Direct GoPro footage naar externe HD exporteren

Pagina: 1
Acties:

• mikeb106
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10-2022
Beste tweakers,

Over een maand vertrek ik op een groot avontuur: 4 maanden backpacken in Myanmar, Laos, Thailand, Indonesië en Maleisië. Ik heb een GoPro Hero4 Silver in mijn bezit, maar vier maanden footage gaat nooit op een paar MicroSD's passen. Ik wil daarom een externe HD (nog aan te schaffen) van zo'n 1TB meenemen. Mijn grote probleem: ik heb geen laptop bij me waarmee ik de files naar de exterend HD kan exporteren. Nu kwam ik op internet de Kingston MobileLite Wireless G2 tegen. Daar plug je een MicroSD uit de GoPro en eenexterne HD in, waarna je met je telefoon de footage over kunt zetten. Mijn vraag: zijn er wellicht soortgelijke (betere) oplossingen of externe SD's waar je direct een MicroSD in kun pluggen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Mike

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk dat je beter kan kijken naar een imagetank. Daar prik je een SD kaartje in en die zet het dan over op de interne schijf.

Als ik jou was zou ik wel kijken of je niet gelijk een backupmogelijkheid kan regelen. Stel dat je imagetank stuk gaat of gestolen wordt ben je alsnog alles kwijt.

• mikeb106
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10-2022
Bedankt voor je antwoord! Ik heb even op imagetank gezocht maar die zijn toch vrij prijzig, is dat echt veel beter dan de oplossing met bijvoorbeeld zo'n MobileLite?

Backup mogelijkheid in de zin van een online backup? Of een tweede HD?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

mikeb106 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:29:
Bedankt voor je antwoord! Ik heb even op imagetank gezocht maar die zijn toch vrij prijzig, is dat echt veel beter dan de oplossing met bijvoorbeeld zo'n MobileLite?
Ik zou het praktischer vinden. 1 apparaat waarmee je alles kunt doen. Het is duurder, maar dat is net wat je data je waard is.
Backup mogelijkheid in de zin van een online backup? Of een tweede HD?
Maakt niet zoveel uit, maar zou echt iets bedenken om je data op te slaan.

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07-2025
Dit gaat er aan komen: https://www.kickstarter.c...seconds-lapto/description

Wellicht interessant om in de gaten te houden.

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop