Toon posts:

HansVos85 Verdenking

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben dus opzoek naar een GTX 970 waarop HansVos85 [Verwijderde gebruiker] reageerde. Zijn eerste bericht:

Ik heb de kaart liggen, heb hem een tijdje in SLI gebruikt maar dat viel tegen, ik had hoger verwacht. Hij is nog compleet met doos, heb hem aangeschaft bij alternate, garantie leeft nog voor 33 maanden.

Overigens wil ik zeggen dat de service die alternate levert er boven uit steekt!

Ik wou deze kaart vanmiddag er op zetten met enkele foto's. De prijs die ik in gedachten had was 280, maar omdat u er 300 voor over heeft ben ik redelijk genoeg om er tussen in te zitten en er 290 van te maken.

Akkoord?

-Hans

Was al wat argwanend maar ik dacht niet geschoten is altijd mis. Ik stuurde dat ik daarmee kon leven waarop hij weer antwoordde:
Helaas woon ik in venlo. We kunnen hrt als volgt doen.

- u betaalt het volledige bedrag, ik verstuur indien mogelijk dezelfde dag de kaart op.
Indien de kaart u niet bevalt dan neem ik hem terug, de verzendkosten zijn dan weer voor mij. Maar ik weet zeker dat hij zal bevallen aangezien ik er erg zuinig op ben geweest.

- u betaald een deel, ik stuur de kaart op zodat u hem kunt testen, bevalt de kaart wat nogmaals zeker zal lukken. Hierna maakt u het overige deel over.

* Ik werk echter alleen met paypal, hier heb ik vele redenen, zit dit u nou dwars of vraagt u uzelf af waarom dan neem ik alle tijd om dit uitgebreid uit te leggen!

Dit slaat al natuurlijk helemaal nergens op. Dus ik vertelde hem dat venlo geen enkel probleem is en dat ik langs kan komen. Zie hier:

Oke dat is goed, alleen weet u het zeker? Ik geef de voorkeur aan verzenden aangezien dat geen last is voor ons beide. Ik geef u zelfs de mogelijkheid om de kaart te testen terwijl ik het volledige bedrag op dat moment nog niet in handen heb genomen. Maar goed, u mag langs komen!

Ik ga alleen vanavond weg tot 2 augustus,
10 daagjes Barcelona met de vrouw!

Mij lijkt het in ieder geval vrij duidelijk. Hij is gister geregistreert en benadert mensen alleen via PM. Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:38:
Dit slaat al natuurlijk helemaal nergens op. Dus ik vertelde hem dat venlo geen enkel probleem is en dat ik langs kan komen. Zie hier:
Zo heel vreemd zijn die voorwaarden toch niet? Ik zou ook liever verzenden aangezien ik liever niet zomaar een vreemde toelaat bij mij thuis. Je kent elkaar immers niet. Maar ik snap jou idee van ophalen ook wel. Tijdens het verzenden kan de kaart beschadigd raken wat je wil voorkomen natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 21-07-2015 11:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zeror, welke voorwaarden?

Het begon al vreemd dat Hans minder dan het originele bod accepteert. Als iemand €100 wilt betalen, waar ik maar €80 voor vraag, zou ik dat bod van €100 zeker accepteren.

Het zou me weinig verassen als op 3 augustus, dat TS de kaart wil komen ophalen, "iets ergs gebeurd" in de prive sfeer van Hans, waardoor ophalen voorlopig niet door kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:01

Mimiix

Professioneel Prutser

Waarom ga je niet akkoord met PayPal ts? Dan neem je die 3 procent verzekering maar voorlief zodat je nog veilig zit. Spreek wel af dat ie op aangetekend verzonden moet worden

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik z'n profiel bekijk en ik haal z'n profielfoto door google reverse image search kom ik o.a. deze tegen:
http://judo.injebuurt.nl/consumer/marcedk/favorites.htm

Daar is zijn naam Marcel

Verder gewoon paypal gebruiken, zit je in ieder geval veilig

[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 21-07-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3nnisd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:49:
Waarom ga je niet akkoord met PayPal ts? Dan neem je die 3 procent verzekering maar voorlief
Omdat PayPal ook niet heilig is, tenzij TS z'n PayPal account gekoppeld is aan een CreditCard.

En welke 3%? HansVos85 ligt daar vast niet wakker van, getuige zijn aanbod de kaart terug te nemen als ie niet bevalt en de verzendkosten voor retour op zich te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:01

Mimiix

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:52:
[...]

En welke 3%? HansVos85 ligt daar vast niet wakker van, getuige zijn aanbod de kaart terug te nemen als ie niet bevalt en de verzendkosten voor retour op zich te nemen.
Ik moet zeggen dat ik dit ook wel eens heb gedaan, als je bijvoorbeeld niet zeker weet of het onderdeel wel past

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:28

InFamous

excommunicado

Om maar meteen dit topic te beëindigen, dit account was niet zuiver en is geblokkeerd voor verder gebruik.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 07:39
Viper® schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:50:
Als ik z'n profiel bekijk en ik haal z'n profielfoto door google reverse image search kom ik o.a. deze tegen:
http://judo.injebuurt.nl/consumer/marcedk/favorites.htm

Daar is zijn naam Marcel

Verder gewoon paypal gebruiken, zit je in ieder geval veilig
En het mooie, google geeft ook al aan waar hij zelf op heeft gezocht waarschijnlijk: "30 jarige man"

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi dat het is opgelost! Vertrouwde het al vanaf het begin niet. Had nog niet gegoogled op zijn profielfoto, had ik moeten doen ja.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 12:09 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.