Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk adapter driver

Pagina: 1
Acties:

• Tbeunders
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-11 18:19

Tbeunders

It´s something

Topicstarter
Ik ben vandaag van windows 8.1 terug naar windows 7 gegaan(omdat ik veel aplicaties niet kon gebruiken of moeilijk kon gebruiken op windows 8.1) en nu ben ik een heel stuk van mijn drivers kwijt waaronder mijn network driver. nu heb ik een beetje gekeken op het internet en heb ik de naam van de netwerk kaart die in mijn mobo zit gevonden. dat is RAS Async Adapter. Nu heb ik natuurlijk geprobeert om die driver te downloaden via de lijst met drivers maar dan zegt de computer :"The system cannot find the file specified".
Ik heb ook geprobeerd om via driver updater de driver terug te krijgen maar die installeerde een realtek driver en die werkt dus ook niet en ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen. :? :?

Ik hoop dat ik dit bericht wel op de juiste plek heb gezet.

Verwijderd

Welke kaart heb je nou?

Zit ie op het moederbord of is het een insteekkaart.

Welk mobo?

Hoe denk je dat wij die driver gaan vinden, als jij met super incomplete info komt?

• Tbeunders

Tbeunders

It´s something

Topicstarter
Sorry, mijn mobo is de ASRock B75M-DGS R2.0 en mijn netwerk kaart zit op de mobo

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:01
Tbeunders schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:23:
en heb ik de naam van de netwerk kaart die in mijn mobo zit gevonden. dat is RAS Async Adapter.
Dat is hem in ieder geval niet. Post even het type van je moederbord en/of zoek direct op wat voor netwerkadapter je hebt met iets als Speccy.

Je kunt ook direct op de site van je moederbordfabrikant kijken, daar kun je de netwerkdriver, of tenminste de chipset van je netwerkadapter terugvinden.

Verwijderd

http://www.asrock.com/mb/Intel/B75M-DGS%20R2.0/?cat=Download

Windows 7 32 bit NIC driver ftp://europe.asrock.com/D...ek_Win7-64_Win7(7048).zip

Had je die al geprobeerd?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 22:32 ]

• Tbeunders

Tbeunders

It´s something

Topicstarter
ja dit is hem mijn internet is weer d:)b ,heb ik zelf niet goed gekeken ik was al wel op de site geweest. super bedankt _/-\o_
Pagina: 1