Traag internet, geen telefoon, klantenservice Online.nl offl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfzijlstra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 15:17
Heb vanaf 12 mei "Alles in 1” van Online. Na de installatie steeds wisselende internetsnelheid. Met de start had ik 30 Mb/s (volgens overeenkomst) echter wanneer de Tv aanging werd de snelheid 8 Mb/s. Maar de afgelopen tijd diverse keren geen "Alles in 1”. Ik heb meerdere malen geprobeerd de helpdesk mobiel te bellen maar blijf een uur in de wacht staan. Via het contactformulier 3 x contact gezocht. Online.nl zegt dat ze binnen 2 werkdagen reageren. Niet dus.
Heb via dochterorganisatie Canaldigitaal geprobeerd om contact te krijg (zij hadden mij geadviseerd om een abonnement op Online.nl te nemen). Helaas konden zij mij alleen doorverbinden met Online.nl, ik kwam weer in de wacht bij Online.nl zonder contact te krijgen. Online belooft 30 Mb/s en ze leveren 3 Mb/s (niet genoeg om te internetten en Tv te kijken). Ik heb via contactformulier Onile.nl in gebreke gesteld en aangegeven dat men de zaken oplost. Tot nu toe geen reactie gehad. Meer ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 530930278
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 09:47
Ik hen met canaldigitaal op het gebied van internet en telefoon alleen maar negatieve ervaringen. Leveren niet wat beloofd is, kommen terugbel beloftes niet na, sturen verkeerde (te hoge) rekeningen. Mijn misère heeft de volledige 2 jaar geduurd (contractduur).
Vooral de helpdesk blonk uit door onkunde.

Dus mijn advies: probeer dit contract zo snel mogelijk kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00
jfzijlstra schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 15:27:
Online belooft 30 Mb/s en ze leveren 3 Mb/s (niet genoeg om te internetten en Tv te kijken). Ik heb via contactformulier Onile.nl in gebreke gesteld en aangegeven dat men de zaken oplost. Tot nu toe geen reactie gehad. Meer ervaringen?
Online belooft je MAXIMAAL 30Mb/s, lees je contract eens goed door. Dus daaraan voldoen de technisch perfect.

En de snelheid die ADSL je bied is afhankelijk van de afstand tot de telefoon centrale.

Doe eens een check op de volgende site: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Wat geeft die je aan als maximum snelheid?

Ik kan hier bijvoorbeeld wel 5 Mbit/s halen via ADSL :-). Gelukkig komt hier in Q4 Glas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:25

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Rolfie schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:03:
[...]
Online belooft je MAXIMAAL 30Mb/s, lees je contract eens goed door. Dus daaraan voldoen de technisch perfect.

En de snelheid die ADSL je bied is afhankelijk van de afstand tot de telefoon centrale.

Ik kan hier bijvoorbeeld wel 5 Mbit/s halen via ADSL :-). Gelukkig komt hier in Q4 Glas.....
Thja.....ooit ook orange/online gehad :P

Na veel problemen in gebreken gesteld met brief, na geen oplossing Exit ;w
Voor mij geen ADSL meer brak/sloom....

Voor de tweakers terug in de tijd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/55aa70a176b2e/55aa70a16fdd2-u.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/55aa70b0a5642/55aa70b0a3330-DSCF0059.JPG

Orange Breedband wordt Online

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/55aa71ecc0d2f/55aa71ec1a540-Orange_Breedband_wordt_Online__Kleinescan.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door MCP cloud op 18-07-2015 17:34 ]

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 20:21
fiberdordrecht schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:29:
[...]

Thja.....ooit ook orange/online gehad :P

Na veel problemen in gebreken gesteld met brief, na geen oplossing Exit ;w
Voor mij geen ADSL meer brak/sloom....

Voor de tweakers terug in de tijd :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Orange Breedband wordt Online

[afbeelding]
De livebox, wat een gruwelijk apparaat was dat... :F

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Rolfie schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:03:
[...]

TS heeft vrij duidelijk aangegeven dat hij in eerste instantie wel de 30 Mbps haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Mijn ervaring met online.nl
superslechte verbinding, vooral upstream nagenoeg 0. Uiteindelijk blijkt het - volgens Online.nl - aan de afstand tot de wijkcentrale te liggen. Hmmm. Okee,
Toch maar eens gebeld met Tele2. Die overtuigden mij dat hogere snelheden op mijn locatie wel mogelijk zouden moeten zijn. De gok gewaagd, overgestapt, en nu haal ik 35 mbit downstream en 3 a 4 mbit upstream.
Tot mijn verrassing moet ik nog 10 maanden online.nl betalen, omdat ik blijkbaar een tijdje geleden van abonnementsvorm ben veranderd (zonder dat ik daar iets van heb gemerkt overigens).
Hierop heb ik een nette brief gestuurd waarin ik uitleg hoe alles is gelopen. (de 240 € zijn al geïncaseerd)

Vandaag onderstaande mail ontvangen:
Geachte heer/mevrouw

Naar aanleiding van uw brief op 20 Mei 2015 willen wij het volgende meedelen:
Er is helaas geen betalingsregeling mogelijk voor het betalen van uw slotnota.
Uw Slotnota bedragd € 241,90.
Graag zien wij uw betaling te gemoed.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Wij vertrouwen erop dat uw vraag naar tevredenheid is beantwoord.
Indien u toch nog problemen ervaart verzoeken wij u vriendelijk niet te reageren op deze email.
In verband met een email achterstand is de doorlooptijd te lang om u spoedig van een antwoord te kunnen voorzien.

In plaats daarvan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice op 0900-9515 (50 cent per gesprek).

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Online.nl
Als je dit toch durft te mailen, neem je dan je klanten eigenlijk wel serieus?

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald75
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 13:06
"Graag zien wij uw betaling te gemoed"

Serieus!?!? Man man man.

Ik heb 2 jaar online.nl gehad; ADSL + DVB-T, tot en met vandaag was ik tevreden.

Gister is mijn nieuwe abbo ingegaan: digitale / interactieve TV en het daarvoor een klein kastje ontvangen die de TV kanalen via HDMI zou moeten gaan presenteren.

Helaas loopt het kastje vast bij "Verder".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02
Ronald1975 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:53:
"Graag zien wij uw betaling te gemoed"

Serieus!?!? Man man man.

Ik heb 2 jaar online.nl gehad; ADSL + DVB-T, tot en met vandaag was ik tevreden.

Gister is mijn nieuwe abbo ingegaan: digitale / interactieve TV en het daarvoor een klein kastje ontvangen die de TV kanalen via HDMI zou moeten gaan presenteren.

Helaas loopt het kastje vast bij "Verder".
En hoe is het nu of heb je nog niks?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald75
Nee, niks, werkt voor geen meter. Had nog een email van begin deze week waarin werd geadviseerd om de router te resetten .... ok, fair enough dacht ik, maar helaas geen verschil. Wel al m'n modem / firewall / poort & voip settings kwijt, dat dan weer wel.

Hier een pica: http://nl.tinypic.com/r/vrc18h/8

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02
Ronald1975 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:39:
Nee, niks, werkt voor geen meter. Had nog een email van begin deze week waarin werd geadviseerd om de router te resetten .... ok, fair enough dacht ik, maar helaas geen verschil. Wel al m'n modem / firewall / poort & voip settings kwijt, dat dan weer wel.

Hier een pica: http://nl.tinypic.com/r/vrc18h/8
Zit het signaal misschien op het andere kabel pair (oranje wit ipv rood blauw)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• ronald75
Ah voor de duidelijkheid: internet heb ik wel, maar geen TV.

Zie de post van MPersoon hier:
https://online.gebruikers...thread.php?thread_id=5512

Dat kun je toch niet bedenken .... ga het straks uitproberen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Fiber op 26-09-2015 12:29 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ronald75
Jemig ... werkt..... ongelooflijk dat ze deze informatie niet meegeven of tenminste publiceren op hun site?
In de handleiding van online ontbreekt namelijk cruciale informatie, een code!
Je afstandbediening moet connecten met het kastje.
toets oke en standbyknop tegelijkertijd in en houdt deze een paar seconden ingedrukt. Toets daarna code 91 in. (je ziet dus niets op je scherm verschijnen. Echt een paar keer proberen. Na deze actie moet je verder kunnen met de start button die op je schermt verschijnt zodat je het menu verder kunt doorlopen. Werkt oke en standby niet dan oke en tv.
Pagina: 1