lijken even snel te werken tussen windows 7 en windows 10. Wel is opstarten sneller, en afsluiten zeker nog sneller dan windows 7. Een duidelijk verschil.
-ik heb het idee dat Edge browser sneller is met browser en laden websites dan internet explorer in windows 7 op mijn pc.
-ik ben aangenaam verrast hoe moeiteloos de installatie van windows 7 naar 10 verliep. Vrijwel alle hardware werkte direct, wifi ook. Printer was inderdaad een gokje, met deze oude model. maar dat is met eigen hp software uiteindelijk wel goedgekomen.
-een bijzonderheid. Ik speel regelmatig wordfeud sinds windows 8 en windows phone 8. Nu was dit spel niet meer te vinden in de microsoft store app. Maar via de ontwikkelaarssite kon ik de app link in de microsoft store app wel weer ophalen. Bijzondere manier om zo verborgen pagina's te vinden in de microsoft store app! app werkt prima op windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Waarom je in vredesnaam eerst nog Windows 7 64-bits hebt geïnstalleerd om vervolgens meteen te upgraden naar Windows 10 is me niet duidelijk, maar goed ieder z'n ding :P.

Overigens als je per ongeluk alsnog de CD triggert door bij "press any key..." te drukken, kan je vervolgens ook de installatie afsluiten, of de PC uit doen en de volgende keer nergens op te drukken. Ik haal eigenlijk altijd de DVD of USB-stick na de eerste installatieronde er uit, dan krijg je bij de reboots niet de hele tijd weer dat hij wacht op de CD of USB-stick.

Als je PC in het vervolg om zeep is, kan je inderdaad eerst het beste de ingebouwde reparatiefuncties uitproberen, maar als het systeem fundamenteler om zeep is kan je gewoon een herinstallatie doen met een Windows 10 USB-stick en je Windows 7-licentiecode invoeren (dit had je ook nu al zo kunnen doen ipv de omslachtige manier zoals je beschreef). Als het goed is wordt deze dan weer zonder problemen geactiveerd, omdat hij je computer qua hardware herkend.

Ik gebruik altijd mijn bestaande Windows account voor een account. Veel mensen op Tweakers zijn qua Windows 10 een beetje bang voor online-accounts en gaan voor een offline-account. Ik vind het enigszins synchroniseren van gebruikersinstellingen tussen verschillende Windows 10-PC's met online account juist wel handig.

Een speciaal nieuw account hiervoor maken lijkt me een beetje zinloos als je reeds een bestaand account had. Er komt niet opeens 'rommel' op je PC als je je aanmeld met een bestaand account. Bovendien hangen aankopen uit de store ook aan een bepaald account, vandaar dat ik gewoon mijn bestaande accounts gebruik voor dingen.

Pagina: 1