Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De afgelopen jaren heb ik elk jaar een Vodafone abonnement met toestel afgesloten. Omdat ik bij de laatste keer een telefoon kreeg die ik nu nog steeds gebruik ben ik overgegaan op een sim only. Was toch een stuk voordeliger. ;)

Echter mis ik de optie die ik bij Vodafone had om een buitenland dagbundel te gebruiken. Bij mijn huidige provider Ben is dit helaas niet mogelijk. Ik vroeg mij af of er Sim only providers zijn die voordelige buitenland bundels hebben?

Een sim only van Vodafone vind ik te prijzig, dus hoop dat er alternatieven zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Buitenlandse sim blijft het voordeligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Wat heb je zelf al gevonden?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 11:32

OgWok

U.N.C.L.E.

Heb zelf Travel & Surf klik (Prepaid) van T-Mobile en kan een dagbundel nemen als ik de grens over ben (alleen dan; je kan de dagbundel niet aanzetten in NL).

XS € 1,95 20 MB 24 uur

S € 4,99 60 MB 72 uur

En verder. Niet heel voordelig. Was in Frankrijk OK, via Orange FR, al zal You Tube niet echt lekker lopen. Mail, surfen is goed/redelijk, ook als je een behoorlijk stuk van de bewoonde wereld af zit.

[ Voor 43% gewijzigd door OgWok op 18-07-2015 09:21 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

franssie

Save the albatross

tmobile heeft een bundel van 14 dagen die wel redelijk ik, vodaphone heeft prepaid een dagblox die je elke dag aan moet zetten anders ben je de sjaak. kpn heeft dacht ik niets.
t-mobile dus.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tele2 biedt ook sim only met maandcontract aan waarbij buitenlandbundels voor internet kunnen worden aangeschaft: https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
franssie schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 08:29:
tmobile heeft een bundel van 14 dagen die wel redelijk ik, vodaphone heeft prepaid een dagblox die je elke dag aan moet zetten anders ben je de sjaak. kpn heeft dacht ik niets.
t-mobile dus.
KPN heeft ook gewoon dag/week/maand bundels:

Dagbundel 50mb 2,50
Week bundel 100mb 5 euro
Maand bundel 200mb 10 euro

http://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/buitenland.htm

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Pagina: 1