Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik wil de laptop vooral voor gaming gebruiken. En dan voornamelijk voor counter strike; global offensive. Ik heb zelf al heel wat op internet gekeken en ben uitgekomen op 3 laptops.
MSI GE70 2QD Apache 699NL
ACER ASPIRE VN7-791G-755C
MEDION ERAZER X7613 SLIM GAMING LAPTOP
Ik zou graag van jullie willen horen wat de beste keuze is. Voor de MSI laptop hebben ze een mooie aanbieding nu bij alternate.nl
Ook sta ik natuurlijk open voor andere modellen enzo, mijn budget ligt rond de 1100 euro.
Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 1100 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik hoef de laptop niet perse veel mee te nemen, als ik hem meeneem is het om te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken en modellen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik wil de laptop vooral voor gaming gebruiken. En dan voornamelijk voor counter strike; global offensive. Ik heb zelf al heel wat op internet gekeken en ben uitgekomen op 3 laptops.
MSI GE70 2QD Apache 699NL
ACER ASPIRE VN7-791G-755C
MEDION ERAZER X7613 SLIM GAMING LAPTOP
Ik zou graag van jullie willen horen wat de beste keuze is. Voor de MSI laptop hebben ze een mooie aanbieding nu bij alternate.nl
Ook sta ik natuurlijk open voor andere modellen enzo, mijn budget ligt rond de 1100 euro.
Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 1100 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik hoef de laptop niet perse veel mee te nemen, als ik hem meeneem is het om te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken en modellen.
[ Voor 17% gewijzigd door Dave Hottentot op 19-07-2015 12:38 ]