Peugeot 206 - Richtingaanwijzer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn Peugeot 206 uit 2003. Als ik mijn richtingaanwijzer aan heb staan doet hij het na 5 á 6 tikken niet meer. Als ik dan een klein duwtje geef aan de hendel dan gaat hij weer aan. Zowel links als rechtsaf.

Iemand een idee wat ik hier mee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hedel vervangen.
Anders relais vervangen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Aangezien ik maandag al 8 uur onderweg moet en de garage niet open is op zondag, zou ik gewoon over de weg mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:38
Je bent niet de enige met het probleem, zie: http://www.peugeotforum.n...iewtopic.php?f=45&t=25846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

dodo79

witte dikke tonnie

kijk idd op het peugeotforum.
vervangen van de hendel is de officiële manier, maar er is ook een quick fix beschikbaar die goed schijnt te werken.

Het is een bekend euvel iig.

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
razRDJ schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:28:
Aangezien ik maandag al 8 uur onderweg moet en de garage niet open is op zondag, zou ik gewoon over de weg mogen?
Tuurlijk mag dat, hij doet het toch? Alleen zelf een beetje in de gaten houden, als ie er mee stopt ff een tikje geven. En anders kan je altijd je hand nog uitsteken (rechtsaf wat lastig, ok)

[ Voor 9% gewijzigd door sig69 op 19-07-2015 00:06 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Zal het maandag in de gaten houden en dinsdag gelijk naar de garage toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vijf keer knipperen met wat onderbrekingen is nog altijd beter dan helemaal geen richting aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die van mijn 206 heeft in 9 jaar tijd 2 keer gehad dat de hendel tijdens het rijden naar beneden "viel". Hierdoor gaf de auto zelf aan naar links te willen, wat ik vaak helemaal niet wilde...

Wat ik gedaan heb: schakelaar uit de stuurkolom gehaald helemaal goed ingespoten met WD40, om de boel eens lekker schoon te maken. Verder niks veranderd, niks aan de schakelaar open gehaald. De schakelaar daarna goed uit laten lekken en wat in het rond slingeren om de WD40 er uit te krijgen.

Tot nu gaat het prima. Er is niks mis met de schakelaar of met de rest. Dit was het minste wat ik kon doen, dus heb ik het gedaan. En ja, ik gebruik mijn knipperlicht bij ieder bochtje, in tegenstelling tot veel medeweggebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 12:41
Mijn 206 had ook een lamme hendel, schijnt aan de sleepcontacten te liggen. Het wordt erger naar mate de tijd vordert, ook groot licht of mistlicht valt uit als de hendel eventjes geen contact meer maakt. Ik heb de auto naar een handelaar gedaan (met nog meer mankementen), dus niet de tijd/moeite voor genomen om de hendel te repareren.

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1