Beste instellingen voor Fifa 15 op mijn hardware

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:19
Beste,

Sinds gisteren heb ik een https://www.cdromland.nl/...I-GeForce-GTX750Ti-OC-2GB videokaart. De rest van mijn systeem is een:

AMD FX6100
8 GB 1333mhz geheugen
128 GB SSD als main schijf
Asus m5a78l-m/usb3 moederbord

Nu heb ik Fifa 15 gekocht online (downloadcode) en ik wil graag weten wat jullie aanraden voor settings. Ik vind het moeilijk kiezen. Vroeger had je bij fifa zoals bij Fifa 14 nog de optie medium. Nu is het low of high? En MSAA hoeveel impact heeft dit op de performance? Resolutie heb ik nu op 1920x1080p. Ik wil het zo vloeiend mogelijk spelen, maar wel minimaal op xbox360 niveau qua graphics. Ik denk dat alles op max. wel kan tenminste het werkt wel, maar ik wil de optimaalste instellingen.

Zijn er hier mensen die hun ervaringen/advies willen delen? Misschien zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem.

[ Voor 7% gewijzigd door dennis_rsb op 18-07-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom probeer je het niet gewoon?
Antialiasing gaat ten koste van de performance, maar het ziet er vaak wel een stuk beter uit. Sommige mensen willen per se 60fps om te spelen, terwijl anderen 30fps al meer dan prima vinden.

Als je 't spel hebt, kijk gewoon wat voor jou prettige settings zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:19
TERW_DAN schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:32:
Waarom probeer je het niet gewoon?
Antialiasing gaat ten koste van de performance, maar het ziet er vaak wel een stuk beter uit. Sommige mensen willen per se 60fps om te spelen, terwijl anderen 30fps al meer dan prima vinden.

Als je 't spel hebt, kijk gewoon wat voor jou prettige settings zijn.
Natuurlijk probeer ik ook wel dingen, alleen er zijn zoveel instellingen dat ik niet meer weet wat nu het beste in balans is. Daarnaast vraag ik me af, waarom de medium keuze weg is gevallen bij renderingssnelheid?