Tweede betaling nooit gedaan.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:51
Hallo,

Ik ben opgelicht door een mede tweaker. Hij (nickname 'Fadje') heeft een videokaart van me overgenomen.
V&A aangeboden: Asus R9 290X 4GB

Na wat afstemming kwamen we overeen dat hij hem op een vrijdag zou komen ophalen voor 230 euro.
Op die vrijdag (45 min voor de afspraak) belde hij me op en vertelde dat hij slechts 150 euro kon opnemen van zijn jongeren rekening wegens een beperking die dat type rekening heeft. Hij had daardoor niet voldoende geld om de kaart af te komen halen.

Daar ik de komende week geen tijd meer zou hebben om af te spreken en hij vertelde dat hij een nieuwe computer had gebouwd en alleen nog maar een videokaart nodig had, besloot ik hem de kaart af te komen halen voor 150 mits hij de rest direct zou overmaken de volgende dag.

(Het was duidelijk een jonge kerel (16 ~ 18 jaar), ik ben zelf 33 en weet goed hoe ik was op die leeftijd en hoe je soms financieel de eindjes aan elkaar moet knopen als je moet leven van een bijbaantje. Daarbij gunde ik het hem dat hij dat weekend al kon gamen).

Hij was uiteraard blij, kwam de kaart afhalen en hij vertelde nog wat over zijn computer waarna hij weg ging. Daarna nog goed contact gehad via whatsapp. 4 of 5 dagen later dacht ik weer aan onze afspraak en toen bleek er nog niets overgemaakt te zijn. Ik heb hem daarop een bericht gestuurd via SMS en Whatsapp en Tweakers DM) hij reageerde hierop dat hij niet van plan was de rest te betalen tot dat hij zijn moederbord terug had van RMA... Pas dat zou hij de kaart kunnen testen. Dit is bullshit want A De kaart heeft hij werkend gezien (3dmark) en we hebben niets afgesproken over een 'test' periode.

Nadat ik hem heb laten weten dat ik daar geen boodschap aan heb en dat ik -zoals afgesproken- mijn geld wil ontvangen, heeft hij me geblokt op whatsapp en gebruikt hij waarschijnlijk zijn tweakers account niet meer.

Kunnen jullie zien of hij een nieuw account heeft aangemaakt (via zijn ip?). Ik geef niet veel om die 80 euro, maar ik wil echt niet dat hij hiermee weg komt.
Ik heb zijn nummer en daarmee kan ik via mijn contacten waarschijnlijk wel aan zijn contactgegevens komen maar zou ook fijn zijn als zijn IP gebanned wordt iod (of wat jullie normale business rule is hiervoor).

Thanks en groeten,

Procyon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Hij heeft pas een review gemaakt zie ik MAAR zijn account is pas een maand oud dus zie het somber voor je in.

productreview: MSI 970 Gaming review door fadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ja klopt, ben inderdaad bang dat hij zijn account niet meer gebruikt.

Zijn laatste reactie: zaterdag 11 juli 2015 17:43
Hee,
Mijn moederbord is dus nog steeds niet terug, heb het maandag afgeleverd en nu dus even wachten tot ik het terugkrijg, dan pas kan ik alles testen, inclusief je gpu
Ik heb een topic gemaakt over mijn problemen met het moederbord (zie mijn profiel).. het probleem is dus dat het moederbord verbogen is waardoor de ram niet meer in de slotjes past
Ik ben je inderdaad nog 80 euro tegoed maar ik wil echt even kijken of de gpu bij mij werkt of niet, anders ben ik sowiezo al 150 euro kwijt, betaal ik je die 80 euro nu al dan ben ik 230 euro kwijt zonder dat ik garantie heb of de gpu werkt of niet.
Ik stel voor dat ik dus gewoon op de rma van het moederbord wacht en dat ik je het dan laat weten, mocht ik problemen met de gpu hebben ben je dan overigens bereid mij te helpen op skype/teamviewer? (dan kun je meekijken op mijn scherm)
Nogmaals sorry, ik doe er zoveel mogelijk aan om dat moederbord te krijgen, ik zit nu ook zonder computer en zonder garantie of ik nu 150 euro kwijt ben of niet.
Ik hoop dat je begrip voor de situatie hebt en als je er problemen mee hebt gewoon een bericht sturen!
waarop ik op maandag 13 juli 2015 09:40 stuurde:
Hoi Fadje,

Dank voor je bericht, ik snap dat je geen werkende computer hebt nu. Maar de aankoop is niet afhankelijk van jouw computer of in hoeverre deze nu functioneert. Ik heb je de kaart werkend laten zien en we hebben een deal gemaakt. Dat jouw moederbord nu vervangen zal worden is voor de verkoop daarom ook niet relevant. Ik heb je uit vertrouwen de kaart mee laten nemen ervan uitgaande dat je het bedrag de volgende dag zou storten. Ik ga er vanuit dat je dat vandaag alsnog zal doen.

Alvast bedankt,

[ Voor 19% gewijzigd door procyon op 20-07-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Idd de omgekeerde wereld van deze gast zoals hij nu doet. Jouw betaling van jouw kaart hangt af van zijn moederboard en als ik het lees dan betaald hij dus alleen als zijn mobo werkt !!! Dus als hij niet meer werkt krijg jij nooit je geld wat hij heeft gestolen!

Wel grappig dat hij op 9 JULI een review maakt over dat moederboard en daar niets meld erover. Sterker nog, hij is positief erover. Dus dat is al heel vreemd!!! Lijkt me niet dat hij helemaal eerlijk is geweest.

Ik heb dit zelfde meegemaakt met een NAS systeem en uiteindelijk kunnen fluiten naar mijn geld. VOor mij een les dat ik niemand meer geloof op zijn mooie blauwe ogen maar alleen nog maar na direct overhandigen van geld. Al zegt dat ook niets want je leest helaas veel over vals geld met dit soort transacties.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat een rotsituatie, zeg! Ik kan me zo goed voorstellen dat dit bijzonder frustrerend is, dat je (hierdoor) niemand meer lijkt te kunnen vertrouwen. Ik kan alleen maar hopen dat het goed komt, maar ik vrees het ergste. Heb jij gegevens van de jongen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Enorm vervelend zeg, vooral omdat jij te goeder trouw afspraken uit coulance maakt en de kaart meegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Het siert hem inderdaad niet.
Hij heeft op een gegeven moment gewoon de overweging gemaakt of hij naar zijn idee überhaupt helemaal onder de betaling uit zou kunnen komen en een bewuste keuze gemaakt om niets meer van zich te laten horen.

Eigenlijk is het diefstal. Daarom wil ik aangifte doen maar heb dan wel iets meer nodig dan alleen een 06 nummer. (IP Adres zou bijvoorbeeld al helpen.)

Als ik hem nu niet stop, gaat hij dit kunstje wellicht vaker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren schrijft hij nog een feedback over het overnemen van fans en een HDD met de comment dat ze goed werken. Lastig testen als zijn systeem niet zou werken - en dus gelijk bevestiging dat de videokaart werkt ;)

Ik heb er even een bericht achter aan gestuurd. Hij is redelijk eenvoudig op te sporen, dus als er geen reactie komt dan gaan we kijken wat de familie hier van vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Sterk dat Tweakers er bovenop zit. Siert jullie :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Hatelijk maar effectief, z'n moeder inlichten :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zullen we het gezellig houden?

[ Voor 89% gewijzigd door Microkid op 20-07-2015 19:44 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:13:
Gisteren schrijft hij nog een feedback over het overnemen van fans en een HDD met de comment dat ze goed werken. Lastig testen als zijn systeem niet zou werken - en dus gelijk bevestiging dat de videokaart werkt ;)

Ik heb er even een bericht achter aan gestuurd. Hij is redelijk eenvoudig op te sporen, dus als er geen reactie komt dan gaan we kijken wat de familie hier van vindt...
Hierom hou ik zo van Tweakers _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jeetje wat een vervelende situatie. De 1 verpest het voor de andere in de V&A.
Ik koop/verkoop alleen op zwart/wit.

En uiteraard super goed dat Tweakers ook in hierin duikt, aangezien dit een rotstreek is van de koper.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-09 15:52
Men zegt wel telkens dat je aangifte zou moeten doen, maar ik betwijfel of je daar iets mee op zal schieten

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangifte moet je altijd doen, ook al is het slechts indirect voor jezelf.

Een goed beeld van hoeveel oplichting plaatsvindt is slechts dan mogelijk. Ook voldoende aanklachten om een specifieke oplichter aan te pakken hangt er van af. Er komt geen prioriteit voor, als niemand aangifte doet.

Tegenwoordig doe je in een paar minuten online aangifte. Informatie die je niet hebt kan je achterwege laten of aangeven dat je het niet weet. Geen reden om het niet te doen dus.
Van meer blauw achter de PC heeft uiteindelijk iedereen voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een reactie dat toelichting volgt. Maar dat is verder beter privé af te handelen. Ik zal TS via DM op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Dank je voor het medieren Floppus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
MdO82 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:55:
Men zegt wel telkens dat je aangifte zou moeten doen, maar ik betwijfel of je daar iets mee op zal schieten
Dit is net als conflicten/meningsverschillen die je hebt met bedrijven: administreren, in een dossier stoppen en een logboek aanleggen. Zorg dat je al je materiaal op een rijtje hebt, zo heb je een goede basis voor wanneer je het uit handen moet geven. Ik denk dat men bij de politie ook veel beter kan helpen wanneer je een chronologisch logboek + documentatie hebt dan wanneer je met wat losse mailtjes aankomt die geen hout snijden.

En als jij een waterdicht dissier aanlevert heeft de andere partij daar bitter weinig tegen in te brengen. Alle feiten worden immers gepresenteerd zoals ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Fadje is dus verwijderd zie ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
rikoos schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 15:27:
Fadje is dus verwijderd zie ik ;-)
daarmee is de procyon nog steeds niet geholpen maar ik verwacht dat hij wel de uitkomst hier plaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Lang verhaal kort, hij beweert nu dat ik hem opgelicht heb door een kapotte kaart aan hem te verkopen.
Hij heeft (nog steeds) niets van zich heeft laten horen omdat hij "zijn verlies" van 150 euro maar heeft genomen en verder geen contact meer met de "oplichter" (zogenaamd ik) wilde hebben.

Volkomen absurd natuurlijk. Hij heeft de kaart zien werken en ik heb hem notabene loeiheet aan hem meegegeven. Ik wil graag aangifte doen maar heb meer info nodig anders ben ik bang dat de politie de overweging maakt er geen energie in te steken omdat ik niet veel informatie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 09:05
Mooi man, pubers. Ongetwijfeld krijgt hij het niet werkend of heeft het gesloopt door eigen onkunde en geeft daar jou dan de schuld van. Hij gelooft waarschijnlijk nog echt dat hij in z'n recht staat ook nog.

Reden voor mij om alleen zaken te doen met volwassenen.

[ Voor 8% gewijzigd door EvaluationCopy op 27-07-2015 17:01 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10 10:16
Ik zou absoluut proberen om dit tot een einde te brengen als is het maar voor je eigen naam.

Zelf blijf ik van het principe; boter bij de vis. Maar hulde voor je bereidheid om mensen te helpen.

Ook +1 voor hoe Tweakers hier in reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Wat een gast!! Ongelofelijk !! Zoals ik eerder schreef heb ik een soort gelijk verhaal meegemaakt en volgens die gast was ik ook de kwade geest en niet hij.

Tweakers heeft zijn email en contact gehad dus ik zou idd aangifte doen en die jochie laten weten dat grote mensen normaal met elkaar omgaan.

Succes ! (al zou ik het begrijpen als je het hierbij laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Het lijkt me handig floppus even een berichtje te sturen, denk dat die het meeste kan betekenen qua aangifte doen, en evt informatie verschaffen (alhoewel ik meen dat ze dat niet zomaar doen).

Uiteindelijk gaat het maar om 80 euro als ik het zo zie, dus of het je de stress, tijd en irritatie waard is om er achter aan te gaan... Voor mij zou het wel een principe kwestie worden, maar dat ben ik :)

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Aangiften doen is heel makkelijk en kun je gewoon online afhandelen. Dat moet je dus ook altijd doen, ook al was je maar voor twee tientjes opgelicht. Zelfs voor de statistieken is dat al beter: hoe meer mensen aangiften doen, hoe hoger het op de prioriteiten lijst komt. Zelfs al wordt er met jou aangiften niet direct iets gedaan.

Daarnaast komt de politie geheid ook eerder in actie als ze een bepaalde naam vaker langs zien komen, hoe meer informatie je mee stuurt, hoe makkelijker ze dat kunnen koppelen, hoe beter. Kan goed dat Tweakers bepaalde informatie alleen maar bij een aangifte (direct bij de politie) afgeeft, maar daar ken ik het fijnen ook niet van, dus informeer daar idd even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Dorus schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:00:
Aangiften doen is heel makkelijk en kun je gewoon online afhandelen. Dat moet je dus ook altijd doen, ook al was je maar voor twee tientjes opgelicht. Zelfs voor de statistieken is dat al beter: hoe meer mensen aangiften doen, hoe hoger het op de prioriteiten lijst komt. Zelfs al wordt er met jou aangiften niet direct iets gedaan.

Daarnaast komt de politie geheid ook eerder in actie als ze een bepaalde naam vaker langs zien komen, hoe meer informatie je mee stuurt, hoe makkelijker ze dat kunnen koppelen, hoe beter. Kan goed dat Tweakers bepaalde informatie alleen maar bij een aangifte (direct bij de politie) afgeeft, maar daar ken ik het fijnen ook niet van, dus informeer daar idd even over.
In principe heb je wel gelijk, maar ik heb meer het idee dat dit gaat om een jongen die zijn kans schoon zag om 80 euro te besparen, zonder dat het vooraf bedacht is en zonder dat hij dit trucje vaker uithaalt. Ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Klopt helemaal, maar ik maak uit eerdere reacties op dat meneer redelijk makkelijk te vinden is, daarnaast zou hij wel eens het idee kunnen krijgen dit geintje vaker te gaan herhalen als hij er nu ongestraft mee wegkomt.

Zelfs al doet de politie er nu niks mee, en lukt het niet hem alsnog aan te spreken, dan nog telt het wel op bij herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:08
Ik zou de NAW even erbij zoeken en dan de ouders (Uitgaande dat hij daar woont) inlichten en eventueel langs gaan. Even een goed gesprek met de ouders en hopen dat het zo opgelost kan worden. De V&A krijgt hier steeds meer marktplaats lui over de vloer, gelukkig zijn er ook zeer betrouwbare mensen nog te vinden, onlangs mee gemaakt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Misschien een optie dat tweakers tijdens het handelen via V&A een berichtje meestuurd wanneer de betreffende persoon een nieuw account heeft, nog niet eerder heeft gehandeld via V&A, geen reviews heeft, geen of heel weinig karma? Ik zelf check altijd wel het account van de persoon waar ik mee handel maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen dat doet. Profiel/V&A info van een persoon is nou net het grote voordeel van V&A van tweakers tegen over een marktplaats oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Dorus schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:56:
Klopt helemaal, maar ik maak uit eerdere reacties op dat meneer redelijk makkelijk te vinden is, daarnaast zou hij wel eens het idee kunnen krijgen dit geintje vaker te gaan herhalen als hij er nu ongestraft mee wegkomt.

Zelfs al doet de politie er nu niks mee, en lukt het niet hem alsnog aan te spreken, dan nog telt het wel op bij herhaling.
Helemaal mee eens. Gisteren heb ik een iPhone van een tweaker overgenomen die vandaag op de post gaat waar ik nog geen cent voor heb betaald. Deze site heeft een sterke community waardoor handel nog plaats kan vinden op basis van vertrouwen. Dit is voor mij dé reden dat ik alles probeer via V&A te kopen/verkopen. Dan maar een keer een tientje meer, maar dat is het risico en het vermijden van vage figuren aan de deur wel waard.

Dit soort rotte appels verdienen het om te worden geconfronteerd met hun verantwoordelijkheden.

@sbmuc

Op deze site mogen we er wel van uitgaan dat men zelf kan inschatten wat de risico's zijn. Daarnaast heeft tweakers al een verwijzing naar een artikel met tips voor 'veiliger' handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Jammer dat het V&A steeds "slechter" wordt.
Slechter: Mensen van buitenaf die even snel iets willen kopen/verkopen. We zijn geen MP hier..

Zelf haal ik het liefste alles op, blijft het meest veilig.
Maar altijd kijken naar de feedback.

offtopic:
Mijn eerste verkoop was 11 jaar (14 jarig knulletje) geleden via MP.
Iets verkocht (Windows XP licentie met CD) en die meneer (volwassene nota bene) had een screenshot gestuurd van zijn betaling. Dit was alleen een ingeplande betaling welke hij direct daarna heeft terug getrokken. Weg licentie, nooit geld gezien :/ Daarna gelukkig nooit meer meegemaakt maar het moment staat me nog altijd bij

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Het was dan ook totaal niet slim van mij om hem dit vertrouwen te geven.
Heb hem notabene in mijn huis uitgenodigd, in zijn ogen gekeken én zijn woord (en dankbaarheid) gekregen.

Nooit eerder zoiets meegemaakt. Maar ik ga in het vervolg wel absoluut veel beter kijken naar de V&A feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Laten we het ontopic houden. Discussie over V&A kan prima in een eigen topic - svp wel even een search doen want er zijn legio topics al over geweest waarom dingen zo werken als ze werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
procyon schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:25:
Het was dan ook totaal niet slim van mij om hem dit vertrouwen te geven.
Heb hem notabene in mijn huis uitgenodigd, in zijn ogen gekeken én zijn woord (en dankbaarheid) gekregen.

Nooit eerder zoiets meegemaakt. Maar ik ga in het vervolg wel absoluut veel beter kijken naar de V&A feedback.
Je hebt het geld niet gekregen? Ook niet nadat z'n ouders geinformeerd waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ik heb wat meer moeite om zijn NAW gegevens te achterhalen. Kan aan mijn skills (of volharding) liggen natuurlijk :) Maar als ik die nu had ging ik vanavond al langs om zijn ouders te informeren dat hij naam aan het maken is met stinkende zaakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
(jarig!)
Houd er wel rekening mee dat niet iedereen zijnouders dezelfde normen en waarden heeft als jouzelf... Ik heb ooit zoiets gehad met iemand die mij "beloofde" op te wachten na school vroeger. Maar zijn ouders vonden hem oud en wijs genoeg om zelf keuzes te maken :+

Ik gaf toen aan dat hij dan ook oud genoeg is voor een gebroken neus |:(.
Daar waren ze het uiteraard niet mee eens...

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 28-07-2015 19:51 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 19:35
Uit nieuwsgierigheid, is er nog wat uigekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Basilange schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:07:
Uit nieuwsgierigheid, is er nog wat uigekomen?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ik heb aangifte gedaan van zijn manier van handelen. Heb hem zojuist een headsup gegeven via tweakers berichten dat dit gedaan is én heb voor hem de mogelijkheid open gelaten alsnog het verstandige te doen.

Het is mij zelf niet gelukt zijn NAW gegevens te achterhalen en ik wilde geen beroep doen op 'andere middelen' voor die 80 euro. Laat de politie het maar oplossen/bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:05

Mimiix

Professioneel Prutser

procyon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:15:

Het is mij zelf niet gelukt zijn NAW gegevens te achterhalen en ik wilde geen beroep doen op 'andere middelen' voor die 80 euro. Laat de politie het maar oplossen/bekijken.
Dan gebeurd er dus niks

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ze kunnen gemakkelijk een 06 nummer achterhalen. Aangezien hij erg jong was staat het waarschijnlijk op naam van zijn ouders. Dan weten ze direct wie het is.

Maar inderdaad, ik had liever wat meer informatie kunnen geven.
Pagina: 1