Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• eelco25
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik maak niet vaak video,s maar weet wel dat ik eerst 1080P en nog hoger kon selecteren (4k) bij instellingen video.
Nu wil ik gaan beginnen met een video blog en opeens bij mijn video instellingen zie ik enkel maar 720 P als optie. Ik snap dat dat misschien wel de max is voor de front camera maar als ik de camera selecteer aan de achterkant van de telefoon zie ik ook niet meer opties.
Telefoon al vaker uit en aan gezet maar geen verschil.
Ik gebruik de camera knop, op de zijkant van de camera om bij deze functie te komen.
Heeft iemand ideeen ?

Eerder kon ik uit meerdere resoluties kiezen maar nu dus totaal niet meer.

Alvast bedankt voor het lezen, je aandacht en eventuele reacties.

Mvg Eelco

[ Voor 6% gewijzigd door eelco25 op 21-07-2015 04:40 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Welk besturingsysteem gebruik je (OS-versie en firmware versie) en welke app start je op als je op de camera knop drukt?

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 21-07-2015 08:47 ]

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-11 16:45
Er zitten twee camera apps op de Lumia. De Microsoft app en de Lumia app. Ik gebruik de Lumia app (je moet zelf instellen welke van de 2 opent via de cameraknop) en bij deze kan ik kiezen tussen 720p & 1080p.

Groet,
Mitchell

Verwijderd

Vreemd, ik kan op de standaard app (Lumia Camera) gewoon 720p tot en met 2160p kiezen.

Start via de applist een lumia camera, is dat dezelfde UI als wanneer je de camera knop indrukt? Zoals Mit-46 al zegt er staat meer dan één app op de telefoon.

• eelco25
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03-2021
Bedankt voor de reactie, het bleek dat niet de juiste app opstarte, probleem verholpen . super !!