Headset voor csgo

Pagina: 1
Acties:
  • 1.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Als het mogelijk is zou ik persoonlijk voor deze gaan.

http://www.bol.com/nl/p/l...t-blauw/9200000014008419/

Mic is goed en surround is goed. Heb nu een plantronics gamecom 780 maar heb hiervoor een G930 gehad en volgens mij is dit wel vergelijkbaar. Hoor er goede verhalen over iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Alle 3 de hier aangeraden headsets zijn knap waardeloos voor shooters, je kan geen echt 7.1 krijgen in een headset en al wil je in de buurt komen van iets wat op 7.1 lijkt betaal je daar grof meer geld voor.

Koop een goede stereo headset met microfoon, Turtlebeach verschillende meningen nogal over. Ik ben er zelf verre van positief over omdat die dingen veel te veel bass hebben, iets wat nogal vaak nutteloos is in shooters waar je duidelijk en helder geluid wil hebben om voetstappen en geweerschoten te volgen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de logitech g430 die mike aanhaald en de 7.1 werkt best aardig maar mijn volgende headset wordt gewoon in zijn geheel zwart, de blauwe draad en oorkussens worden vies na verloop van tijd en dat ziet er minder fraai uit. De oorkussens kan je overigens wel wassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
http://www.bol.com/nl/p/s...t-zwart/1004004010528237/

En deze?
Is geen 7.1, wel stereo wat Danger zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zou zelf voor deze kiezen :

pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart

of als je de USB versie will hebben deze :

pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Gun metal

Heb zelf de nodige Creative headsets versleten, zou nu zelf niet meer voor te veel plastic kiezen.
Heb nu al een tijdje de USB versie en bevalt uitstekend. Komt ook zeer goed uit de tests.
USB versie heeft wel een virtual 7.1, maar gebruik het nooit. Stereo is al goed genoeg.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 1 van de 2 wil, zou ik toch Razer Kraken nemen. Heb zooooo goede ervaring met razer! Zelf heb ik de Logitech G430. Toch raad ik aan Steelseries Siberia V2 te nemen als je duurder wil.

Iemand een suggestie voor speakers btw? Ik kan weinig vinden over de nieuwste speakers van logitech. Namleijk de z533, is dat iets? Wil graag onder de 120 euro blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:49:
Als je 1 van de 2 wil, zou ik toch Razer Kraken nemen. Heb zooooo goede ervaring met razer! Zelf heb ik de Logitech G430. Toch raad ik aan Steelseries Siberia V2 te nemen als je duurder wil.

Iemand een suggestie voor speakers btw? Ik kan weinig vinden over de nieuwste speakers van logitech. Namleijk de z533, is dat iets? Wil graag onder de 120 euro blijven.
Eigen topic aanmaken, niet hijacken.
pricewatch: Steelseries Siberia V2 Zwart is toch wel de meest aangeraden voor budget. Of de eerder genoemde hyper x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Als je per se een headset wil raad ik ook zeker de Hyper cloud X aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
pricewatch: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Deze gaat het worden denk ik.
Heeft 7.1 (heb toch heel veel mensen horen zeggen dat het wel werkt in een headphone en handig is voor shooters) en een redelijke prijs + goede reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _2245
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 10:14
ehhh nee 7,1 werkt gewoon niet bij shooters(csgo) beste bang for buck atm = hyper x cloud 1 of 2 met usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja van shooters hoef je niet teveel druk te maken voor de 7.1 van g430, want stereo werkt toch altijd beter in cs:go met de logitech g430. Ik weet ook niet waar ze die onzin vandaan halen dat csgo beter spelen met 7.1 met de g430 headset, waarschijnlijk zit het gewoon in 't koppeke? In elk geval, ik heb meer poppen kunnen knallen zonder de 7.1 aan. Laatst hoorde ik nog iemand zeggen dat ze met de 7.1 van de g430 perfect iemand door muren kan horen en door muren kan heenschieten en de pop meteen raakt = onzin natuurlijk, was wss puur toeval 8)7

Toch is de 7.1 af en toe onmisbaar voor mij, want af en toe wil ik stereo manipuleren van youtube filmpjes met Low quality music/sound. Het klinkt namelijk ineens veel beter met de 7.1 dan in stereo. Dus al bij al wel tevreden met de g430. Ik heb de g430 aangeschaft met een coupon btw en dat kwam goedkoper uit.

Als het puur om gamen gaat toch 100% voor de Steelseries Siberia V2 gaan omdat de stereo nog beter klinkt en je hoeft geen muisklikken te maken om 7.1 aan te zetten, wat eigelijk toch amper werkt in csgo. ;) De g430 heeft namelijk geen knop in de headset zitten om 7.1 aan te zetten, dan moet je steeds de software openen en ik kan u verzekeren dat het wel lastig is om steeds 7.1 opnieuw aan/uit te zetten (dit gaat namelijk niet automatisch, dus ben je vergeten 7.1 aan te zetten, dan moet je het spel minimaliseren!). Als je een logitedch muis hebt, kun je we leen g-toets maken voor je muis om de 7.1 in/uit te schakelen. Er is overigens geen enkel manier om 7.1 via een toetsenbord in of uit te schakelen.

Misschien nog leuk om te weten: g430 is niet compaible met linux, de geluidskwaliteit is goed, maar duidelijk slechter dan in windows. Surround sound werkt overigens ook niet in linux.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Gebruik windows, dus dat scheelt :p

Maar als je de 7.1 voor je spel aanzet is er geen probleem neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:54:
Gebruik windows, dus dat scheelt :p

Maar als je de 7.1 voor je spel aanzet is er geen probleem neem ik aan?
Nope, het klinkt allemaal wat doffer in csgo met surround sound 7.1 (voor mij dus wel een probleem). 8)7 Daarom speel ik liever op stereo. Maar je mag van mij de headset gewoon kopen als jij dat wil, ik hou je absoluut niet tegen :) Ik ben blijkbaar toch maar de enige met het minder goede commentaar over de g430. Ik erger me soms aan bepaalde dingen namelijk. Gewoon voor het gemak raad ik dan een Steelseries Siberia V2 aan, omdat de stereo beter klinkt dan de g430 en je bent van de ergernissen vanaf.

Trouwens, je hebt ook nog dit:
http://www.pcworld.com/ar...o-a-7-1-home-theater.html :) :) :)
Kost 15 euro. Ik denk dat dit een hele mooie combinatie met de Steelseries Siberia V2 is. (gratis versie suckt)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Had hem gisteravond al gekocht.
Heb het namelijk hier gevraagd en aan wat gasten in mijn clan op csgo en cod.
Vind het toch vreemd dat er da ntwee groepen mensen zijn: eentje, zoals jij, die beweren dat het écht niet werkt in headsets (je bent niet alleen hoor:p) en dan die anderen (waren er een stuk meer trouwens) die zeggen dat het wel degelijk werkt etc.

Hoe kan het dan zo'n enorm verschil zijn qua mening, terwijl het dezelfde headphones/werking is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldkaart schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:55:
Had hem gisteravond al gekocht.
Heb het namelijk hier gevraagd en aan wat gasten in mijn clan op csgo en cod.
Vind het toch vreemd dat er da ntwee groepen mensen zijn: eentje, zoals jij, die beweren dat het écht niet werkt in headsets (je bent niet alleen hoor:p) en dan die anderen (waren er een stuk meer trouwens) die zeggen dat het wel degelijk werkt etc.

Hoe kan het dan zo'n enorm verschil zijn qua mening, terwijl het dezelfde headphones/werking is?
Tja weet ik veel, misschien sneller tevreden met hun aankoop? Achja soit. Gefeli met je headset! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Thanks, is m'n eerste, dus ik hoop dat er een nieuwe geluidswereld voor me open gaat ingame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
Voor een nieuwe geluidswereld zul je niet bij headsets moeten zoeken haha. Anyhow, zolang je blij bent met je aankoop is er niks mis met je keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Assix schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:14:
Voor een nieuwe geluidswereld zul je niet bij headsets moeten zoeken haha. Anyhow, zolang je blij bent met je aankoop is er niks mis met je keuze :)
Mwhah het ligt nogal aan je doeleinde, voor een competitieve shooter heb je meer aan een headset van 20 euro dan een speakersysteem van 2K. Wil je genieten van meer media is dat 2e natuurlijk 100x zo goed. ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
D4NG3R schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:15:
[...]

Mwhah het ligt nogal aan je doeleinde, voor een competitieve shooter heb je meer aan een headset van 20 euro dan een speakersysteem van 2K. Wil je genieten van meer media is dat 2e natuurlijk 100x zo goed. ;)
Haha ja nou, ik heb m'n Sennheiser HD 598 hier liggen en die werkt eigenlijk voor elk doeleinde wel. 7.1 kan me wat, die sennheisers zijn gewoon stereo, maar ik ben altijd diegene die iedereen moet vertellen "komt links, komt rechts".

Misschien schieten ze voor echte acties films soms wat te kort, maar ja wat wil je dan ook voor dat geld...

[ Voor 8% gewijzigd door Assix op 21-07-2015 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe vaak aan lange gaming sessies en kan je de Steelseries Siberiaafraden. Doet pijn na enkele uren. Oftewel ligt dat aan mij. Mijn volgende zal zekereen Kraken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Heb de Logitech G35 gehad toen die pas uit was. Waren toen veel problemen met usb drivers en software. De G930 was een prima headset alleen de frequentie waar die op werkt is waardeloos. Als ik met m'n headset op zat en m'n buurman gebruikte de magnetron boven (of iets dergelijks) dan verloor m'n headset de verbinding. En soms werkte het helemaal niet.
Toen die stuk ging heb ik voor de plantronics gamecom 780 gekozen. Voor het geld geen verkeerde headset maar het surround gedeelte van deze is toch wel belabberd. Als ik BF hardline een helicopter hoor dan lijkt het alsof hij ergens voor me of boven me vliegt en dan is die kilometers links of rechts achter me.
Kan ook aan BF hardline liggen maar denk dat het meer aan de software van de Plantronics ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Je startpost vertoond geen eigen inzet, topics op het niveau "wat moet ik kopen" zonder eigen onderbouwing zijn niet toegestaan.

Kijk eerst of er geen bestaand topic is over dit onderwerp (search) waar je je (onderbouwde!) vraag kunt stellen.

Daarnaast zou dit topic beter onder hardware/consumentenelectro passen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.