EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dank. Het stond er niet verkeerd, maar ik heb het verduidelijkt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds niet duidelijk vind. Wellicht zoiets:
Google+ Photos zal vanaf 1 augustus niet meer werken op Android en zal in de tijd daarna stoppen op iOS en in de browser. De mogelijkheid om foto's van smartphones automatisch te uploaden is voor Android gebruikers al enige weken overgenomen door Play Services, Googles eigen framework, en in te stellen in de Google Instellingen app. iOS gebruikers zullen binnenkort de nieuwe Google Photos app moeten gebruiken om van de automatische upload gebruik te kunnen maken.
Gebruikers van Google+ Photos zien een melding om de app van Google Photos te downloaden. In de browser is de nieuwe foto-cloud te vinden op het adres photos.google.com.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Over de titel: volgens mij zou het taalkundig beter zijn om de titel te veranderen van
naarGoogle stopt vanaf volgende maand met Google+ Photos
Stoppen doe je namelijk op een moment, en niet gedurende een periodeGoogle stopt vanaf volgende maand met Google+ Photos
In dit geval is het wel gedurende een periode, omdat de titel zowel Android als iOS probeert te verslaan.