Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Iemand toevallig een idee hoe je het gemakkelijkst een smartphone kunt synchroniseren met Outlook 2010?

Bij mijn vorige gsm (Samsung) ging dit via het programma 'Kies' (niet feilloos) en bij mijn huidige gsm (Alcatel One Touch) heb ik nog steeds de oplossing niet gevonden. Ik overweeg dus de aankoop van een nieuwe gsm.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Das nogal afhankelijk van je OS (en soms ook het merk/model).
Maar heb je al gegoogled? Dit is een onderwerp wat best vaak besproken is. Een google actie geeft veel relevante info...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:24

Umbrah

The Incredible MapMan

Waar staat je agenda/mail in bij Outlook? Exchange toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd al via Google gezocht, maar het blijft best allemaal vaag.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Het punt is, als jij ons niet verteld wáár die data staat (outlook kan dat op een hoop plekken opslaan, het meest conventionele is een exchange server, of een clouddienst die CalDAV oid praat...), dan kunnen wij je niet helpen.

Standaard hangt outlook vaak aan exchange: een taaltje wat smartphones ook praten. Dan is het altijd 100% gesynchroniseerd.

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad aan Exchange.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
En welk OS draai je (welke telefoon heb je)?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Er staat toch dat het een Alcatel One touch is. Dat zal wel een Android zijn.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik gebruik momenteel Boxer.

Werkt echt prima met de Exchange server die we op school hebben. Verder ondersteunt deze ook Exchange / Push van hotmail.com (Heet inmiddels ook outlook).

Verder hangt het er ook heel erg vanaf met welke beveiliging de exchange server is ingesteld, heb je een cerfificaat nodig, mag het alleen werken op verified devices.

Mag je het gewoon overal instellen is het een kwestie van E-mail en password opgeven in Boxer en die haalt de benodigde gegevens van de server af.

Vervolgens is je agenda te bekijken in de standaard Agenda van Google.

Tevens kan de G-mail app ook overweg met Exchange.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 04-08-2015 08:19 ]

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

De meeste android telefoons kun je onder accounts & profielen gewoon exchange aan toevoegen. De standaard kalender van je telefoon krijgt dan automatisch alle kalender items (en wat je er naar toe stuurt komt weer op je PC), je krijg afspraak herinneringen, en mail gaat via de standaard mail app push gebaseerd: synchronisatie is onnodig. Ook komen contacten direct over; dat; of het wordt doorzoekbaar gemaakt. Hoewel ik Windows Phone draai, is dit vrijwel hetzelfde op Android.
Pagina: 1