Wijziging User Review - Napsju geerteu

Pagina: 1
Acties:
  • 763 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:52
--weg--

[ Voor 99% gewijzigd door Napsju op 01-08-2015 19:18 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de iphone netjes gebruikt, omdat ik het me niet kan veroorloven nogmaals een nieuwe te moeten kopen. Dat je nou die opmerking er bij haalt vind ik niet nodig. Ik heb mijn vorige iphone 4s dik twee jaar intensief gebruikt, en deze deed het altijd prima. Het enige wat daar mee aan de hand was was dat hi vol met krassen zat, iets wat me logisch lijkt wanneer je hem zonder screenprotector in een jaszak vol sleutels draagt. Daarnaast heb jij aangegeven dat ik je een bericht kon sturen mocht er iets mee aan de hand zijn. Dat je nu aangeeft dat 2,5 maand te lang geleden is, vind ik onzin. Als jij een 'deugdelijk product' verocht hebt, zoals je aangeeft, zou de iphone het gewoon nog moeten doen. Ik heb je aangeboden de telefoon terug te sturen met alle hebben en houden, dan kun je het zelf zien hoe hij er aan toe is. Dat jij dat niet wil en me geen gedeelte van het geld wil teruggeven is jouw keuze, maar dan lijkt het me meer dan terecht dat mijn terechte negatieve review er op blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-10 15:54

nexhil

BAM!

Lees de topic warning

[ Voor 81% gewijzigd door Microkid op 19-07-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
--weg--

[ Voor 128% gewijzigd door Napsju op 01-08-2015 19:18 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@geerteu: Als koper heb je een onderzoeksplicht. Deze heb je voorbij laten gaan door de iphone op te laten sturen. Het toestel is werkend verkocht, want na ontvangst heb je het in gebruik genomen en 2.5 maand gebruikt. Wat er in die 2.5 maand mee gedaan is ligt geheel buiten het zicht en de verantwoording van de verkoper. Aangezien het toestel zonder garantie is verkocht, jij geen onderzoek hebt gedaan bij aankoop en verkoper geen zicht heeft op wat er die 2.5 maand mee gebeurt is lijkt het me inderdaad niet nodig dat verkoper hier een vergoeding voor geeft. Als je garantie had willen hebben had je beter een 2e hands iphone bij een webshop kunnen kopen. Wat er nu gebeurt is, is nou eenmaal een bepaald risico bij kopen via internet. In de meeste gevallen gaat het prima en werkt het product nog jaren goed, soms gaat er iets defect, wat geen van beide partijen op voorhand kan kunnen voorzien of weten.

[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 19-07-2015 09:38 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
--weg--

[ Voor 104% gewijzigd door Napsju op 01-08-2015 19:18 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
--weg--

[ Voor 105% gewijzigd door Napsju op 01-08-2015 19:18 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
--weg--

[ Voor 98% gewijzigd door Napsju op 01-08-2015 19:18 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju

Lekker!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.