Beste tweakers,
Ik ga binnenkort een nieuwe PC samenstellen, Bij mijn huidige PC heb ik 2 Dell 2209wa monitoren die allebij via DVI zitten aangesloten op mijn GTX 580. (heeft 2 dvi poorten).
Deze monitoren hebben 1 DVI en 1 VGA ingang.
Onlangs heb ik een derde monitor bemachtigd die exact heftzelfde is als de andere 2.
Met mijn nieuwe systeem wil ik graag de GTX 980 gaan gebruiken dat staat vast.
Welke variant ben ik nog niet zeker van, mijn color scheme is rood, dus een groene of blauwe kaart gaat het in ieder geval niet worden,
Ik heb al heel vaak problemen met 3 monitoren voorbij zien komen op dit forum, en wil dit zelf graag in een keer goed doen.
De PC word voornamelijk gebruikt voor Programmeren, 100 tabs open in de browser en ronddwalen op het internet.
Maar ik wil heel graag gamen op 3 monitoren tegelijk, dat lijkt me geweldig!
Daar komt NVidia surround dus van pas? 2D surround?? 3D surround???
Alleen heb ik zoveel problemem gezien met Active DP adapters en nog meer adapters etc. Dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Als ik van een standaard 980 uitga heeft die 1x DVI 1x HDMI en 3x DP
Dus moet ik het dan aansluiten alsvolgt?
980 DVI > DVI Dell (DVI naar DVI kabel)
980 HDMI > DVI Dell (HDMI naar DVI kabel)
980 DP > Actieve adapter??? Welke?? > DVI Dell
Daar is erg veel verwarring bij mij,
Ook zou ik graag advies willen voor een rode 980, eentje die met zijn uitgangen goed met mijn monitoren overweg kan.
mvg Jasper
Ik ga binnenkort een nieuwe PC samenstellen, Bij mijn huidige PC heb ik 2 Dell 2209wa monitoren die allebij via DVI zitten aangesloten op mijn GTX 580. (heeft 2 dvi poorten).
Deze monitoren hebben 1 DVI en 1 VGA ingang.
Onlangs heb ik een derde monitor bemachtigd die exact heftzelfde is als de andere 2.
Met mijn nieuwe systeem wil ik graag de GTX 980 gaan gebruiken dat staat vast.
Welke variant ben ik nog niet zeker van, mijn color scheme is rood, dus een groene of blauwe kaart gaat het in ieder geval niet worden,
Ik heb al heel vaak problemen met 3 monitoren voorbij zien komen op dit forum, en wil dit zelf graag in een keer goed doen.
De PC word voornamelijk gebruikt voor Programmeren, 100 tabs open in de browser en ronddwalen op het internet.
Maar ik wil heel graag gamen op 3 monitoren tegelijk, dat lijkt me geweldig!
Daar komt NVidia surround dus van pas? 2D surround?? 3D surround???
Alleen heb ik zoveel problemem gezien met Active DP adapters en nog meer adapters etc. Dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Als ik van een standaard 980 uitga heeft die 1x DVI 1x HDMI en 3x DP
Dus moet ik het dan aansluiten alsvolgt?
980 DVI > DVI Dell (DVI naar DVI kabel)
980 HDMI > DVI Dell (HDMI naar DVI kabel)
980 DP > Actieve adapter??? Welke?? > DVI Dell
Daar is erg veel verwarring bij mij,
Ook zou ik graag advies willen voor een rode 980, eentje die met zijn uitgangen goed met mijn monitoren overweg kan.
mvg Jasper
[ Voor 0% gewijzigd door nitro op 20-07-2015 12:44 . Reden: Spelling xD ]