Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Forum] Zoekfunctie binnen topic bij 'Toon voorbeeld'...

Pagina: 1
Acties:

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Als je in een topic zit en de de zoekfunctie gebruikt heb je de keus om te zoeken binnen dat topic, binnen het forum of in alle forums. Dat is handig.

Als ik echter op 'Toon voorbeeld' (Edit: Of 'Bekijk reactie'...) klik, dan zijn die zoek opties opeens weg en kan ik alleen nog maar in 'Alle forums' zoeken. En dat is dus niet zo handig

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 20-07-2015 14:23 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat komt door de URL. Er wordt op de achtergrond bijgehouden welk topic je zit, maar de overall URL is het globale forum. Niet direct een bug, meer een design flaw. Maar, waarom zou je vanuit een preview willen gaan zoeken?

Edit: dit is bij het wijzigen van je reactie ook het geval ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Hero of Time op 20-07-2015 14:39 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Topicstarter
Om bijvoorbeeld nog even te checken of wat ik te melden heb al niet eerder gezegd is... (Zouden meer mensen moeten doen...) Of om een bepaalde reactie nog even te kunnen quoten of zo, etc. etc. Redenen genoeg. Anyway, de zoekfunctie is in dit geval in ieder geval redelijk waardeloos. En sommige topics hebben niet eens een Quickreply en als je iets wil met smillies of opmaak moet je ook al gauw uit de Quickreply view...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Daar hebben ze aparte vensters/tabs voor uitgevonden. Ik snap echt je probleem niet, met de ene tab ben je informatie en quotes aan het verzamelen en met de ander schrijf je de reactie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Topicstarter
Dat kan inderdaad ook...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Sowieso, ook al was de "zoek in dit topic" optie er wel, dan ben je zodra je gaat zoeken je getypte reactie kwijt (idem voor je quickreply als je terug naar boven scrollt en gaat zoeken). Als je tijdens het schrijven van een reactie nog zaken wilt opzoeken, dan lijkt het me inderdaad ook gewoon het makkelijkst om dat in een aparte tab te doen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Topicstarter
Orion84 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:38:
Sowieso, ook al was de "zoek in dit topic" optie er wel, dan ben je zodra je gaat zoeken je getypte reactie kwijt (idem voor je quickreply als je terug naar boven scrollt en gaat zoeken)...
Bij Quickreply ben je dan inderdaad alles kwijt, na 'Bekijk reactie' of 'Toon voorbeeld' echter niet, in mijn browser, dan kun je gewoon weer terug naar je reactie...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:38

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Met de back functie bedoel je? Dat kan inderdaad, maar persoonlijk lijkt me het een stuk handiger om in meerdere tabs te werken. Stuk minder risico ook dat je per ongeluk toch je reactie kwijtraakt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1