Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
Ik heb voor mijn studie mijn oog laten vallen op de lenovo yoga series.

Ik weet alleen niet wat verstandig is om te kiezen.

Lenovo yoga 2 (8 inch, windows)
Lenovo yoga 2 (10 inch, android)

Windows is wel heel goed te gebruiken voor office zaken die ik op mijn studie vaak zou moeten gebruiken. Alleen staat het 8 inch scherm mij een beetje tegen. Een 10 inch is fijner dan 8 inch maar die heeft android dat minder geschikt is voor office zaken. De windows versie met 10 inch is buiten mijn budget, helaas...

iemand die een goede tip voor mij heeft?

Groeten,

Koos

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Okay Koos. Past die Lenovo Yoga 2 10 inch lekker in je zak denk je?
En belt dat lekker?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Geen van beide nemen en je budget verhogen of gewoon voor een laptop gaan. Android is echt een drama als je daar voor je studie op wilt werken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die Yoga 2 is een halve laptop. Ik denk dat daar best een stukje op te typen is hoor. Als je een echte Office nodig hebt (Google heeft ook nog wel een online tekstverwerker maar die is wat beperkter, maar misschien voldoet het. Zelf heb ik niet meer als dat meer nodig eigenlijk) zou ik niet voor Android gaan, als 8inch te klein is zou ik een normale laptop overwegen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• koosbeelen
Marzman schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:24:
Die Yoga 2 is een halve laptop. Ik denk dat daar best een stukje op te typen is hoor. Als je een echte Office nodig hebt (Google heeft ook nog wel een online tekstverwerker maar die is wat beperkter, maar misschien voldoet het. Zelf heb ik niet meer als dat meer nodig eigenlijk) zou ik niet voor Android gaan, als 8inch te klein is zou ik een normale laptop overwegen.
Weet jij toevallig ook of die toetsen borden van lenovo nog in omloop zijn. Als ik Google kan ik niks vinden

• koosbeelen
Momus schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:54:
Okay Koos. Past die Lenovo Yoga 2 10 inch lekker in je zak denk je?
En belt dat lekker?
Jij beveelt de 8 inch aan?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
koosbeelen schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:43:
[...]

Jij beveelt de 8 inch aan?
Ik was vooral benieuwd naar het waarom van deze vraag in de Android Phone hoek.

• koosbeelen
Momus schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:46:
[...]

Ik was vooral benieuwd naar het waarom van deze vraag in de Android Phone hoek.
ahh, ja okee. Misschiet zo heel passend, maar wist ook niet zo goed waar anders. Het gaan namelijk om een keuze tussen 8 inch windows of 10 inch android. Ik had hem wel beter bij tablets kunnen zetten zie ik op het moment. Onbewust er van geweest dat het bij smartphones stond :X

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Functioneel gezien is denk ik belangrijk, is dit je enige apparaat, of er bij, of hoofdapparaat.
Voor school, werkstukken, presentaties, etc. is werken met een muis en toetsenbord echt fijner dan met je vinger op een tablet. En de software die je gebruiken wil moet er dan ook nog zijn.

Heb je al een laptop, en is dit erbij voor aantekeningen onderweg, is het weer een ander verhaal.

En als laatste, wat prijsverschil tussen de 10 inch Android en Windows Yoga betreft, als je nu eens doorspaart tot einde van de vakantie en het dan koopt, kun je dan het gat dichten? Eventueel een vakantie baantje er bij zoeken?

• koosbeelen
swhnld schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:55:
Functioneel gezien is denk ik belangrijk, is dit je enige apparaat, of er bij, of hoofdapparaat.
Voor school, werkstukken, presentaties, etc. is werken met een muis en toetsenbord echt fijner dan met je vinger op een tablet. En de software die je gebruiken wil moet er dan ook nog zijn.

Heb je al een laptop, en is dit erbij voor aantekeningen onderweg, is het weer een ander verhaal.

En als laatste, wat prijsverschil tussen de 10 inch Android en Windows Yoga betreft, als je nu eens doorspaart tot einde van de vakantie en het dan koopt, kun je dan het gat dichten? Eventueel een vakantie baantje er bij zoeken?
Zelf heb ik een laptop en deze is er bij voor onderweg. Eventueel kan ik 10 inch Windows wel aanschaffen. Alleen vraag ik me af of de draagbaarheid van het apparaat er dan nog wel blijft. Plus dat ik het stiekem best wel wat geld vind
:$

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Wel, in dat geval, neem lekker de 10 inch Android. Voor het simpelle spul is het prima.
Pagina: 1