Wijziging User Review - [lasty82] [Moccie]

Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 18:32
Bij deze het verzoek om de negatieve beoordeling van Moccie op mijn profiel te verwijderen. Deze heb ik ontvangen als wraak op een negatieve beoordeling van mijzelf tichting Moccie als gevolg van het niet nakomen van afspraken (en grofweg niet meer reageren op DM's.). Daarnaast heeft hij mij beoordeeld op een advertentie waarbij wij nooit zaken hebben gedaan. (WD40ERZX hdd heeft er niets mee te maken)

Kort samengevat;

Nadat Moccie een van mijn GTX 780 Lightning's van een SLI set had overgenomen, gaf hij aan de tweede ook te willen kopen. Geld was er pas over 3 weken, dus of ik deze kaart dan wilde reserveren. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik dit wel kon doen, mits hij de kaart gegarandeerd zou overnemen. (duidelijk aangegeven dat ik namelijk ook zou moeten investeren in een vervangende kaart) Toen de afgesproken datum was bereikt, geen bericht en ook geen reacties op mijn DM's. Zeker niet zoals het hoort. Helaas was mijn eerdere ervaring geen goed referentiekader.

Alle mods zijn vrij om de DM's te bekijken om te verifieren dat alles is voorgevallen zoals hierboven aangegeven.

link naar de oorspronkelijke advertentie;
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 780 Lightning

link naar mijn review richting Moccie voor het niet nakomen van afspraken en gewoon niet meer reageren;
http://tweakers.net/aanbod/rating/257670/

link naar de wraakreview;
http://tweakers.net/aanbod/rating/258737/

Ik zal Moccie direct op de hoogte stellen van het topic, maar gezien dit een wraakreactie op een verkeerde advertentie is neem ik aan dat een akkoord tussen beide partijen niet nodig is voor het verwijderen van de review.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
Het is inmiddels meer dan 2 weken geleden, wellicht dat er iemand naar kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wraakreview, trashed

Dit topic is gesloten.