Toon posts:

PC als antwoordapparaat

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit me al en tijdje af te vragen of het mogelijk is om je pc als antwoordapparaat te gebruiken. Zelf heb ik kabelmodem maar ook nog wel een 56k modem liggen. Stel dat ik de telefoon doorlus via het modem, zou je dan je pc hiervoor kunnen gebruiken? Kent iemand hier progjes voor of andere tips? Lijkt me de moeite waard uit te proberen...

Seems pretty cool :9

• Lost-Viking
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 11:30

Lost-Viking

Log off, Live Life

Talkworks Pro van Symantec !!! Heb ik ook draaien, je kan een totaal communicatie center draaien, met het kiezen van een 1 voor je moeder, een 2 voor je zusje, een 3 om te worden doorverbonden met je mobiel, tijdsgerelateerde boodschappen, persoonsgebonden boodschappen dmv nummerherkenning enzz..... Very cool proggie !!!!!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 15:40 schreef Lost-Viking het volgende:
Talkworks Pro van Symantec !!! Heb ik ook draaien, je kan een totaal communicatie center draaien, met het kiezen van een 1 voor je moeder, een 2 voor je zusje, een 3 om te worden doorverbonden met je mobiel, tijdsgerelateerde boodschappen, persoonsgebonden boodschappen dmv nummerherkenning enzz..... Very cool proggie !!!!!
Dit programma heb ik ook een keer geprobeert. Het werkt echt super!!! En heel veel instel mogelijkheden enzo. Zeker een aanrader.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
voor de ISDN-ers onder ons RVSCOM, voor de analogen idd talkworks pro.

oh ja niet alle 56k modums ondersteunen voice gedoe. Check even de specs van je modem voor je een duur pakket koopt.

Verwijderd

Topicstarter
mmmm mar s ff zoeken naar dat talkworks en s proberen wat ervan terecht komt. bedankt in ieder geval :)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:06
Waar kan ik dat Talkworks vinden ?

symantec.com heeft het niet (meer?)
Pagina: 1