QNAP installatie Transmission

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09-2025
Ben zelf in het bezit van een QNAP TS-119 en heb deze ook voor mijn broertje aangeschaft.

Nu wil het geval dat ik niet meer weet hoe ik Transmission op mijn TS-119 heb geïnstalleerd, daar deze niet meer te vinden is in het app-centre van QNAP. De laatste firmware staat op de QNAP geïnstalleerd.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Verwijderd

Hoi jasiccama,

Hier op Tweakers.net helpen wij elkaar, maar niet om elkaars problemen op te lossen. Wel om elkaar te helpen onze eigen problemen op te lossen. Daarmee bedoel ik dat verwacht wordt dat wij eerst zelf moeite doen onze problemen op te lossen, en vervolgens een beroep doen op anderen om ons te helpen met het oplossen van onze eigen problemen.

In jouw geval heb je waarschijnlijk niet voldoende moeite gedaan om te onderzoeken of je het zelf kunt oplossen. Als ik simpelweg google op transmission en qnap, krijg ik allemaal nuttige resultaten, zoals:
http://wiki.qnap.com/w/index.php?title=Transmission

Kortom, gebruik Tweakers.net niet als helpdesk want dan zul je merken dat je topics gesloten worden. Zet voortaan ook in je topicstart wat je allemaal al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen. En open pas een topic als je na gedegen vooronderzoek echt geen stap verder komt.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.