Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-06 12:33
Hallo

Door de weeks werk ik bij een pc handelaar wat mij super goed bevalt maar omdat ik woensdag altijd een vrije dag heb en vanaf vrijdag altijd weekend
Wil ik wat bij verdienen

Dit mag mag van alles zijn van koerier tot teksten schrijven

Hebben jullie tweakers misschien tips voor wat ik zou kunnen doen?

Dit doe ik ook omdat ik binnen nu en 2 jaar een reis van een maand naar de USA wil maken samen met 3 anderen

Nou is mijn inkomen niet heel erg hoor 923 per maand maar goed

Misschien hebben jullie een gouden tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Teksten schrijven zou ik aan een ander over laten.
Heb je diploma's? Heb je een netwerk? Wat vind je zelf leuk om te doen?
Je geeft nog niet zoveel informatie.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Goed sparen en lekker zoeken. Geen idee wat je leuk vindt en wat je kunt en wat niet.
Wel even je huidige werkgever op de hoogte stellen dat je er iets bij pakt. Is wel zo netjes.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Mijn huidige werk gever kwam zelf met het idee dat het wel leuk is iets er bij te doen dus vandaar

Heb in 2009 mijn ecdl diploma behaald maar daarna gestopt met school en gaan werken op mijn 18e

Vindt alles in ict wel leuk

Maar met een busje voor een bedrijf dingen bezorgen etc is ook mijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Taxichauffeur?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Tis maar om bij te verdienen he

Voor taxi chauffeur moet je een speciaal rijbewijs halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

visblegamer schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:52:
Mijn huidige werk gever kwam zelf met het idee dat het wel leuk is iets er bij te doen dus vandaar

Heb in 2009 mijn ecdl diploma behaald maar daarna gestopt met school en gaan werken op mijn 18e

Vindt alles in ict wel leuk

Maar met een busje voor een bedrijf dingen bezorgen etc is ook mijn ding
Nou, mooi idee :) . Heb je al naar vacatures gezocht bij bezorgbedrijven? Wellicht kunnen die je wat bieden als invaller op woensdags en het weekend.
Heb je een rijbewijs? Dat lijkt me wel handig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 19-07-2015 12:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Yup ben in het bezit van een rijbewijs

Maar heb weinig ervaring met koeriers diensten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:43

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Postbezorger of pakketbezorger?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat heb je zelf al gevonden? Wat kun je specifiek goed? Waar word je blij van behalve teksten schrijven (lijkt me geen goed plan) en rondrijden?

Beetje eigen inzet mag best hoor :).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
visblegamer schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:59:
Voor taxi chauffeur moet je een speciaal rijbewijs halen
Meeste centrales regelen en betalen dat rijbewijs voor je als je voor een jaar in dienst komt. Is een vergelijkbaar iets als je rijbewijs, theorie testje en proefrijden met een examinator. Stelt niet zo veel voor.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Boudewijn schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:28:
Beetje eigen inzet mag best hoor :).
Inderdaad. Wat verwacht je nu zelf eigenlijk van dit topic, visblegamer? Dat we met zijn allen alle beroepen van de wereld opnoemen totdat jij zoiets hebt van "ha! dat is iets voor mij!"?

Wat vind je zelf leuk om te doen? En als dat is wat je nu bij je huidige baan doet, waarom zoek je dan geen vergelijkbare baan waar je meer uren krijgt als je huidige baas die niet wil geven? En als het iets anders is: waarom moeten wij je dan vertellen wat je moet gaan doen? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
visblegamer schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:46:
Hallo

Door de weeks werk ik bij een pc handelaar wat mij super goed bevalt maar omdat ik woensdag altijd een vrije dag heb en vanaf vrijdag altijd weekend
Wil ik wat bij verdienen

Dit mag mag van alles zijn van koerier tot teksten schrijven

Hebben jullie tweakers misschien tips voor wat ik zou kunnen doen?

Dit doe ik ook omdat ik binnen nu en 2 jaar een reis van een maand naar de USA wil maken samen met 3 anderen

Nou is mijn inkomen niet heel erg hoor 923 per maand maar goed

Misschien hebben jullie een gouden tip :D
Als je gaat schrijven, vergeet dan niet de leestekens. Alleen die punten aan het einde maken al een verschil. ;) Schrijven en in het algemeen communicatie, is een vak dat niet iedereen beheerst.

Zoek het in ieder geval in een hoek waar je lol aan beleeft. Des te groter de kans dat je het als tweede baantje volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06 12:41
Ja taxichauffeur deed ik eerst ook als bijbaan ze waren heel flexibel maar je kan je rooster naar eigen inzicht vaak indelen. Al is het elk weekend ff 10-20 uurtjes. Uurtjes gaan snel als je druk bent.

Zo'n chauffeurspas is makkelijk te doen. Je hebt het al binnen 2-3 maanden.
Kostenplaatje is wat je ervoor over hebt voor laten schieten door werkgever dat je het vaak in termijnen terugbetaald door middel van je salaris inleveren of die +-1000 euro zelf ophoesten.

[ Voor 40% gewijzigd door BabyRattle op 19-07-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:00

Barrycade

Through the...

Zou eens binnenlopen bij een uitzendburo om de hoek.

Lijkt mij als je wilt er voldoende mogelijkheden te vinden zijn in de categorie "bijverdienen".

Willen want dat zullen wel baantjes worden in de categorie: Medewerker kippenslachterij, magazijnwerker, orderpicker etc. Niets mis mee en bij sommige van die banen kan je wellicht wel meer verdienen dan bij de computerhandel waar je nu zit.

Wat zijn je taken daar nu eigenlijk en in welk deel van Nederland woon je?

[ Voor 10% gewijzigd door Barrycade op 19-07-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Nu zijn mijn taken :

Wipen van pc's
Extern op klus pc's afkoppelen en klaar maken voor transport naar ons bedrijf in elst GLD
Extern systemen imagen

Ik woon in Gendt vlakbij Arnhem

Het hoeft ook niet een echte baan te zijn naast mijn normale doordeweekse baan
Maar puur bijverdienen

[ Voor 15% gewijzigd door visblegamer op 19-07-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Krisp op 19-07-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Nee klopt kan dit topic worden verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Niet online

G4H

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik lees nergens iets over een uitkering terug trouwens?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Tis een wajong uitkering iets anders als een normale uitkering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Niet online

G4H

Ah, ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb. Even voor de goede orde: je bent gedeeltelijk afgekeurd en hebt toestemming om bij je uitkering te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
Gedeeltelijk afgekeurd inderdaad

Maar ben verplicht om te werken zou ik thuis komen te zitten door ontslag dan vervalt de uitkering meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

De juiste conclusie is dat je door je Wajong-uitkering niet meer kunt bijverdienen. ;) Mocht je dat wel willen, raak je dus ook de uitkering kwijt. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:43

Ardana

Moderator General Chat

Mens

visblegamer schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:20:
Gedeeltelijk afgekeurd inderdaad

Maar ben verplicht om te werken zou ik thuis komen te zitten door ontslag dan vervalt de uitkering meteen
Of je hebt geen Wajong-uitkering maar zit in een andere regeling, óf je bent verkeerd voorgelicht.

Een Wajong uitkering heb je nu juist als je niet (geheel of gedeeltelijk) kán werken. Als je langdurig (>5 jaar) wél arbeidsgeschikt wordt, (wat dus zo is als je lang werkt) verlies je je Wajong uitkering.

Zoek dit dus even na :)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 20:16

wij

Maverick schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:50:
[...]

Meeste centrales regelen en betalen dat rijbewijs voor je als je voor een jaar in dienst komt. Is een vergelijkbaar iets als je rijbewijs, theorie testje en proefrijden met een examinator. Stelt niet zo veel voor.
Om taxi te mogen rijden heb je inderdaad een taxipas nodig. Dit is echter geen rijbewijs. In de huidige wetgeving kun je gelijk (zonder pas) beginnen met rijden, je moet dan binnen 6 maanden je taxipas zien te halen. Voor de taxipas moet je een theorieexamen afleggen, en een stukje rijden met een examinator. Je moet de examinator dan behandelen als echte klant, deur openhouden, gordel aangeven etc. Ze zijn veel minder streng op het rijden dan bij normaal afrijden, de examinator vraagt zich met name af 'voel ik mij veilig / prettig bij deze chauffeur?' thats all.

Ik heb tijdens mijn studie jaren taxiwerk gedaan als bijbaan. Ik heb contractvervoer (met name Regiotaxi) gereden, bij verschillende uitvoerders. Voor mij was dit de perfecte bijbaan, aangezien ik vrijwel altijd kon werken wanneer ik dat wilde. Met name de zondag vond ik prettig, lekker rustig op de weg en klanten hadden weinig haast.

Het leuke van dit werk is wel dat je jezelf heel 'vrij' voelt. Je hoeft er enkel voor de zorgen dat je de ritjes die via je boordcomputer binnen krijgt (volgens de regels) uitvoert. Vaak ben je vrij om je eigen routes / volgordes te bepalen. Ik heb zelf in al die jaren nooit opmerkingen of klachten vanuit de centrale gehad.

Het nadeel is wel dat Regiotaxi (met name ouderen vervoeren) best wel stressvol kan zijn. Het is zeker niet altijd dankbaar werk. Op hele drukke momenten kan je niet altijd iedereen tevreden houden. Sommige mensen bestellen hun ritjes naar het ziekenhuis bijvoorbeeld veel te krap, omdat de taxi de laatste keren aan de vroege kant was. Aangezien ritten worden gecombineerd kan het ook wel eens zo zijn dat het allemaal wat langer duurt voor de klant. Ik vond het altijd een interessante uitdaging om iedereen tevreden de taxi uit te laten stappen. :P
Pagina: 1