Hey
Ik heb een hardeschijf in mijn systeem die eerst pending sectors en damaged sectors had.
Ik had een zero-fill erase gedaan waarna de pending sectors gereallocated waren.
Nu zijn de damaged sectors er ook niet meer in een full error scan.
Ik heb nu 29 reallocated sectors in HD Tune Pro 5.50
(05) Reallocated sector count
Threshhold: 36
Data: 29
Dit is de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan en ik vraag me dus nu af hoe safe het is om deze hardeschijf nog te gebruiken.
Alle andere 'Health info' is gewoon 'ok'
Ik heb hetzelfde trouwens met een andere hardeschijf gedaan waar de
'threshhold' blijkbaar ook 36 bad sectors is?
Data: 47
bij de 2de hardeschijf
Maar bij de complete error scan heeft deze ook geen enkele damaged sector
De reallocated sector count is trouwens al 2 weken hetzelfde gebleven en ik zie echt miljoenen sectors dus ik weet niet hoe erg dit is
Ik weet ook niet wat het betekend dat de reallocated sectors bij mn 2de hardeschijf meer zijn dan de (volgens deze programma) 36 threshhold
Ik heb een hardeschijf in mijn systeem die eerst pending sectors en damaged sectors had.
Ik had een zero-fill erase gedaan waarna de pending sectors gereallocated waren.
Nu zijn de damaged sectors er ook niet meer in een full error scan.
Ik heb nu 29 reallocated sectors in HD Tune Pro 5.50
Data: 29
Dit is de eerste keer dat ik zoiets heb gedaan en ik vraag me dus nu af hoe safe het is om deze hardeschijf nog te gebruiken.
Alle andere 'Health info' is gewoon 'ok'
Ik heb hetzelfde trouwens met een andere hardeschijf gedaan waar de
'threshhold' blijkbaar ook 36 bad sectors is?
Data: 47
bij de 2de hardeschijf
Maar bij de complete error scan heeft deze ook geen enkele damaged sector
De reallocated sector count is trouwens al 2 weken hetzelfde gebleven en ik zie echt miljoenen sectors dus ik weet niet hoe erg dit is
Ik weet ook niet wat het betekend dat de reallocated sectors bij mn 2de hardeschijf meer zijn dan de (volgens deze programma) 36 threshhold