Toon posts:

Video van iPhone kopieren iTunes bibliotheek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een video gemaakt, in mijn iTunes bieb op mijn laptop gezet en deze video ook, vanuit de iTunes bieb, toegevoegd aan de video bieb van mijn iPhone (die komt dan onder thuisfilms te staan). Alles prima tot zover.

Nu is mijn laptop gestolen. En daarmee ook het origineel van mijn video. Ik heb de video echter nog wel op mijn iPhone staan en wil deze weer op mijn pc hebben. Apple zegt dat dat niet kan: van je iTunes bieb naar een ander device is eenrichtingsverkeer.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn video van mijn iPhone ook weer op mijn pc krijg?
(uit iTunes gesynchroniseerde video's kun je niet delen via email, whatsapp of iets anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:35:
Ik heb een video gemaakt, in mijn iTunes bieb op mijn laptop gezet en deze video ook, vanuit de iTunes bieb, toegevoegd aan de video bieb van mijn iPhone (die komt dan onder thuisfilms te staan). Alles prima tot zover.

Nu is mijn laptop gestolen. En daarmee ook het origineel van mijn video. Ik heb de video echter nog wel op mijn iPhone staan en wil deze weer op mijn pc hebben. Apple zegt dat dat niet kan: van je iTunes bieb naar een ander device is eenrichtingsverkeer.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn video van mijn iPhone ook weer op mijn pc krijg?
(uit iTunes gesynchroniseerde video's kun je niet delen via email, whatsapp of iets anders)
Verschillende routers hebben hier tegenwoordig mogelijkheden voor D-Link heeft bv SharePort. Ik gebruik het voor thuis, maar zelfs met remote toegang kan ik net zoveel data van een iDevice wegschrijven als de grootte van opslag die aan mijn D-Link zit.

Kijk desnoods ff in je omgeving als je zelf geen geschikte router hebt. Het is een klein klusje!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi CH 033, bedankt voor je reactie.

Ik ken Shareport niet maar heb iets soortgelijks via WD NAS (backup en benaderen van bestanden van netwerkapparaten en iPhone). Mijn probleem is dat ik met deze software alleen alles van mijn filmrol (en alle documenten) kan benaderen en niet de bestanden die in de videobiblitheek van mijn iPhone (dus niet op de filmrol). Lukt dat met SharePort wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:26
Zoek in dezelfde categorie als muziek van je iDevice naar de pc restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Volgens mij kan je in foto's gaan naar Albums, Mijn Fotostream, selecteer, kies je video, pijltje voor meer opties, bewaar. Dan komt het bestand lokaal op je device. Bij mij weten kan dit ook voor video's.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ben ik niet duidelijk. Het gaat niet om video's die in mijn filmrol staan (zoals filpjes die ik met mijn iPhone heb opgenomen). Die kan ik op veel manieren delen.

Het gaat om video's die ik via mijn iTunes bibliotheek op mijn laptop aan mijn telefoon heb toegevoegd en die daardoor die in de Video App op mijn iPhone staan. Deze kan ik niet delen en ook niet via iTunes van mijn iPhone naar mijn pc kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ik begrijp dat het gaat om een video bestand gaat die nu niet lokaal staat. Aangezien ik zelf nu een andere router aangesloten heb kan ik het niet verifiëren. En enige twijfel over een niet lokale video heb ik ook wel.

Probeer VLC for iOS eens, deze app kan echt veel lokaal downloaden vanuit cloud storage, en ik dacht ook van een aantal Apple diensten. 't Is ff uitproberen, de 1,2,3 methode kan ik nu dus niet verifiëren. Wat ik wel 100% zeker weet is dat met SharePort vanuit meerdere apps kon backuppen, al dan niet door bv eerst een download/video van VLC weer eerst lokaal op te slaan. Even puzzelen dus als je video van groot belang is!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:26
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:08:
Ik begrijp dat het gaat om een video bestand gaat die nu niet lokaal staat.
Juist wel lokaal. Een video in de app "Video's". Deze zijn net als de app "Muziek" voorzien van beveiliging.
Zeer eenvoudig op te googlen overigens. Dit soort programma's:
https://www.macroplant.com/iexplorer/

Kun je ook je ringtones en voice memo's mee ophalen. En meer.

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen3 op 21-07-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jeroen, dank je wel. Dit is wat ik zocht (googlen leverde mij eerder niks op). Ik ga het vanavond proberen maar dit zou moeten werken. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iExplorer kost nog wat. iFunBox is gratis en doet het ook prima. Jeroen, nogmaals dank!
Pagina: 1