Laptop voor kennis
Wat ga je met je laptop doen?
Standaard internetten en moet ook in staat zijn om een spelletje te draaien zoals Minecraft. Eventueel in de toekomst ook zwaardere spellen (indien mogelijk)
Wat is je budget?
Ongeveer 450 met als absolute max 500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In eerste instantie niet, maar in de toekomst wel. Al is lichtgewicht minder belangrijk als prestaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf was ik uitgekomen op het volgende lijstje. Hierbij heb ik vooral gezocht naar laptops met een dedicated videokaart. Volgens mij moeten onderstaande de beste opties zijn onder de 500 euro. Indien de ruimte er voor is in het budget komt er een SSD in.
Wat ga je met je laptop doen?
Standaard internetten en moet ook in staat zijn om een spelletje te draaien zoals Minecraft. Eventueel in de toekomst ook zwaardere spellen (indien mogelijk)
Wat is je budget?
Ongeveer 450 met als absolute max 500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In eerste instantie niet, maar in de toekomst wel. Al is lichtgewicht minder belangrijk als prestaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf was ik uitgekomen op het volgende lijstje. Hierbij heb ik vooral gezocht naar laptops met een dedicated videokaart. Volgens mij moeten onderstaande de beste opties zijn onder de 500 euro. Indien de ruimte er voor is in het budget komt er een SSD in.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo Essential B50-70 MCC2RMH | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad G50-45-80E3016PNX | € 403,24 | € 403,24 |
| 1 | Toshiba Satellite Pro C70-B-11R | € 499,95 | € 499,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.484,14 | |