Toon posts:

iplayer installeren op samsung smart tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers :*

ik heb m'n eerste smarttv gekocht, was niet m'n bedoeling want m;n chromecast beviel prima
maar alle grote tv's met full hd zijn tegenwoordig zo'n beetje smart dus ik dacht waarom niet

de eerste dagen leek ie beetje moeite te hebben met m'n unotelly dynamische dns zo wilde netflix niet starten onder andere

maar na een paar dagen lukte het me toch gewoon amerikaanse netflix te krijgen *O*
das al heel wat, maar de rest van de apps die ik zie staan zijn allemaal npo,kijk en andere nederlandse apps
ik wil er graag iplayer,A&e,history channel en noem maar op erop zetten
de dns heb ik in de router ingesteld, met een handig appje kan ik voor meeste zenders/landen per app aangeven welke server ie moet gebruiken

en nu eerst maar ff de n00bvraag uit de weg: hoe de fuck installeer je apps op zo'n ding?
gister kreeg ik het voor elkaar een raar dart spelletje erop te zetten maar apps kan ik nergens vinden

en dan de voor jullie wat interessantere vraag:hoe installeer ik ge-geoblockte apps?
zal dit handmatig via usb moeten of gewoon gevalletje instellingen ergens wijzigen?

wie o wie kan helpen?

Verwijderd

Topicstarter
http://help.unotelly.com/...ung-tv-and-blu-ray-player

volgens die handleiding zou ik dan steeds handmatig in de tv m'n locatie moeten veranderen als ik wil wisselen tussen npo,iplayer of andere apps
plus dan heb ik vaak het gezeik dat het casten niet soepel loopt omdat de ze dan wel op hetzelfde netwerk zitten maar ondertussen ook aan de andere kant van de wereld
meer mensen hier ervaring mee?
ik hou liever de dns settings gewoon in m'n router

sterker nog, ik zie dat ie de dns settings automatisch al van de router heeft overgenomen, maar alsnog alleen maar nederlandse apps :?

mss is dit topic beter op z'n plek in het netwerk forum?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 15:14 ]