Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Filmpjes spelen niet in het buitenland.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of ik in het goede topic ben aangeland hier maar ik zit met een vraag. Ik ben voor werk al geruime tijd in het buitenland en ik heb het merkwaardige fenomeen dat ik tot nu toe geen enkel filmpje heb kunnen kijken.

Natuurlijk krijg ik wel netjes de advertentie te zien en daarna blijft de boel zwart.

Ik gok er dan ook op dat dit komt omdat ik in het buitenland zit.
Het probleem doet zich voor op min. Iphone met ios 8 en safari mijn win8.1 laptop met firefox en ie(laatste update)

Het rare is dat ik een jaar geleden in brazilie dit probleem niet had en regelmatig in duitsland ook niet.

Ik lees in veel reacties dat meerdere mensen deze problemen ook hebben, maar daar weet ik natuurlijk niet van of ze gewoon in nl zijn of op vakantie. Al ast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik tik dit topic door naar SB.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat voor filmpjes probeer je te bekijken? YouTube?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee vanuit waar tweakers linked. Maar juist andere sites als youtube en vimeo werkt gewoon alles maar hier op tweakers niks.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:00

Onbekend

...

Ik moet zeggen dat ik vanaf mijn werk (in Nederland gewoon) ook geen filmpjes op Tweakers kan kijken. De reclame werkt gewoon goed, maar daarna blijft het zwart.
O.a. bij nieuws: Lichtgewonden bij botsing op zelfrijdende auto Google werkt het niet.

Ik draai verder Windows 8.1 met de laatste versie van Firefox. Misschien hebben jullie aan deze informatie iets meer om dat probleem op te lossen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 16:05
Idem hier op mobiel. Ruim de helft van de video's speelt niet, soms speelt alleen de advertentie en sommigen crashen Chrome compleet. Details :

Nexus 5
Android 5.1.1
Chrome 43.0.2357.93

Op de Desktop gebruik ik Firefox en daar heb ik de problemen niet / veel minder vaak. Ik zie soortgelijke problemen wel steeds vaker in de commentaren onder video's opduiken.

Dus Tweakers, tijd om de videoplayer grondig te onderzoeken, want ik sla video's nu standaard over en ik denk dat meer mensen dat al doen...
Pagina: 1