Toon posts:

welke gtx980 ti

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Verwijderd

Topicstarter
dag beste tweakers,

ik heb jullie hulp nodig. sinds 4 jaar geleden heb ik tot heden geen graka meer gehaald dus heb er even geen verstand meer van.

ik heb de volgende componenten.
i7- 5930k
asus deluxe x99
2x 500gb samsung 850 evo ssd
6tb gewone harddisk
512 gb 840 pro ssd
nepton 280l watercooling
coolermaster storm stryker ( wit )
1200 watt voeding.

ik mis nog ddr4 geheugen en de graka. graag u advies. mijn budget is best ruim maar ik wil geen titan x ofzo. in de toekomt ga ik sli. 

wat is de betere gtx980 ti. en geheugen advies graag.

alvast hartelijk dank.

vr.gr.
akbiyik

( ik mag alleen bestellen bij coolblue of acesdirect)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
En wat heb je zelf al gevonden? En een richtlijn in budget voor beide is wel handug. En het belangrijkste wat wil je er mee doen? En op welke resolutie. Mineveger spelen op 1080p kan prima met je igpu. Maar gta5 op 4k weer niet. Of gebruik je hem om te renderen? Is amd ook een optie?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Waarom alleen coolblue en acesdirect? Dat zijn nou niet de meest goedkope leveranciers en hebben weinig aanbod wat betreft dergelijk high-end spul.. Coolblue heeft momenteel geen enkele 980 TI op voorraad, en bij Acesdirect is alleen de MSI variant interessant vind ik ( http://www.acesdirect.nl/..._6144gb/GTX980TIGAMING6G/ )

Zie verder loki504 z'n post. Er ontbreekt wat eigen inzet. De 980 TI en verschillende merken zijn uitgebreid getest met benchmarks voor performance, geluidsproductie, overclockpotentieel en koelconstructie. Waar hecht je wel/geen waarde aan? Dan rolt hier ongetwijfeld voor jou het beste merk uit.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Verwijderd

Misschien mag dat om een bepaalde reden niet?

Vertel eens wat je gaat spelen, en op welke resolutie.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil gewoon een snelle gtx. voorkeur is de gtx980 ti. ik doe niets aan renderen ofzo iets. ik heb een lg scherm 29 inch resolutie iets van 2560x nog iets.

mijn laatste pc was een i7-3770k met 2x sapphire hd7979 ghz vapor x . ik wil gewoon iets beters.
mijn budget voor videokaart is ong. 900 euro en geheugen is 300 euro.

kort gezegd zoek ik de beste gtx989 ti. als de kaarten in de toekomst iets giedkoper worden zal ik een 2de nemen.

ik zelf zit te denken aan inno3d asus strix of evga supercloked. maar eerlijk gezegd hebbik er niet veel verstand van.

Verwijderd

Topicstarter
gamen is mijn ding. maar als er mensen binnen komen in mijn kamer wil ik graag dat ze blijven kijken naar de systeemkast.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55

br00ky

Moderator Harde Waren
Als je er geen verstand van hebt, is het zaak dat eerst op te doen. Tweakers is geen forum wat werkt op basis van "ik vraag, jullie draaien". Duik eerst zelf eens in de benchmarks. Kom je daar niet uit, maak dan een fatsoenlijk topic aan met de juiste kopjes (krijg je standaard al in beeld) en als het even kan wat hoofdletters en leestekens ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.