Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 13:59
Ik lees op verschillende sites dat je net als op Android en IOS vanuit de Windows Phone store apps moet kunnen pushen na je telefoon.

Als ik inlog in de store zie ik bij geen enkele applicatie install of iets dergelijks.

Op mijn telefoon staat de optie Mijn telefoon zoeken -> Altijd pushmeldingen (geen sms) gebruiken om opdrachten en apps naar mijn telefoon te verzenden aangevinkt..

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:56

Eagle Creek

Breathing security

Staat je toestel op Nederlands en zit je op de Nederlandse app store?
In dat geval krijg je (op de website wel te verstaan) aan de linkerkant een mogelijkheid tot "installeren", waarna de installatie naar je telefoon gepushed wordt.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• joecks
Eagle Creek schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:36:
Staat je toestel op Nederlands en zit je op de Nederlandse app store?
In dat geval krijg je (op de website wel te verstaan) aan de linkerkant een mogelijkheid tot "installeren", waarna de installatie naar je telefoon gepushed wordt.
Ja mijn toestel staat op Nederlands en de Appstore die ik gebruik : https://www.microsoft.com/nl-nl/store/apps/windows-Phone

Als ik een app wil installeren heb ik alleen : Installeer deze app vanuit de Store op uw telefoon

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48
Je logt neem ik aan in met hetzelfde account als op de telefoon?

• joecks
Caelorum schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:53:
Je logt neem ik aan in met hetzelfde account als op de telefoon?
Ja dat klopt...

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:56

Eagle Creek

Breathing security

Is in de (web)store rechtsboven je actieve telefoon te zien?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• joecks
Ik denk dat ik het probleem al zie... Als ik op mijn ipad naar de app store ga en een app wil installeren zegt hij bij elke app dat ik moet upgraden naar Windows 10... Een paar dagen geleden heb ik Windows 10 op mijn telefoon gehad en weer terug gezet naar 8.1

Rechtsboven zie ik alleen mijn microsoft account , als ik daar op klik kom ik op mijn account pagina en zie ik wel mijn apparaten , waaronder mijn Lumia 930
Pagina: 1