• wout123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-11-2025
Hallo Tweakers,

Ik zag op de nvidia site (http://www.geforce.com/ha...sync-monitors-and-modules) dat de Acer XB240H (pricewatch: Acer XB240H Zwart) GSync ondersteuning had, nu vind ik dit niet terug op de Tweakers specificatie lijst en niet bij de shops die ze aanbieden. Zoektocht op de SKU geeft wel aan dat het een GSync monitor is met één DP.
Maar op de Acer site staat weer een ander SKU..
Veel afwijkende pagina's. Maar waar het op neerkomt;
Heeft de monitor (die gelinkt is in Pricewatch) GSync? Of is dit een andere? Een erg aantrekkelijke prijs namelijk voor een GSync scherm..

Mvg

[ Voor 3% gewijzigd door wout123 op 21-07-2015 10:22 ]

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
volgens de volgende youtube video wel
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xdXhR8uZv24]

echter hoor ik en lees ik reviews dat het niet zo is.
graag opheldering

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:06
wout123 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:19:
en niet bij de shops die ze aanbieden.
De goedkoopste shop (enige die ik heb bekeken overigens) vermeldt de GSYNC ondersteuning gewoon.

• lightykiller
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08-2021
Ik heb deze monitor sinds gister in bezit. En zo als ik in een ander topic op tweakers ook al zei ik begin te twijfelen of deze monitor G-sync heeft. Heb mijn computer opnieuw geinstalleerd maar nvidia herkent deze monitor nog steeds niet als G-sync. Verder heeft hij ook veel meer aansluitingen.

• wout123
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-11-2025
lightykiller schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:15:
Ik heb deze monitor sinds gister in bezit. En zo als ik in een ander topic op tweakers ook al zei ik begin te twijfelen of deze monitor G-sync heeft. Heb mijn computer opnieuw geinstalleerd maar nvidia herkent deze monitor nog steeds niet als G-sync. Verder heeft hij ook veel meer aansluitingen.
Hi,

Er zijn meerdere verzies van deze monitor. zoals ik zei in de OP is het verschil gering alleen wel te vinden in de SKU.

GSync werkt alleen via DP, dus als je monitor GSync heeft zal je dit kunnen instellen via Nvidia control panel.

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-01 15:33
Hier is al eens een topic over geweest meen ik. Om misverstanden te voorkomen hebben de versie MET gsync het type -HA meegegeven ipv -H..

ACER PREDATOR XB240H Wel of geen G-SYNC?
Pagina: 1