Toon posts:

Zoek naar nieuwe E-Mail hoster

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen recent topic hierover vinden. Mocht ik het gemist hebben, vergeef me.

Op dit moment host ik mijn domeinen (2) en e-mail accounts (een stuk of 10) bij Alphamega Hosting.
Op zich ben ik beperkt tevreden maar aangezien het contract afloopt is het goed weer eens rond te kijken.
Ik kan nergens een goede vergelijkingssite vinden.

Wat Alphamega goed doet is het persoonlijk contact, ze beantwoorden vragen goed. De prijs lijkt me ook niet gek, maar ook niet super goedkoop.

Wat ik er minder aan vind is dat ze geen vernieuwingen doorvoeren. De e-mail instellingen zijn wat ouderwets, er is een losse server voor beveiligde mail die niet makkelijk in te stellen is. De website en webmail is de afgelopen 5-6 jaar niet veranderd. Ook het spam filter wil nog wel eens de orgaan vergroting mail gewoon doorlaten.

Ik zoek denk ik een wat modernere mail hosting leverancier. er hoeft geen website bij te zitten maar dat mag wel, als het niet meer kost.

Ik zie YourHosting en Argeweb telkens bovenaan google komen, dus die doen het meest aan marketing. Ik heb geen idee of het goede bedrijven zijn.

Wie heeft er ervaring met een geweldige e-mail hoster (voor particulieren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 13:56
Zelf goede ervaring met Webdivision, de tekst op hun website klopt niet zie ik :P maar nooit iets aan de hand, en met vragen zijn ze zeer goed bereikbaar. En ze migreren je mail netjes van je oude host naar hun systeem (https://www.webdivision.nl/mail-migratie)

Ja verder denk ik dat iedereen wel gewoon mail aanbied, tis meer een persoonlijk iets, maar je vroeg ervaring. ik heb daar denk ik 5 domeinen draaien met 20 mail adressen prive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 12:52
Misschien is Leasweb iets met een klein hostingpakketje? Dan heb je een nieuwe versie van het Plesk control panel + Roundcube of Horde webmail. https://www.leaseweb.com/nl/web-hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:29:
Wat ik er minder aan vind is dat ze geen vernieuwingen doorvoeren.
Wat voor vernieuwing verwacht je?
De e-mail instellingen zijn wat ouderwets, er is een losse server voor beveiligde mail die niet makkelijk in te stellen is.
Wat bedoel je met 'ouderwets', 'beveiligde mail' en 'niet makkelijk in te stellen'?
De website en webmail is de afgelopen 5-6 jaar niet veranderd.
Wat zou eraan veranderd/verbeterd moeten worden?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 12:10
Heb zitten denken aan hosted Zimbra, omdat die als webmail de enige is die een beetje mee met de tijd is gegaan imho. Vond email.it, maar daar is weinig over te vinden.

Ben benieuwd wat anderen doen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:48
Waarom geen Cloud dienst als Office 365. Alle voordelen van een Exchange server, maar niet de kosten van het beheer.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beneveerg schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:55:
Waarom geen Cloud dienst als Office 365. Alle voordelen van een Exchange server, maar niet de kosten van het beheer.
Dat is een interessante optie. Heb je daar ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 22:50

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zelf hosten is natuurlijk ook nog een optie.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:13:
[...]

Dat is een interessante optie. Heb je daar ook ervaring mee?
Voor mijn prive mail ben ik naar Office365. Voor gezinsleden voldeed de kiosk licentie, voor mijzelf de Exchange Online versie.

Tijdens mijn werk diverse migraties gedaan maar ook nieuwe Office365 omgevingen opgezet.

Het leven is te kort om te testen

Pagina: 1