Ik zoek een?
Receiver om al mijn consoles aan te sluiten op de beamer, en het geluid over mijn Jamo 426 5.0 setje te sturen
Wat is je budget?
~200 euro, max 300 als het veel toevoegd.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil op zolder games gaan spelen en films kijken op de genoemde beamer. Ik wil alles netjes wegwerken, en wil dus niet steeds stekkertjes wisselen. Constant handmatig analoge splitters op een andere input zetten wil ik eigenlijk ook niet. Het mooist is dus om alle aansluitingen op de receiver te hebben.
Aangesloten apparaten:
• Nintendo Entertainment System (Composiet)
• Super Nintendo (Composiet)
• Nintendo 64 (Composiet)
• Gamecube (Composiet/Component)
• Playstation 1 (Composiet)
• Playstation 2 (Composiet/Component)
• Playstation 3 (HDMI)
• Wii (HDMI)
• Wii U (HDMI)
• Media Player (HDMI)
Totaal dus 4x HDMI, 4x Composiet en 2x Composiet/Component. Meer HDMI is natuurlijk welkom ivm PS4 in de toekomst.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Onkyo TX-SR313 Zwart
Heeft net genoeg aansluitingen, maar hoor mindere verhalen kwa levensduur over Onkyo. Heb al een Denon X2000 en daar ben ik erg tevreden over.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben alle nieuwere apparaten ook de mogelijkheid om analoge signalen te versturen over HDMI? dus dat ik geen extra kabels hoef te trekken naar de beamer als ik de analoge spellen wil spelen? En waar moet ik op letten als ik 2e hands iets oppik?
Receiver om al mijn consoles aan te sluiten op de beamer, en het geluid over mijn Jamo 426 5.0 setje te sturen
Wat is je budget?
~200 euro, max 300 als het veel toevoegd.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil op zolder games gaan spelen en films kijken op de genoemde beamer. Ik wil alles netjes wegwerken, en wil dus niet steeds stekkertjes wisselen. Constant handmatig analoge splitters op een andere input zetten wil ik eigenlijk ook niet. Het mooist is dus om alle aansluitingen op de receiver te hebben.
Aangesloten apparaten:
• Nintendo Entertainment System (Composiet)
• Super Nintendo (Composiet)
• Nintendo 64 (Composiet)
• Gamecube (Composiet/Component)
• Playstation 1 (Composiet)
• Playstation 2 (Composiet/Component)
• Playstation 3 (HDMI)
• Wii (HDMI)
• Wii U (HDMI)
• Media Player (HDMI)
Totaal dus 4x HDMI, 4x Composiet en 2x Composiet/Component. Meer HDMI is natuurlijk welkom ivm PS4 in de toekomst.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Onkyo TX-SR313 Zwart
Heeft net genoeg aansluitingen, maar hoor mindere verhalen kwa levensduur over Onkyo. Heb al een Denon X2000 en daar ben ik erg tevreden over.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben alle nieuwere apparaten ook de mogelijkheid om analoge signalen te versturen over HDMI? dus dat ik geen extra kabels hoef te trekken naar de beamer als ik de analoge spellen wil spelen? En waar moet ik op letten als ik 2e hands iets oppik?