Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD/CD speler werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb pas via Marktplaats een nieuwe PC gekocht. Jongen had er een hoop verstand van en alles werkte ook prima. Heb alleen 1 ding over het hoofd gezien, de dvd/cd speler werkt niet. Niet handig.

Windows 7 draait hier. Het is een LG M-Disc. Welke versie weet ik niet. Wordt ook niet gezien in Speccy.

Wat te doen?

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:45

Daniel36

vernieuwde formule

Bel die jongen ff op/stuur hem een mailtje?

Verwijderd

haal voor 10 euro een andere dvd speler.... heb je uberhaupt een dvd speler nodig in die pc? Een ISO mounten werkt vaak prettiger.

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-11 20:18
Wat bedoel je precies met 'werkt niet'?

Gaat hij niet eens open? In dat geval is waarschijn het kabeltje van de voedig los en moet je even je kast openmaken en dit kabeltje weer vastmaken.

Als hij wel open gaat maar niets met de Disk doet, dan kan het zijn dat de Sata kabel los zit of dat de lezer zelf kapot is. Dan moet je even in de kast kijken of de sata kabel goed vast zit, als de lezer echter kapot is, dat zul je een nieuwe moeten kopen of een nieuwe laten kopen in dit geval, want je mag natuurlijk wel verwachten dat alles netjes werkt.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10

Speedmaster

Make my day...

Kan ook nog zijn dat de speler uitgeschakeld staat in de BIOS

Verwijderd

Topicstarter
Hij werkt wel. Maar is niet zichtbaar. Als ik er een cd in stop ziet hij dat niet. Denk driver installeren maar ik weet niet welke. In hardware herkenning software ziet hij 'm niet.
Pagina: 1