Toon posts:

64 bit processor blijft 32 bit aangeven

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers.

Ik heb een 64 bit CPU geïnstalleerd maar het systeem blijft 32 bit versie aangeven. Ook kan ik geen 64 bit programma hier door installeren.
Ik heb diverse 64 bit CPU geprobeerd maar het blijft hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.
En ik hoop dat iemand dit in niet al te moeilijke termen kan uitleggen, ben niet helemaal thuis in alle computer taal.

Gr: Martin Smit ;)

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06

KrazyJay

Niet al te moeilijk:

Je zult jouw besturingssysteem (Windows waarschijnlijk) opnieuw moeten installeren, maar dan de 64bit-versie. Alle andere software moet dan ook opnieuw geïnstalleerd worden, omdat je dan echt opnieuw begint. Misschien is het daarom handig even te wachten tot Windows 10 uit komt (gratis upgrade van Windows 7 Home, Pro en Ultimate, en misschien dat je dan een optie ziet om 64-bit te installeren. Andere vraag: Heb je koelpasta gebruikt?

Op zoek naar een blauwe menubalk? https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/3188/

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 10:35

Shunt

Boe

Welk besturing systeem heb je geïnstalleerd en is dit wel een 64bits besturing systeem?
Wat voor hardware heb je gebruikt?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je hebt denk ik gewoon een 32 bits OS geinstalleerd

Ey!! Macarena \o/

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 23:34
Je hebt een 32-bit besturingssysteem geinstalleerd op je computer. Hierdoor zal hij altijd 32-bit aangeven, en is het inderdaad niet mogelijk om 64-bit programma's te installeren. Beste kun je je pc opnieuw installeren, maar dan met 64-bits besturingssysteem.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
br00ky in "CPU voor welke socket,graag in eenvoudige taal" geldt ook hier. Eérst zoeken, dan vragen. Deze vraag is ook al meerdere keren langs gekomen. Het moet dus niet al te moeilijk zijn dit zelf uit te pluizen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.