Toon posts:

logitech z533 goede aankoop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Speakers voor casual gamer. Misschien wel beter met surround?

Wat is je budget?
Zover mogelijk onder de 120 euro. Tenzij het anders niet kan.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
logitech z533 is nieuwste logitech speakers en ik vind daar heel weinig informatie over. Iemand die weet of dit een mooie aankoop is? Jammer genoeg is het een stereo met alleen maar een subwoofer.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor het gamen, vooral in cs:go en toekomste cs games. Ook online battlefield en andere games.

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-02 09:23
pricewatch: Logitech Speaker System Z623

Ook een erg knap en lekker setje!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:23
Ik gebruik momenteel Harman Kardon Soundsticks III, vooral omdat ze in die prijsklasse redelijk neutraal klinken (wat ik belangrijk vond) en ik ben er alleszinds heel tevreden over. Verwacht wat meer bass bij de logitech set, wat naargelang je voorkeur beter/slechter is voor games en goed is voor electro muziek.

[ Voor 5% gewijzigd door DenHond op 19-07-2015 22:59 ]

• .pointer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-02 16:48
Die is ook erg fijn! Bass kan niet beter. Heerlijk bij games, of films, met veel explosies en/of geschiet.
Geen surround, wel een perfecte set!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-02 02:59
.pointer schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:03:
[...]

Die is ook erg fijn! Bass kan niet beter. Heerlijk bij games, of films, met veel explosies en/of geschiet.
Geen surround, wel een perfecte set!
Zeker mee eens. De bass is ongekend, ontzettend helder allemaal.

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dan gaat mijn voorkeur naar Logitech Speaker System Z623.

Werkt drivers ook in linux btw?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:34:

Werkt drivers ook in linux btw?
Hangt van je geluidskaart af, niet van de speakers.
Aangezien je niets verteld over het moederbord c.q. dedicated geluidskaart kunnen wij hier weinig nuttigs over zeggen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Pc is nog van vorig jaar en dit jaar nog een nieuw moederbord ingestoken toen de vorige stuk ging Asus B75M-Plus. Maar ik zag net dat de z623 geen drivers software nodig heeft, dus dat is nice.

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 21:11 ]

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:12
Ik heb ook de Z632. Dat is zeker een super setje. Mooi zuiver geluid, goede bass, alleen nogal korte kabeltjes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat sounds tests bekeken op youtube van Z623 en ik vraag mij af of dit niet teveel is van het goede. Ik bedoel, ik ben niet van plan om de speakers heel luid te gaan zetten, want ik moet rekening houden met de buren. Dus nu vrees ik dat ik alsnog niet van alle geluiden zal kunnen genieten van de Z623 als ik hem toch niet te luid mag zetten.... dan ben ik misschien toch goedkoper af met iets anders? Tenzij dat de Z623 op stil ook goed klinkt? Maarja.. heb gelezen dat er dan maar 1 box werkt op low, klopt dit? Dan is dit een erge tegenvaller.

Ik ga afwachten op meer reviews van de logitech z533.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2015 21:15 ]

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:07:
Ik heb wat sounds tests bekeken op youtube van Z623 en ik vraag mij af of dit niet teveel is van het goede. Ik bedoel, ik ben niet van plan om de speakers heel luid te gaan zetten, want ik moet rekening houden met de buren. Dus nu vrees ik dat ik alsnog niet van alle geluiden zal kunnen genieten van de Z623 als ik hem toch niet te luid mag zetten.... dan ben ik misschien toch goedkoper af met iets anders? Tenzij dat de Z623 op stil ook goed klinkt? Maarja.. heb gelezen dat er dan maar 1 box werkt op low, klopt dit? Dan is dit een erge tegenvaller.

Ik ga afwachten op meer reviews van de logitech z533.
Ik heb ook buren, maar die klagen nooit erover. Nu heb ik ze ook niet erg hard staan, en de bass rond het midden. Maar als je het volume laag hebt staan klinken E alsnog erg goed.

Verwijderd

Topicstarter
3L3ktr1k schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:11:
[...]

Ik heb ook buren, maar die klagen nooit erover. Nu heb ik ze ook niet erg hard staan, en de bass rond het midden. Maar als je het volume laag hebt staan klinken E alsnog erg goed.
Maar bedoel je dan buren op een appartement?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:34:
Je gaat wel heel makkelijk overstag. Ik kan me niet indenken dat je deze set al eens hebt horen spelen (vergeef mij mijn vooroordeel).

Wanneer je met geluid bezig gaat besef dan dat dit van persoon tot persoon flink kan schelen. Misschien houd jij van een rammelende kopjes in de keukenkast terwijl anderen de bas er juist uit draaien.

Bij de audio-sets waar men ook hier vragen over stelt wat het beste is wordt veelvuldig gereageerd met: "ga eens luisteren in de winkel". Dat is dan ook de tip die ik je mee wil geven. Ook al is deze set geen investering voor het leven, het zou zonde zijn als het je teleurstelt.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Je kan zelf de bass instellen met een draaiknopje, dus dat is wel erg handig natuurlijk.

Die z623 is gewoon een erg goede set. Het gaat niet om de volume hoeveelheid, maar ook om kwaliteit bij lage volume. Met erg lage volume klinken de speakers erg goed.

[ Voor 49% gewijzigd door legendareN op 22-07-2015 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
sypie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:28:
[...]
Je gaat wel heel makkelijk overstag. Ik kan me niet indenken dat je deze set al eens hebt horen spelen (vergeef mij mijn vooroordeel).

Wanneer je met geluid bezig gaat besef dan dat dit van persoon tot persoon flink kan schelen. Misschien houd jij van een rammelende kopjes in de keukenkast terwijl anderen de bas er juist uit draaien.

Bij de audio-sets waar men ook hier vragen over stelt wat het beste is wordt veelvuldig gereageerd met: "ga eens luisteren in de winkel". Dat is dan ook de tip die ik je mee wil geven. Ook al is deze set geen investering voor het leven, het zou zonde zijn als het je teleurstelt.
Ik heb nog niets gekocht hoor, ik ben nog steeds aan het twijfelen :X Maar audio-sets beluisteren in de winkel is niet mogelijk als ze alles alleen nog maar via het internet verkopen... Geen enkele winkel in de buurt die de z623 of Harman Kardon soundsticks III heeft. 8)7

Ik heb wel sounds tests gedaan op youtube en volgens mij klinkt de Harman hemelser dan de z623. Alleen jammer dat de middeltonen eruit zijn van de harman en dat doet me wel twijfelen.
Pagina: 1