Toon posts:

Macbook Pro & Gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik ga maandag een macbook pro 15 inch met de discrete videokaart kopen.
Mijn vraag is, kan ik daarop op guild wars 2 en Counter Strike GO goed spelen? :)
(Is voor mijn opleiding hoor daar niet van)

mvg,

Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je een beetje speurwerk gedaan had op het net, dan had je vast wel het antwoord gehad die je zocht. Ik heb het ook zo gevonden, en deze spelletjes zijn niet zo zwaar, dus de Macbook zal hem waarschijnlijk wel aankunnen.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik speelde GW2 op een externe monitor (1080p) op een 2013 Macbook Air. Op Os X ongeveer 20-30 fps en op Windows 25-40 fps. Een nieuwe Pro met videokaart? Dat gaat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat als je een topic opent, je duidelijk vertelt wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Als je bijvoorbeeld zoekt op [url="macbook pro guild wars 2 performance"]macbook pro guild wars 2 performance[/] zijn er legio aan topics en Youtube-films te vinden over hoe goed dit loopt op een MacBook Pro. Aangezien deze informatie eenvoudig zelf te vinden is, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.