[Verzoek] Gezocht: Vodafone-klant

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar iemand met een Vodafone (Red) abonnement.

Ik heb een rekening gekregen van Vodafone en dat is merkwaardig aangezien ik al twee maanden geen klant meer ben. Klantenservice bellen dus. Nu wil ik vragen stellen over die rekening en sta ik al voor de 3e keer vandaag meer dan 20 minuten in de wacht.

Aan het begin van de IVR dien je je telefoonnummer op te geven. Ik verdenk Vodafone er van dat ze mij geen eerlijke plek in de wachtrij geven. Zou iemand genegen zijn om nu (of middels een afspraak via DM) tegenlijk met mijte bellen naar de klantenservice? (IVR keuze 3 (vragen over rekening) en keuze 1 (vraag over inhoud). Om eens te kijken of iemand met een lopend abonnement eerder aan de beurt komt.

Dit is gratis voor RED abonnees.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Ik heb geen Vodafone, maar probeer eens een Tweet. https://twitter.com/vodafonenl

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ja heb ik ook al aan gedacht. Maar ik heb geen account op twitter (idem Facebook). Voel er niets voor om nu een aan te maken. Als het echt niet gaat dan kan ik altijd wel een kennis vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
gewoon via twitter klagen, daar reageren ze snel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SirLenncelot schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:27:
Ja heb ik ook al aan gedacht. Maar ik heb geen account op twitter (idem Facebook). Voel er niets voor om nu een aan te maken. Als het echt niet gaat dan kan ik altijd wel een kennis vragen.
Dat is een stuk eenvoudiger dan wat je nu probeert uit te halen. Gewoon met een tijdelijk email adres een Twitter-profiel maken en daar je vraag droppen. Of gewoon even wachten in de wachtrij.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
nvm, ben er nu door. 34 minuten xD.

Overigens bleek de rekening inderdaad foutief te zijn en worden de "kosten" gecrediteert.

Ik blijf wel benieuwd of Vodafone bepaalde telefoonnummers voorrang verleent. Morgen maar eens uitproberen.

edit: het ging me ook niet over de snelheid waarmee ik geholpen werd. Meer nieuwsgierigheid naar het proces.

[ Voor 18% gewijzigd door SirLenncelot op 17-07-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:13

TMC

SirLenncelot schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:27:
Zou ik wel doen, is ook in de toekomst veel handiger. Ik doe uit principe zoveel mogelijk via Twitter/Facebook. Screenshot van mail of foto van brief + je vraag werkt vaak heel goed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:52
TMC schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:26:
[...]
Zou ik wel doen, is ook in de toekomst veel handiger. Ik doe uit principe zoveel mogelijk via Twitter/Facebook. Screenshot van mail of foto van brief + je vraag werkt vaak heel goed. 8)
Én je hebt alles gelijk op 'papier' vastliggen ;)

EDIT: Spuit11 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door oohh op 17-07-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:20

The Wizard

Moderator Mobile
Deze topics zijn niet gewenst op GoT, er zijn legio mogelijkheden om een helpdesk te bereiken.

Topic gaat hiermee ook op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.