Hallo allen
Ik hoop op jullie expertise, want zelf ben ik al een tijdje uit de gamingwereld verdwenen, maar ik wil een herintrede doen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag in staat zijn om de volgende twee games te spelen op meer dan aanvaardbare resolutie:
- Counterstrike Global Offensive
- Star Citizen (wanneer het ook weldegelijk op de markt komt)
Ik hoef geen videobewerking of fotobewerking of andere 'zware' programma's te draaien, maar deze twee games zullen wel al het nodige eisen van de pc, denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had graag het beste prijs/kwaliteit gevonden voor een budget van 1000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dénk (maar weet dat niet) toch redelijk wat ramgeheugen (8/16GB), een goeie processor (i7?) en een goede grafische kaart nodig te hebben (Nvidia?).
Maar ik weet dus niet wat er prijs/kwaliteit haalbaar is, voor 1000 euro.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou leuke zijn als het geen gigantische bak zou worden, maar een netjes, compact systeem. (Tenzij mij dit echt veel extra geld zou kosten)
Ik zou me graag houden aan m'n budget.
Ga je overklokken?
Dit kan ik niet, en tenzij dit ERG simpel is, wil ik het ook niet.
Alvast bedankt voor jullie input, ik hoop dat jullie mij tenminste een aantal richtlijnen kunnen geven prijs/kwaliteit, en als iemand het ziet zitten om ook een werkelijke setup voor te stellen, dan zou dit echt top zijn...
P.S. Het budget van 1000 euro, betreft alleen het systeem. Scherm, toetsenbord, muis, etc. zal ik apart aankopen.
Ik hoop op jullie expertise, want zelf ben ik al een tijdje uit de gamingwereld verdwenen, maar ik wil een herintrede doen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag in staat zijn om de volgende twee games te spelen op meer dan aanvaardbare resolutie:
- Counterstrike Global Offensive
- Star Citizen (wanneer het ook weldegelijk op de markt komt)
Ik hoef geen videobewerking of fotobewerking of andere 'zware' programma's te draaien, maar deze twee games zullen wel al het nodige eisen van de pc, denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had graag het beste prijs/kwaliteit gevonden voor een budget van 1000 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dénk (maar weet dat niet) toch redelijk wat ramgeheugen (8/16GB), een goeie processor (i7?) en een goede grafische kaart nodig te hebben (Nvidia?).
Maar ik weet dus niet wat er prijs/kwaliteit haalbaar is, voor 1000 euro.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou leuke zijn als het geen gigantische bak zou worden, maar een netjes, compact systeem. (Tenzij mij dit echt veel extra geld zou kosten)
Ik zou me graag houden aan m'n budget.
Ga je overklokken?
Dit kan ik niet, en tenzij dit ERG simpel is, wil ik het ook niet.
Alvast bedankt voor jullie input, ik hoop dat jullie mij tenminste een aantal richtlijnen kunnen geven prijs/kwaliteit, en als iemand het ziet zitten om ook een werkelijke setup voor te stellen, dan zou dit echt top zijn...
P.S. Het budget van 1000 euro, betreft alleen het systeem. Scherm, toetsenbord, muis, etc. zal ik apart aankopen.