Toon posts:

Onstream 30GB USB

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze drive en hoe zijn jullie bevindingen onder win2k... bij ons werkt het zeer bagger dus als jullie tips hebben of jullie hebben dezelfde probs meld het dan ffies

AVB

Arne_F

Verwijderd

Goed back-up medium. Ik heb er onder Win2k nog niet mee gewerkt

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het niet zo'n goed backup medium het heeft 1 keer gewerkt onder win2k en toen eindigde de backup met 180000 errors dus never tryen onder win2k

Verwijderd

Ik had dus dezelfde, maar dan een scsi-uitvoering. Niet aan de praat te krijgen onder win2k AS. Tja, hij maakte wel een backup, maar niet scheduled.
Heb alles al geprobeerd, maar scheduled een backuppie maken ho maar!
Dat ding suckte echt ass!

Verwijderd

Topicstarter
jep die van ons gaat ook eerdaags uit het raam we hebben nu maar een win98 machine er voor ingericht en die backuped nou wel alleen nu moeten we nog kijken of ie scheduled wil werken....

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:03

Wallie

Herr

Driver/software ontwikkeling bij Onstream was erg slecht, ze zijn falliet gegaan en verder als OnstreamData gegaan (ik ben betatester voor ze geweest).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
Aha vandaar dat ze zo bagger zijn die drivers we krijgen nu ipv. de USB versie een SCsi dus misschien werkt die wel en die word ondersteund door BackupExec 8.5

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:54
Wat dacht je van een EXABYTE tapestreamer op een
Adaptec 29160 Ultra-160 SCSI kaart ?? >:)

Dat gaat als een racemachiene man! En werkt onder Win2k (Server) perfect en ook vooral: scheduled! :D

Maar dat wordt lastig als je hier in je topic een EXTERNE drive bedoelt, die ik hier bedoel is natuurlijk intern ;)

Verwijderd

Rukapul schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:18:
Ik heb hier zojuist een hele flamewar verwijderd en verwacht geen vervolg hiervan.

Met name van ramgni verwacht ik in dit topic de komende tijd geen enkele reactie wegens herhaaldelijk niet kunnen posten volgens de hier geldende regels.
Kan me geen Rukapul herinneren bij Centric. Maarja, jullie zijn ook overgenomen door een zwaar commerciele partij. Belangenverstrengeling?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 16:23 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor dit soort zaken hebben ze andere communicatiemiddelen als email en Direct Message uitgevonden ;) Het is perminent niet de bedoeling om andere topics te gaan vervuilen met niet ter zake doende dingen. Al helemaal niet in vorm van het uit de sloot halen van oude topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.