Altijd spannend om aan een fonkel nieuwe laptop te gaan sleutelen, toch maar wel gedaan en tot nu toe verloopt alles soepel. Nu heb ik alleen twee vragen, een, zal ik de ssd in de caddy houden die op de plaats van de dvd zit of verwisselen met de hdd. De bios ziet op dit moment de ssd iig niet, alhoewel ik waarschijnlijk wel op cdrom kan booten. Het hangt ook sf vsn de sata verbinding en ik weet niet of die hetzelfde is, daarom ook vraag twee want ik zoek me suf naar componenten in de laptop en kan deze niet vinden.
En dus twee: hoe Kan ik vinden wat voor componenten er in de laptop (acer vn7-571g-595z) zitten aangezien ik na het plaatsen van de ssd een clean install wil doen en de drivers op de acer website best specifiek zijn (en het afhangt waar ik dus de ssd plaats).
En dus twee: hoe Kan ik vinden wat voor componenten er in de laptop (acer vn7-571g-595z) zitten aangezien ik na het plaatsen van de ssd een clean install wil doen en de drivers op de acer website best specifiek zijn (en het afhangt waar ik dus de ssd plaats).
Criticism is prejudice made plausible.