Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
De nieuwste Visual Studio heeft trouwens nog veel meer razend nieuwe features. Zoals bijvoorbeeld het compiler platform Roslyn, hierdoor kun je in stukjes van de compiler in haken, met gewone C# code. Hierdoor wordt C# ineen klap een stuk flexibeler dan talen als bijvoorbeeld C++ (waar je ook allemaal gekke dingen kan doen tijdens compilatie), met als voordeel dat in C# je gewoon C# blijft schrijven, niet vage macros en templates
.
Ook is er een compleet nieuwe versie van C# meegeleverd (met een hoop nieuwe syntactics constructs), en zijn er een hoop .Net vernieuwing toegevoegd.
Het artikel is dus een beetje kort naar mijn smaak
. Nu is niet elke tweaker redacteur fanatiek .NET developer, maar hadden we hier niet ooit dat Expert gebeuren voor?
(of wordt dat echt niet meer gebruikt?)
Ook is er een compleet nieuwe versie van C# meegeleverd (met een hoop nieuwe syntactics constructs), en zijn er een hoop .Net vernieuwing toegevoegd.
Het artikel is dus een beetje kort naar mijn smaak
Thx voor de opmerkingen 
), hebben we als vuistregel dat afkortingen van een bepaalde lengte en die je gewoon kunt uitspreken als woord in kleine letters schrijven.
). Voor het overige: het is een kort bericht geworden, omdat er alweer ander nieuws stond te dringen dat we ook snel online wilden hebben. Het belangrijkste is dat we mensen met interesse hebben kunnen wijzen op de release en wat highlights hebben kunnen belichten.
Weet ik, maar omdat veel mensen all-caps-afkortingen schreeuwerig vinden staan (en geef ze eens ONGELIJKHet is .NET, niet .Net
Het Expert-gebeuren heeft nooit gewerkt voor nieuwsberichten. Niet iedereen zit hele dagen op Tweakers of heeft tijd een bericht snel te beantwoorden (en in vakantietijd geldt dat nog meer, denk ikHet artikel is dus een beetje kort naar mijn smaak. Nu is niet elke tweaker redacteur fanatiek .NET developer, maar hadden we hier niet ooit dat Expert gebeuren voor?
(of wordt dat echt niet meer gebruikt?)
Zou mezelf geen fanatiek .NET-developer willen noemen, maar ik heb toch vorig jaar twee WP-apps gebakken in VS2013Nu is niet elke tweaker redacteur fanatiek .NET developer