Beste Tweakers,
Ik gebruik al jaren een net niet pc en nu vind ik het eens tijd voor een goede game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc sowieso dagelijks voor muziek, school, internetten etc. maar daarnaast wil ik graag ook games op hoge kwaliteit kunnen spelen. GTA V wil ik bijvoorbeeld goed kunnen runnen op de beste kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro inclusief assemblage en OS.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk niet dat er veel uit mijn oude pc te halen valt. Misschien de multi-cardreader en de dvd writer maar dat is niet zo van belang.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5 processor en GTX 970 zijn een must. Een SSD hoef ik niet te hebben om geld te besparen en omdat ik toch nooit haast heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt heb ik niet per se voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aan zelf mijn pc in elkaar zetten ga ik niet beginnen, dus het belangrijkste is dat ik alle componenten op één site kan bestellen die de pc ook kan assembleren, inclusief OS. Ik ben dus ook op zoek naar een goede site waarop ik met dit budget een compleet werkend systeem kan bestellen
Ga je overklokken?
Nee.
De build:
Zo een soort opstelling moet de pc ongeveer krijgen. Deze opzet kan ik bijvoorbeeld bij Alternate bestellen voor net iets minder dan 1000 euro inclusief assemblage.
Nu zijn er misschien betere alternatieven met dit budget, hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen. Alvast erg bedankt
Ik gebruik al jaren een net niet pc en nu vind ik het eens tijd voor een goede game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc sowieso dagelijks voor muziek, school, internetten etc. maar daarnaast wil ik graag ook games op hoge kwaliteit kunnen spelen. GTA V wil ik bijvoorbeeld goed kunnen runnen op de beste kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro inclusief assemblage en OS.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk niet dat er veel uit mijn oude pc te halen valt. Misschien de multi-cardreader en de dvd writer maar dat is niet zo van belang.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i5 processor en GTX 970 zijn een must. Een SSD hoef ik niet te hebben om geld te besparen en omdat ik toch nooit haast heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt heb ik niet per se voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aan zelf mijn pc in elkaar zetten ga ik niet beginnen, dus het belangrijkste is dat ik alle componenten op één site kan bestellen die de pc ook kan assembleren, inclusief OS. Ik ben dus ook op zoek naar een goede site waarop ik met dit budget een compleet werkend systeem kan bestellen
Ga je overklokken?
Nee.
De build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-S2H | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Sharkoon T9 Value Red edition | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 905,79 | |
Zo een soort opstelling moet de pc ongeveer krijgen. Deze opzet kan ik bijvoorbeeld bij Alternate bestellen voor net iets minder dan 1000 euro inclusief assemblage.
Nu zijn er misschien betere alternatieven met dit budget, hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen. Alvast erg bedankt