Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goede wat stillere cpu koeler aangezien deze stock koeler van intel met toch te lawaaiig is. Een harde eis is dat de cooler een zwarte uitstraling heeft en geen witte fan of iets dergelijks, of is het slim om toch voor de tranquillo rev 2 te gaan en er een zwarte fan op te doen
Wat is je budget?
rond de 30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeur het moet alleen zwart zijn en een kleine OC op mijn i7 4770k goed aankunnen. Ook gebruik ik wat hoger ram maar het slot het dichtst bij de socket is leeg
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 4770k
Corsair vengeance
cooler master haf x nvidia edition
gv-n780ghz-3gd
ssd,hdd,psu
Zelf zat ik te denken aan pricewatch: Scythe Ashura al vindt ik de temperaturen wat tegenvallen (review Foritain)
Ik zoek een?
Goede wat stillere cpu koeler aangezien deze stock koeler van intel met toch te lawaaiig is. Een harde eis is dat de cooler een zwarte uitstraling heeft en geen witte fan of iets dergelijks, of is het slim om toch voor de tranquillo rev 2 te gaan en er een zwarte fan op te doen
Wat is je budget?
rond de 30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeur het moet alleen zwart zijn en een kleine OC op mijn i7 4770k goed aankunnen. Ook gebruik ik wat hoger ram maar het slot het dichtst bij de socket is leeg
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 4770k
Corsair vengeance
cooler master haf x nvidia edition
gv-n780ghz-3gd
ssd,hdd,psu
Zelf zat ik te denken aan pricewatch: Scythe Ashura al vindt ik de temperaturen wat tegenvallen (review Foritain)