Desktop Microfoon ~€20

Pagina: 1
Acties:

• Psy8cho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-08-2025
Beste Tweakers,

Ik zoek een simpele desktop microfoon waarmee ik zonder ruis kan skypen. Misschien met een mute knop, zou handig zijn. Budget rond de 20 euro.

Ik gebruik de Focusrite Scarlett 2i4 als mijn interface dus het zou ook een microfoon mogen zijn met een XLR aansluiting.

Bedankt!
Rik

[ Voor 6% gewijzigd door Psy8cho op 18-07-2015 20:16 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En welke had je zelf al gevonden enzo? Beetje eigen inzet vragen we hier wel, we zijn geen helpdesk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Psy8cho
Sorry het leek mij juist handig om het kort te houden voor een simpele vraag. :) Simpel, echter kon ik het zelf geen duidelijk antwoord vinden dus dacht ik dat de ervaring van tweakers mij kon helpen.

Ik heb op meerdere websites gekeken, maar ze worden al gauw duurder.

https://www.reddit.com/r/...ns_for_those_in_need_low/ van deze heb ik de low tier bekeken. Daarvan zagen de goedkopen er toch niet zo goed uit. Dus heb ik gekeken naar de Samson GO en die Blue Snowflake, maar die Snowflake kan ik niet echt vinden op nederlandse websites.

Google gaf mij deze Trust Elvii, ziet er leuk uit, maar twijfel over de kwaliteit.

Mijn conclusie was, dat er genoeg te vinden is voor 50 euro en meer, ook kwa reviews. Maar echt zo laag als de 20 euro, had ik minder succes. Vandaar mijn post ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52
Voor €20 kan je ook geen kwaliteit verwachten, dus misschien is dat niet eens zo'n gekke. Ik vind ook bijzonder weinig onder de €40 eigenlijk.

The devil is in the details.

• Psy8cho
Klopt ik verwacht ook niet per see kwaliteit, het is maar voor skypen. Maar ik zoek eigenlijk iemand met ervaring/review die mij verteld dat de ruis tenminste onderdrukt wordt. Zoiets kon ik dus niet vinden voor die dingen van rond de 20 euro.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

https://www.conrad.nl/nl/...em-incl-kabel-300906.html past net binnen budget.
omgevingsruis zal meevallen met een echte mic.

d:)b :henk d:)b

Pagina: 1