Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google stopt met Google+ photos

Pagina: 1
Acties:

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:47

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Uit het nieuwsitem:
Daarmee vervalt ook de mogelijkheid om foto's van smartphones automatisch te uploaden naar Googles sociale netwerk.
De foto's staan nu ook niet in het sociale netwerk, maar in Google Photos. En het uploaden komt niet te vervallen, maar is inmiddels al overgenomen door Play Services (en dus in te stellen in Google Settings / Google instellingen)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank. Het stond er niet verkeerd, maar ik heb het verduidelijkt :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds niet duidelijk vind. Wellicht zoiets:
Google+ Photos zal vanaf 1 augustus niet meer werken op Android en zal in de tijd daarna stoppen op iOS en in de browser. De mogelijkheid om foto's van smartphones automatisch te uploaden is voor Android gebruikers al enige weken overgenomen door Play Services, Googles eigen framework, en in te stellen in de Google Instellingen app. iOS gebruikers zullen binnenkort de nieuwe Google Photos app moeten gebruiken om van de automatische upload gebruik te kunnen maken.

Gebruikers van Google+ Photos zien een melding om de app van Google Photos te downloaden. In de browser is de nieuwe foto-cloud te vinden op het adres photos.google.com.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:25

Koppensneller

winterrrrrr

Over de titel: volgens mij zou het taalkundig beter zijn om de titel te veranderen van
Google stopt vanaf volgende maand met Google+ Photos
naar
Google stopt vanaf volgende maand met Google+ Photos
Stoppen doe je namelijk op een moment, en niet gedurende een periode :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
In dit geval is het wel gedurende een periode, omdat de titel zowel Android als iOS probeert te verslaan.