Hallo iedereen
Ik probeer de Receive Payment API van blockchain.info te gebruiken (https://blockchain.info/nl/api/api_receive).
Op zich lukt dit wel. Alleen heb ik een klein probleem met het callback script. Het wordt juist aangeroepen, en ik hoor "*ok*" terug te geven als alles goed is uitgevoerd. Dat doe ik, maar de logs van blockchain.info geven terug dat er HTML in mijn pagina zit, en dat mag niet.
Door in Firefox de bronpagina weer te geven merk ik dat er inderdaad eerst een blanke lijn staat, en dan pas de "*ok*". Ik denk dat daarom die API mijn pagina niet goed leest.
Ik gebruik onderstaande code in mijn callback script (Oude PHP, niet echt veilig, ik weet het)
Ik zie niet in hoe die echo '*ok*' een extra witte lijn kan genereren. Ik heb het trouwens ook bij die echo 'fuck you'. Terwijl er in dat script toch echt geen andere echo's staan.
Iemand een idee? Vind weinig terug op Google.
Dankjewel
Ik probeer de Receive Payment API van blockchain.info te gebruiken (https://blockchain.info/nl/api/api_receive).
Op zich lukt dit wel. Alleen heb ik een klein probleem met het callback script. Het wordt juist aangeroepen, en ik hoor "*ok*" terug te geven als alles goed is uitgevoerd. Dat doe ik, maar de logs van blockchain.info geven terug dat er HTML in mijn pagina zit, en dat mag niet.
Door in Firefox de bronpagina weer te geven merk ik dat er inderdaad eerst een blanke lijn staat, en dan pas de "*ok*". Ik denk dat daarom die API mijn pagina niet goed leest.
Ik gebruik onderstaande code in mijn callback script (Oude PHP, niet echt veilig, ik weet het)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <?php include_once("database.php"); $secret = $_GET['secret']; $query = "SELECT id, name, email, satoshi_price, secret FROM orders WHERE id = ".$_GET['id']; $query = mysql_real_escape_string($query); $result = mysql_query($query); $email = mysql_result($result, 0, 'email'); $name = mysql_result($result, 0, 'name'); if($secret != mysql_result($result, 0, 'secret')){ echo "Fuck you."; }else{ if($_GET['destination_address'] == "xxxxxxxxxxxxxxxxx"){ if(intval($_GET['confirmations']) >= 6){ $value = mysql_real_escape_string($_GET['value']); $transaction_hash = mysql_real_escape_string($_GET['transaction_hash']); $orderid = mysql_real_escape_string($_GET['id']); $query = "INSERT INTO bitcoin_payments(orderid, value, transaction_hash) VALUES(".$orderid.", ".$value.", '".$transaction_hash."')"; $inserted = mysql_query($query); if($inserted){ echo "*ok*"; } } } } ?> |
Ik zie niet in hoe die echo '*ok*' een extra witte lijn kan genereren. Ik heb het trouwens ook bij die echo 'fuck you'. Terwijl er in dat script toch echt geen andere echo's staan.
Iemand een idee? Vind weinig terug op Google.
Dankjewel
[ Voor 0% gewijzigd door NMe op 17-07-2015 20:32 ]