Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 15:09
Hallo allemaal!

Ik zit al enige tijd op websites te zoeken zoals Nationalevacaturebank, Indeed etc maar heb dus ook open sollicitaties gestuurd naar bedrijven wat bij mijn afgeronde studie past.

Na 2 maanden zoeken kan ik nog steeds geen baan vinden (of ze hebben geen plek of ze reageren gewoon niet terug). Als ik ze daarop ook aanspreek van waarom ik nog niet gebeld ben dan is het van "oh, ja sorry we hebben geen plek"

Ik ben nu dus klaar met mijn studie als Allround DTP-er maar een baan zoeken is wat lastiger dan gedacht....

Nu is mijn vraag aan jullie: is er een ander manier hoe ik wat makkelijker aan een baan kan komen die bij mijn functie als Allround DTP-er past?

even wat voorgrond informatie:

Ik woon Hendrik-ido-Ambacht en heb alleen vervoer via het OV (geen auto maar daar kom ik later op terug). Vanaf mijn 17e tot 20ste gewerkt als verkoop medewerker bij Intertoys (ik ben nu 22). Daarna niet gewerkt vanwege wat thuisproblemen en school. Geen rijbewijs omdat ik er simpelweg het geld en tijd er nu niet voor heb (Ik sla mezelf nog steeds op me hoofd dat ik het niet eerder had gedaan).

Nu zit ik dus thuis naar werk te zoeken zonder succes. Ook gaat me geld langzaam weg aan maandelijkse kosten (telefoon abbo, zorgverzekering, fitness en allemaal andere kleine dingen)

Nu raak ik toch een beetje in de stress omdat ik niks kan vinden.... Is er iets anders wat ik nog kan doen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Knamix schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:06:
Nu raak ik toch een beetje in de stress omdat ik niks kan vinden.... Is er iets anders wat ik nog kan doen?
Je zou je eisen aan een nieuwe baan iets kunnen verruimen, bv een baan accepteren die niet 100% past bij wat je zoekt, en van daaruit zoeken naar een beter alternatief :)

Edit: De vakantie-periode is trouwens geen goede tijd om een baan te zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 21-07-2015 11:13 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Werkloos
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:33
Gezien jouw post is het misschien een goed idee om je curriculum vitae en sollicitatiebrieven wat beter te controleren op grammatica, schrijfstijl, leestekens, hoofdlettergebruik en dergelijke.

[ Voor 13% gewijzigd door Koos Werkloos op 21-07-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:09
Gebruik Twitter om vacatures te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Linkedin werkt ook erg goed.

En als je echt niks kan vinden kan je altijd, tot je iets beters vind, gaan werken bij de intertoys of zo. Die werkervaring heb je dus zal je redelijk snel iets kunnen vinden in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Koos Werkloos schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:13:
Gezien jouw post is het misschien een goed idee om je curriculum vitae en sollicitatiebrieven wat beter te controleren op grammatica, schrijfstijl, leestekens, hoofdlettergebruik en dergelijke.
Ik weet bijna zeker dat mijn motivatiebrieven en Curriculum Vitae gewoon in orde zijn :)

Met mijn achtergrond als grafisch vormgever/allround DTP-er is het ook niet bepaald "saai" opgemaakt.
Had mijn post haastig getypt :) Het is niet zo dat ik mijn motivatiebrieven ook zo opmaak.
naitsoezn schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:12:
[...]

Je zou je eisen aan een nieuwe baan iets kunnen verruimen, bv een baan accepteren die niet 100% past bij wat je zoekt, en van daaruit zoeken naar een beter alternatief :)

Edit: De vakantie-periode is trouwens geen goede tijd om een baan te zoeken.
Heb ik ook al gedaan. Heb ook al bijvoorbeeld op advertenties bij Alternate gesolliciteerd als verkoop-medewerker, technische service etc.

Het is nu inderdaad een vakantie periode, maar zoals ik al eerder zei in mijn verhaal: "Nu zit ik dus thuis naar werk te zoeken zonder succes. Ook gaat me geld langzaam weg aan maandelijkse kosten (telefoon abbo, zorgverzekering, fitness en allemaal andere kleine dingen)"
Ernemmer schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:15:
Linkedin werkt ook erg goed.

En als je echt niks kan vinden kan je altijd, tot je iets beters vind, gaan werken bij de intertoys of zo. Die werkervaring heb je dus zal je redelijk snel iets kunnen vinden in die richting.
Dat klopt maar bij winkels zoals Jack and Jones, Dixons etc hebben ze geen werknemers nodig en 9/10x ben ik te "duur". Oftewel te oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdreeg
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12-2024
Als je niet al te kieskeurig bent is er altijd (tijdelijk) werk te vinden. Ga naar een uitzendbureau en accepteer desnoods een schoonmaakbaantje, dan heb je in ieder geval inkomsten voor de komende tijd en kun je wellicht zorgen dat je je rijbewijs gaat halen. Daarnaast geeft het een nuttig gevoel om überhaupt bezig te zijn.

En verder gewoon doorzoeken naar iets in je richting. Wanhoop niet te snel, 2 maanden zoeken is niet buitensporig. Mocht het langer dan een jaar duren, dan kun je je altijd nog zorgen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 16:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Welke opleiding en studies heb je exact gedaan? "Allround DTP-er" zegt niet zo heel veel.

In welke regio zoek je verder werk en ben je bereid om eventueel te verhuizen voor een nieuwe baan?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Sdreeg schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:31:
Als je niet al te kieskeurig bent is er altijd (tijdelijk) werk te vinden. Ga naar een uitzendbureau en accepteer desnoods een schoonmaakbaantje, dan heb je in ieder geval inkomsten voor de komende tijd en kun je wellicht zorgen dat je je rijbewijs gaat halen. Daarnaast geeft het een nuttig gevoel om überhaupt bezig te zijn.

En verder gewoon doorzoeken naar iets in je richting. Wanhoop niet te snel, 2 maanden zoeken is niet buitensporig. Mocht het langer dan een jaar duren, dan kun je je altijd nog zorgen gaan maken.
Dat klopt :)

Het probleem is dat ik misschien max nog 2-3 maanden met mijn geld kan doen en dan is het gewoon op. Als oud student moest ik echt alles betalen (mijn studiefinanciering was ook niet echt bepaald hoog en mijn schoolkosten daarin tegen heel veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Als je geen werk hebt, en geen recht op WW dan krijg je toch een bijstandsuitkering?

En hoe vervelend het ook is, dan zul je je uitgavenpatroon daar op moeten aanpassen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Question Mark schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:33:
Welke opleiding en studies heb je exact gedaan? "Allround DTP-er" zegt niet zo heel veel.

In welke regio zoek je verder werk en ben je bereid om eventueel te verhuizen voor een nieuwe baan?
Na mijn VMBO diploma ging ik naar het Da Vinci college in Dordrecht om de studie als medewerker beheer ICT te gaan starten. Vanwege mijn historie als computers in elkaar bouwen en repareren leek het me heel erg leuk! Helaas was het precies het tegenovergestelde (netwerken en software). Wat ik dus wou doen was een niveau 2 opleiding, maar dat vond ik voor mezelf te laag.

Hierna heb ik met haast een andere opleiding gezocht op het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Dit werd dus de opleiding printmedia (bedrukken). Dit beviel mij echter ook niet en ik zag mezelf later niet als een drukker. Omdat er een nieuwe wetgeving aan zat te komen (dat komende schooljaar van start gaat) ging ik dus goed nadenken wat ik echt wou doen. Dit werd dus een studie als Allround DTP-er op het Grafisch Lyceum in Rotterdam.

Opleiding met veel plezier afgerond en heb ook kennis opgedaan bij een stage bedrijf (Intervlag)

Helaas is verhuizen voor mij niet mogelijk omdat ik geen inkomen heb en weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Als ik even snel google is dat een MBO opleiding op niveau 3. Dat, in combinatie met geen rijbewijs en vastzitten aan je regio maakt het niet echt makkelijk.

Ik zou in jouw geval gewoon alle uitzendbureau's langsgaan en alles aannemen wat ze maar hebben. Het lijkt me sterk dat er als 22-jarige geen enkel baantje te vinden is. Als je een baantje gevonden hebt, kun je vanuit daar werken aan je portefolio, extra curucussen volgen, ervaring opdoen en op zoek gaan naar een baan in je vakgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Bij McDonald's zoeken ze altijd mensen, er zit er vast wel 1 dicht bij jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:09
Question Mark schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:38:
Als je geen werk hebt, en geen recht op WW dan krijg je toch een bijstandsuitkering?

En hoe vervelend het ook is, dan zul je je uitgavenpatroon daar op moeten aanpassen.
Als schoolverlater kom je echt niet makkelijk in de bijstand hoor.. dan moet je maar verder studeren o.i.d.

Ga lekker in de kas werken, wordt postbode etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:46
Aangezien je interesse hebt in het bouwen en repareren van pc's zou ik eens gaan solliciteren bij een lokale computerboer (al dan niet voor bijvoorbeeld halve dagen o.i.d.). Zelf ben ik hier ook begonnen en doe dit nog altijd met veel plezier. Er is bij een lokaal servicegericht bedrijf (dus niet de grote bedrijven als Dixons e.d.) nog zat werk te doen, mede doordat er in het verleden een heel stel failliet zijn gegaan. De bedrijfjes die nog over zijn zijn meestal de betere en zullen dus niet gauw failliet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 06-06 16:16
Zoals de meesten al zeggen, ga je inschrijven bij een aantal uitzend bureaus en ga gelijk naar uwv om een bijstands uitkering aan te vragen. Dan hoor je ook gelijk of je er recht op hebt..... Alle beetjes helpen namelijk in dit sort situaties en zoned om je spaargeld onnodig op te maken als je wel recht zou hebben op een uitkering

Als je dan eerst werk hebt (in wat dan ook) gelijk zorgen dat je je rijbewijs gaat halen, dat breid je kansen op werk namelijk behoorlijk uit.

[ Voor 17% gewijzigd door WeeDzi op 21-07-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Misschien kan je ook kijken naar een BOL4 opleiding, daarmee vergroot je je kansen aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Bedankt voor al jullie reacties!

Heb even de raad opgevolgd van friggler en gebeld naar Alternate + een lokale reparatie winkel voor computers etc. Ik krijg deze week nog een antwoord dus ik hoop dat er in ieder geval één van hun interesse hebben!

Ik hou jullie op de hoogte!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 17:58
Knamix schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:26:
Bedankt voor al jullie reacties!

Heb even de raad opgevolgd van friggler en gebeld naar Alternate + een lokale reparatie winkel voor computers etc. Ik krijg deze week nog een antwoord dus ik hoop dat er in ieder geval één van hun interesse hebben!

Ik hou jullie op de hoogte!

mvg
Een tip die ik nog niet voorbij zag komen, als ze je afwijzen op werkervaring, geef aan een paar dagen gratis te willen werken, zodat ze je kunnen testen, no strings attached. Zo heeft mijn vriendin haar huidige baan gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En waarom ga je niet ook meteen langs uitzendbureau's? Kleine moeite en dat vergroot je kansen op werk alleen maar...

Het klinkt harder dan ik het bedoel, maar je CV spreekt niet echt voor je nu:
  • Twee keer gestopt met een opleiding
  • Niet de moeite genomen om een rijbewijs te halen in de tijd dat je daar de middelen voor had
  • Vanwege wat "thuisproblemen" gestopt met je baan bij de Intertoys
Dat klinkt voor iemand die sollicitaties beoordeelt eerlijk gezegd als iemand die niet echt gemotiveerd is, en niet bereid is om echt door te zetten.

Door nu juist te laten zien dat je bereidt bent om alles wel te willen doen (door het aannemen van tijdelijke baantjes buiten je vakgebied), kun je dat beeld doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 20:01

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Aanpakken wat er is. Heb zelf een opleiding Medewerker Beheer Informatiesystemen gedaan op MBO3 niveau. Helaas in een vreselijk verkeerde tijd. (9/11). Had na behalen van diploma de garantie dat ik een vast contract zou krijgen bij mijn stageplek (Getronics), maar ik wou er ff een half jaartje tussenuit.

Na die tijd vanalles aangepakt. In fabrieken gewerkt, vakantiehuizen schoongemaakt en mijn laatste job was Chef Afwas in een strandrestaurant.

Voordeel hier van is iig dat ik arbeidsverleden heb opgebouwd en daardoor recht heb op WW, en geen groot gat heb in mijn CV. Staat voor werkgever positief zodat hij kan zien dat je aanpakker bent.

Zit.momenteel ook al lang thuis maar dat komt door ziekte waardoor ik beperkt ben in het vinden van werk.

Succes iig

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 19:50
Ik ben zelf creatief DTP'er in packaging design, en daar is best wel werk te vinden. Maar je hebt wel gelijk dat de grafische industrie nog redelijk op z'n gat ligt m.b.t. de hoeveelheid vacatures… of beter, het gebrek eraan.

De nieuwe wetgeving, doel je daar op de wetgeving omtrent verpakkingen en de informatie die daar op staat? Die is namelijk eind 2014 / begin 2015 al afgerond. :)

Maar mocht je interesse hebben in packaging DTP-werk, wat vaak een wat creatievere inslag heeft dan "regulier" DTP werk zoals bij een drukker of ontwerpbureau wat zich op branding richt, dan zijn er in en rondom Rotteram en Den Haag best wat bureaus te vinden: BTM, Millford, OD, BooM Creatives, om er een paar te noemen. Hou er wel rekening mee dat DTP-werk in de packaging-sector vaak best snel gaat en de leercurve iets scherper is... dat komt voornamelijk door de diverse druktechnieken en grote verschillen in materiaal die we gebruiken.

Er is ook een drukker die een DTP'er zoekt in Berkel en Rodenrijs: Samplonius. Een oud collega van me heeft ze al gecontact voor deze functie, maar ik weet niet of hij al op gesprek is geweest en of ze nog meer mensen zoeken. Misschien dat je het daar eens kunt proberen?

Wat betreft websites die je misschien in de gaten kunt houden voor grafische vacatures:
- www.bno.nl
- www.fontaneljobs.nl

De nationale vacaturebank ontwijk ik over het algemeen als de plaag als het aankomt op grafische vacatures. Dat soort websites hebben naar mijn mening vaak niet echt veel te bieden voor grafici namelijk.

Succes in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-06 16:03
Met alle respect voor de topicstarter.

Even uit eigen ervaring. Het vinden van een baan is tegenwoordig ook niet altijd makkelijk. Mensen met ruime werkervaring hebben ook grote moeite met het vinden van een nieuwe baan.
Bedrijven hebben een overschot aan mogelijk kandidaten en nemen niet altijd de moeite om je op de hoogte te houden. Laat staan dat ze je bellen om uit te leggen waarom ze je niet gekozen hebben.

Mijn advies, pak wat je pakken kunt. Alle ervaring telt mee. zoals eerder gezegd meld je aan bij het UWV en zorg dat je dit allemaal op orde hebt zodat je je helemaal kunt richten op het vinden van een nieuwe uitdaging. Ga netwerken en zorg voor een rijbewijs. Dat je uitgavepatroon aangepast moet worden mag duidelijk zijn. Het zal niet gemakkelijk zijn, maar de aanhouder wint.

https://www.strava.com/athletes/ralfv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 09:45

charlie7

pr0

Sparkiee schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:07:
*knip* Dat je uitgavepatroon aangepast moet worden mag duidelijk zijn. Het zal niet gemakkelijk zijn, maar de aanhouder wint.
Zover ik uit het bericht van de TS kan opmaken woont hij nog thuis? Dus uitgavepatroon hoeft denk ik niet zozeer aangepast te worden.
Gewoon aannemen wat er is. Als je wil werken is er werk!

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Knamix schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:06:
Geen rijbewijs omdat ik er simpelweg het geld en tijd er nu niet voor heb

Nu zit ik dus thuis naar werk te zoeken zonder succes.
Geweldig. Hoe kun je dit nu verkondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:28
Als je verkoopmedewerker in een winkel overweegt zou je ook bij een Callcenter (Rotterdam) kunnen solliciteren. In die branche word altijd wel personeel gezocht. Al is het maar om te overbruggen?

OV word vaak door werkgever volledig vergoed

[ Voor 10% gewijzigd door RVE_NL op 21-07-2015 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Config schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:14:
[...]

Geweldig. Hoe kun je dit nu verkondigen?
Excuses, moest alleen geld zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Knamix schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:22:
[...]
Ik weet bijna zeker dat mijn motivatiebrieven en Curriculum Vitae gewoon in orde zijn :)

Met mijn achtergrond als grafisch vormgever/allround DTP-er is het ook niet bepaald "saai" opgemaakt.
Had mijn post haastig getypt :) Het is niet zo dat ik mijn motivatiebrieven ook zo opmaak.
Het feit dat je als DTP-er over brieven spreekt klopt al niet. Je moet je zelf verkopen met het product wat je maakt of kunt maken.

Voorbeeldje 1
Voorbeeldje 2
Voorbeeldje 3

Wat ik bedoel: je hebt ergens kennis van waar anderen geen kennis van hebben (HR meestal). Laat dat zien in datgene wat je stuurt.

Ow, en je kunt natuurlijk altijd voor jezelf beginnen, mits je de drive kunt vinden om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
sypie schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:11:
[...]

Het feit dat je als DTP-er over brieven spreekt klopt al niet. Je moet je zelf verkopen met het product wat je maakt of kunt maken.

Voorbeeldje 1
Voorbeeldje 2
Voorbeeldje 3

Wat ik bedoel: je hebt ergens kennis van waar anderen geen kennis van hebben (HR meestal). Laat dat zien in datgene wat je stuurt.

Ow, en je kunt natuurlijk altijd voor jezelf beginnen, mits je de drive kunt vinden om dat te doen.
Tijdens mijn opleiding heb ik zelf bijna niks met interactief/media te maken gehad (behalve basiskennis van Dreamweaver wat al erg verouderd is en bijna niet meer wordt gebruikt)

Meer dan dat hebben we niet geleerd. Puur het maken van folders, visitekaartjes etc.

Daar kan ik me wel in onderscheiden van anderen, maar om zoiets digitaal te leveren (wat ik al natuurlijk doe met mijn digitale portfolio) geeft me een "meh" gevoel. Iets wat je vast kunt houden is in mijn ogen veel beter dan digitale bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
Ik heb er een jaartje over gedaan om wat te vinden. Ik zit wel in een totaal andere field. Geef de moed niet op :) Ik kan je alsnog aanraden om je cv en motivatiebrief door iemand te laten checken. Een goede basis is het halve werk ;) Een Linkedin profiel is misschien ook handig. Probeer die zo volledig mogelijk in te vullen en zorg dat je connect met mensen. De kans is altijd groter dat je via via aan een baan komt. Maak je directe omgeving daarom kenbaar dat je een leuke job zoekt!

Succes met de hunt verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:56
Sdreeg schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:31:
Die tijd is geweest, er is gewoon lang niet voor iedereen werk. Als hoogopgeleide vind je niet zomaar een simpele baan, want:
- je bent e duur (van een 16 jarige/Pool/robot win je het nooit)
- je bent niet loyaal, want als er iets beters op je pad komt ben je weg.
- je bent niet gemotiveerd, want het werk is niet uitdagend.
- Te lastig, want slim en dat willen ze juist niet bij dat soort baantjes.
- Simpelweg teveel laag opgeleiden en te weinig banen voor laagopgeleiden, voor jou 10 anderen waar waarschijnlijk wel een bekende van de baas tussen zit.
etc.

Je kan het proberen, maar kans is groot dat het je niet zomaar lukt om 'iets simpels' te vinden. Je kan dan beter op zoek naar een niet/laag betaalde stage die wel op niveau is. Dan werk je tenminste aan je CV, ervaring en netwerk. Kan natuurlijk alleen als de financiën het toelaten en kijk uit voor misbruik.

Verder sluit ik me aan bij anderen, 2 maanden is kort en het is vakantietijd. Plus dat veel pas afgestudeerden vaak niet breder kijken.

Ik neem wel aan dat je deze richting hebt gekozen mede omdat er carrière perspectieven waren...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marije212
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07-06-2021
heyy
ik ben nu ook na deze week klaar met mijn opleiding DTP niveau
en merk ook dat het gigantisch lastig is om een baan te krijgen hier in in kijk van Utrecht tot aan Groningen
maar iedereen wil een ervaren iemand :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:16

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@marije212, welkom op Tweakers! Het is niet de bedoeling dat je een dergelijk oud topic, wat in een totaal andere tijdsgeest geschreven is, te kicken. Mocht je willen, dan kun je een nieuw topic (conform onze forum-regels) openen, maar deze ga ik sluiten.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.